Ziektekostenverzekering en VUMC

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

quintytamara schreef:Weer een aantal transjes die hun traject nog weer langer zien duren, die ondertussen nog even ingewreven krijgen: 'jij kunt nooit zwanger worden en kinderen krijgen en ik wel'
Ik zal me inhouden door te zeggen: "Dit is een heel gekleurde opmerking niet op waarheid berust"... Voor de rest hou ik mijn mening voor me vwb bovenstaande opmerking.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

wat een kritiek op het VU zeg :-?
quintytamara schreef:
Weer een aantal transjes die hun traject nog weer langer zien duren, die ondertussen nog even ingewreven krijgen: 'jij kunt nooit zwanger worden en kinderen krijgen en ik wel'
volgens mij moet jij naar een psych toe :roll: want deze opmerking slaat gewoon weg nergens op
-----------

als je geen geduld hebt, moet je het niet afkuren op het VU.
Vrouwen kunnen nu eenmaal zwanger worden, en waarom zou een psych dan niet zwanger mogen worden? omdat ze bij het genderteam werkt, kom op zeg. das gewoon lulkoek.

En dat die arts DR angel wat gebeurt is, is het VU ook helemaal niet blij mee, DR trotsenburg al helemaal niet. Heb met hem gisteren hierover gepraat en ga hier niet alles neerzetten.

In mijn ogen is het VU goed, je wacht soms wat langer, maar waarom ineens die haast? de meeste van ons leven al weet ik veel hoeveel jaar in een verkeerd lichaam, dan kan een extra paar maandjes er ook bij.

IK ben naar tevredenheid geholpen, en traject duurde 3 jaartjes, nou perfect.

@chantal: Jos zei tegen mij dat peeters in juli weer terug zou zijn en dat was gisteren. Nou heb jos verteld dat ik niet zo nodig vindt om een afrondend onderzoek te krijgen, het gaat gewoon super met mij.
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Bericht door qt »

Misz-Toxica schreef:volgens mij moet jij naar een psych toe :roll: want deze opmerking slaat gewoon weg nergens op
Dat moet je niet zo serieus nemen, wat ik bedoelde is dat het wel een beetje dubbel zuur is als je als kinderloos transje opeens weer een paar maanden extra moet wachten, dat slecht afgehandelt wordt en de reden is dat je psych dat heeft wat jij nooit zal kunnen krijgen.

Zuur dus, ik denk heus niet dat ze het echt expres doet. Ik ben niet gek (en dat hebben ze zelfs onderzocht :wink: )
chick on a mission
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

Ik weet niet of mensen extra moeten wachten, kan ook best zijn dat ze de patienten tijdelijk bij een ander onder brengen, lijkt mij het meest logische.

Tenzij je perse mevr peeters wilt hebben, ik vindt het wel jammer dat ik haar niet meer zal zien, altijd leuk gebabbelt met haar.

:cry:
I am, who i am!!!!
Plaats reactie