Hoe M/V Ben Jij?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tis maar een testjuh dames.... vervolgens vond ik ook dat er wel heel veel personalia moesten worden opgegeven dus ik vermoed een direct marktetingfuik :D (niet ingevuld dus)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Antje
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:13
Locatie: Zwijndrecht

Malescore beneden peil

Bericht door Antje »

Antje heeft de test ook maar gedaan. Veel vragen vond ik moeilijk te beantwoorden. Vaak waren beide antwoorden helemaal niet of juist wel van toepassing. Ik heb niet getracht de antwoorden te sturen, al weet je bij de beantwoording van een vraag vaak wel welke kant het opgaat.

Hier dan de cijfers: Male score slechts 7,5% en female 92,5%. Erg opmerkelijk, omdat ik voor m'n eigen beleving toch ook nog een behoorlijk relevante mannelijke kant heb. Als type man scoort het leiderstype met 62,7% nog het hoogst.
Als vrouw concurreren Assepoes met 70,6% en harde tante met 68,3% met elkaar en scoort Florence ook goed. Als femme fatale en dolle Mina ben ik blijkbaar ongeschikt :) .

Verder moet je dit soort testjes natuurlijk relativeren, al zegt de richting heus wel wat zinnigs over je persoonlijkheid!

Liefs van Antje
Gebruikersavatar
Megan
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 11, 2006 11:34

Bericht door Megan »

M/V Test
1. Hoe Mannelijk ben jij?
Beste Megan,

Jouw Male Score 20.7% Je overweegt om van geslacht te wisselen. Je denkt als een vrouw en de meeste mannen lijken je branie-achtige kinderen.
Ter Info: Je Female-score bedraagt 79.3%

2. Op welk Type Man lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 87.0%* Huisman
Professionele ambities houden je niet uit je slaap. Je bent vlot en innemend in de omgang, maar je hebt het niet makkelijk om je mening hard te maken. Al te snel word je overspoeld door emoties wanneer frustraties of irritaties hun tol opeisen. Je leeft erg mee met de mensen rondom en vooral je geliefden mogen 100% rekenen op je sympathie en je medeleven. Je houdt niet echt van onvoorziene omstandigheden en je poogt in de mate van het mogelijke te voorkomen in plaats van te genezen. Je bent een polyvalente generalist en huishoudelijke klusjes knap je op met oog voor detail. Je regelt wat moet gebeuren waarbij je vooral rekening houdt met de voorkeuren en agenda's van de anderen. Je wil immers vooral met iedereen in harmonie leven, zeker met je levenspartner....
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

M/V Test
1. Hoe Vrouwelijk ben jij?
Beste Florieke,

Jouw Female Score 87.8% Je hebt een warme en gevoelige persoonlijkheid en je bent voortdurend in de weer om te voorkomen wat fout kan lopen.
Ter Info: Je Male-score bedraagt 12.2%

2. Op welk Type Vrouw lijk je het meest?
Je hoogste typescore is 80.9%* Assepoes
Je bent een lieve flapuit die niet snel iemand op de tenen zal trappen, maar zich soms kan suf tobben met zorgen over morgen. Conflicten ontwijk je liever met een grote boog, maar kritiek op wat je doet of hoe je het doet, aanvaard je niet zomaar klakkeloos. Je weet immers best dat je werk piekfijn in orde is en dat je een behoorlijke berg kan verzetten. Je bent erg nauwkeurig en hoegenaamd niet vies om je handen vuil te maken. Papierwerk mag ook nog, maar wiskunde en cijfertjes liggen je veel minder. Gokken is ook niets voor jou en risico's zal je dan ook niet snel nemen. Je leeft op een voorzichtige en bedachtzame wijze en je doet enkel de dingen waarvan je zeker weet dat je ze aankan. Indien je iemand trouw belooft, dan ben je ook standvastig. De prins op het witte paard zal dan ook een lieve en toegewijde eega vinden....
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Goh ja dat lijkt echt op jou Kimmy die uitkomst van deze test :)
Plaats reactie