Hoe zag je er uit voor je transitie?
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Patricia schreef :
Tja, kunnen we bij jou niet echt beoordelen he, omdat jij je ogen deels verstopt met je haar op die 1 geplaatste foto hier en het niet echt een foto is van heel dichtbij
Wel ik heb voorlopig geen andere foto post FFS.
Ik heb enkel een foto van voor de hormonen en van voor de SRS/FFS.
Dus een foto van zo een 3 jaar geleden bij mijn outing.
Volgende week ga ik achter pasfoto's voor mijn nieuwe ID kaart met een V ......
Dus deze foto is van bij het begin van de transitie.
Groeten,
Melina
Tja, kunnen we bij jou niet echt beoordelen he, omdat jij je ogen deels verstopt met je haar op die 1 geplaatste foto hier en het niet echt een foto is van heel dichtbij
Wel ik heb voorlopig geen andere foto post FFS.
Ik heb enkel een foto van voor de hormonen en van voor de SRS/FFS.
Dus een foto van zo een 3 jaar geleden bij mijn outing.
Volgende week ga ik achter pasfoto's voor mijn nieuwe ID kaart met een V ......
Dus deze foto is van bij het begin van de transitie.
Groeten,
Melina
Hoi Dorine...Dorine schreef: denk ik ook Mina, maar de vraag is natuurlijk of je gelukkiger bent helemaal als vrouw? Dan komt het uiterlijk ook wel
eerlijk gezegd is dit zo n typische gedachtengang waar ik zelf niet mee uit de voeten kan
*helemaal als vrouw* is niet mogenlijk...hooguit *helemaal als transvrouw*
en er bestaan geen garantie's voor geluk...
mss alleen als je die in de liefde wilt zoeken/vinden...
x,
Mina
-
- Eredivisie
-
- Eredivisie
Enfin, gelukt zeg ....
Dit was dus de basis zo een 3 jaar geleden.
Uiteraard is dit met make-up en pruik.......
Ik kan nu nog wel wat foto's opladen in de fase tot de FFS.
Post-FFS heb ik nog niet zoveel foto's, het is ook nog wat vroeg nu.
De FFS is nu zo een 2 maand geleden en dus is het nog wat vroeg om nu al foto's te nemen om het finale resultaat te tonen.
Groeten,
Melina
Dit was dus de basis zo een 3 jaar geleden.
Uiteraard is dit met make-up en pruik.......
Ik kan nu nog wel wat foto's opladen in de fase tot de FFS.
Post-FFS heb ik nog niet zoveel foto's, het is ook nog wat vroeg nu.
De FFS is nu zo een 2 maand geleden en dus is het nog wat vroeg om nu al foto's te nemen om het finale resultaat te tonen.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
ik ben het helemaal met je eens. Melina, je ziet er geweldig uit meid, en al helemaal op je koersfiets!Janiek2 schreef:Zeker! Mooi, hoor . En zo helemaal in je element met die wielrenfiets. Leuk om te zien .Coco schreef: je mag er wezen, madam.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
heyy Mina
vind ik toch ergens een zwakte bod ook al staat 99.9% van de mensen klaar om me aan te tonen dat ik toch echt als jongen ben geboren
laat mij maar met mn wanen
een licht neurotische vrouw is geen uitzondering denk ik, zeker niet tijdens uitverkoop
je bedoelt: ' ik heb realiteitszin want ik erken dat ik nooit echt vrouw zal worden' de vrouwen die zich vrouw voelen zijn fantasiefigureneerlijk gezegd is dit zo n typische gedachtengang waar ik zelf niet mee uit de voeten kan
*helemaal als vrouw* is niet mogenlijk...hooguit *helemaal als transvrouw*
vind ik toch ergens een zwakte bod ook al staat 99.9% van de mensen klaar om me aan te tonen dat ik toch echt als jongen ben geboren
laat mij maar met mn wanen
een licht neurotische vrouw is geen uitzondering denk ik, zeker niet tijdens uitverkoop
terra incognita
lol haha
tja ergens heb je wel een punt Dorine...
ik heb lang geleefd in de veronderstelling dat ik een jongen was, dus andersom kan het vast ook,
nee maar ja, mss komt het omdat ik transgender ben dat ik zoiets heb van, ik ga vervrouwelijken en me niet vergelijken of spiegelen aan biovrouwen want dat lukt maar ten dele..
omdat geschiedenis en lijf tegenovergesteld waren en omdat dat dat voor een deel altijd zo zal blijven/zijn - in dit leven tenminste.
de vraag is dus wel of deze gedachtengang mij op den duur gelukkig maakt of niet, is maar net hoe je jezelf wilt zien denk ik...
als zeggen denken en voelen, ik ben een vrouw, goed voelt... lijkt het me ook niet goed jezelf ervan te weerhouden dat te zeggen vanwege je transseksualiteit.
tja ergens heb je wel een punt Dorine...
ik heb lang geleefd in de veronderstelling dat ik een jongen was, dus andersom kan het vast ook,
nee maar ja, mss komt het omdat ik transgender ben dat ik zoiets heb van, ik ga vervrouwelijken en me niet vergelijken of spiegelen aan biovrouwen want dat lukt maar ten dele..
omdat geschiedenis en lijf tegenovergesteld waren en omdat dat dat voor een deel altijd zo zal blijven/zijn - in dit leven tenminste.
de vraag is dus wel of deze gedachtengang mij op den duur gelukkig maakt of niet, is maar net hoe je jezelf wilt zien denk ik...
als zeggen denken en voelen, ik ben een vrouw, goed voelt... lijkt het me ook niet goed jezelf ervan te weerhouden dat te zeggen vanwege je transseksualiteit.
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Volgens mij ging dit draadje over de uiterlijke ontwikkelingen die we doormaken. Toen ik 6 maanden geleden op deze site kwam heb ik echte foto's beloofd van mij.
Nu ik een beetje tevreden ben met mijn look heb ik op de laatste TenT avond een paar foto's laten maken. Hier het resultaat en wat vergelijkingsmateriaal.
Allereerst mijn oude ik
en mijn nieuwe look
Liefjes en groetjes Esther
Nu ik een beetje tevreden ben met mijn look heb ik op de laatste TenT avond een paar foto's laten maken. Hier het resultaat en wat vergelijkingsmateriaal.
Allereerst mijn oude ik
en mijn nieuwe look
Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone