vraag gesteld maar geen antwoord gekregen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Prescilla schreef:ik kan dus via een ip adres zien van welke pc het komt en het komt dus allemaal bij dezelfde persoon weg heb daar een heel leuk progje voor
Weet je zeker dat het niet toevallig het ip-adres van de webserver van deze site is?

http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=travestie.org
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Chantal C. schreef:
Nannette schreef:Van een man zou je zeggen "hij is op zijn pik getrapt" :lol:
Sommigen hier op het forum hebben hele dikke ego's en ik schijn kennelijk als een rode lap voor een stier te werken voor die ego's... Nja boeien hoor. Is niet mijn probleem...
:lol:

Weet je Chantal, Chanti, Channechan, je hebt helemaal gelijk. Mijn berichtje n.a.v. Patricia's situatie was duidelijk bedoeld om mijn eigen intelligentie ten toon te spreiden, terwijl jouw reactie daarop absoluut niets te maken had met jouw voortdurende drang om de betweterige it-nerd uit te hangen. Dat ik daarna zo verschrikkelijk geagiteerd reageer heeft alles te maken met het feit dat ik diep ongelukkig ben, en ontzettend jaloers op jou.

Gelukkig dat zo'n bescheiden iemand als jij hier nog enige balans tussen alle grote ego's weet te brengen zeg! Jij bent ons licht!

Wat is jouw favoriete uitspraak ook alweer? Iets met spiegeltjes voorhouden?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik ben anders ook een verschrikkelijke it-nerd geweest, tot ik niet meer mocht werken van het UWV.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Wat ik zelf jammer vind is dat het mogelijk is om onder een andere naam terug te komen is. Er wordt een andere naam gekozen en men schrijft vrolijk weer verder in hun eigen manier. Oude stokpaardjes komen na verloop van tijd weer/altijd naar voren. Bepaalde hetze 's komen weer naar voren en alles gaat weer verder op de zelfde manier als enkele maanden geleden. Dus als ik als "Dhiamara" is schrijf dat kwetsend is en ik wordt geband dan kan ik dus rustig de ban afwachten en weer terugkomen als "Pipeloentje" Inhakend op een bepaalde topic en vandaar uit mijn stokpaardje weer ophalen. :cry: :cry: Vreemd is dan ook om te zien dat dit vaker gebeurt. Er komt een nieuwe naam naar voren, we verwelkomen haar, lezen wat ze schrijft en dan valt het op dat er terug gegrepen wordt naar topics die voorgevallen zijn voor haar inschrijvingstijd. Dus óf onder een andere naam steeds meegelezen, geschreven of wat dan ook :cry: :cry: óf een persoon die dermate geintresseerd is in alles wat er geschreven is, in staat is om in 30 dagen alle artikelen te lezen die hier ooit geschreven is. Knap hoor!!!!

Ik wil hier maar mee zeggen dat als je gebant ben of om wat voor redenen tijdelijk niet aanwezig was heb dan ook het lef om onder je vorige naam terug te komen of indien je besloten hebt om in rl je naam te veranderen dit ook even via een opmerking of i.d. "Bijv. Vanaf nu wil ik graag "Pipeloentje" genoemd worden op het forum" of "Pipeloentje (voorheen Dhiamara) Getuigt meer van oprechtheid en "goodwill" dan om onder een andere naam te verschijnen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

dhiamara schreef:Ik wil hier maar mee zeggen dat als je gebant ben of om wat voor redenen tijdelijk niet aanwezig was heb dan ook het lef om onder je vorige naam terug te komen of indien je besloten hebt om in rl je naam te veranderen dit ook even via een opmerking of i.d. "Bijv. Vanaf nu wil ik graag "Pipeloentje" genoemd worden op het forum" of "Pipeloentje (voorheen Dhiamara) Getuigt meer van oprechtheid en "goodwill" dan om onder een andere naam te verschijnen.
Volgens mij kan je niet onder je oude naam/account terugkomen. Had dat namelijk veel liever gedaan. Maar kan niet inloggen op dat oude account.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Dan was er de mogelijkheid om "lightningbolt" voorheen "...." een optie voor jou geweest. :)
With Love and Lightness.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Even een lans breken voor Patricia, want die heeft vrij snel na terugkomst haar foto geplaatst en daarmee duidelijk gemaakt wie ze was, bovendien heeft ze zich niet meer laten verleiden tot scheldkannonades, hoewel sommigen nog wel geprobeerd hebben haar daartoe te verleiden.

Irene
Kleine stapjes
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Hoi,

IP bans zijn vrij makkelijk te omzeilen m.b.v. proxies.
De enige manier om geen bullshit commentaren te krijgen bij profielen is om de comments te koppelen aan de forum login.
Zo moet je inloggen om een comment te plaatsen en weet men dus wie je bent.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat phpBB geen profielmod/plug in heeft maar ik ben te belazerd om er naar te zoeken.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Irene, ik had geen bedoeling om iemand persoonlijk te benoemen maar het ging mij gewoon meer in het algemeen (soms worden er geen foto's geplaatst maar iets anders. Eenmaal overigens meegemaakt dat iemand een foto plaatste maar later bleek dit iemand anders te zijn in real-life. (niet hier overigens)
With Love and Lightness.

lightningbolt
ForumFan

Kan me vergissen, maar volgens mij heeft ze (Marianne van B) dus gewoon weer een nieuw profiel aangemaakt onder de naam Maria:

http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=4933
lightningbolt
ForumFan

Joanie schreef:IP bans zijn vrij makkelijk te omzeilen m.b.v. proxies.
Dat zal best, maar dat heb ik dus niet gedaan. Op een gegeven moment kon ik gewoon weer op het forum komen. Dus ja, dan ga ik ervan uit dat die ban is opgeheven. Naar nu blijkt heb ik dus gewoon een nieuw ip-adres toegewezen gekregen van @home. Dus ik heb niets omzeild.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

lightningbolt schreef:Kan me vergissen, maar volgens mij heeft ze (Marianne van B) dus gewoon weer een nieuw profiel aangemaakt onder de naam Maria:

http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=4933
Sinds wanneer ligt Roosendaal in Flevoland? :o

Volgens mij ligt dat gewoon in westelijk Brabant hoor... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Inge-cd
dagelijks aanwezig

Bericht door Inge-cd »

Inderdaad. Tenminste, toen ik nog schoolgaand was (lang geleden) lag Roosendaal in Noord Brabant.
Maar mss is het in de tussentijd verplaatst. :oops:
Gast

Bericht door Gast »

hai chantal en inge

ik heb al zoveel fouten moeten maken om soms nog een berichtje te schrijven, om een nieuw profiel te openen moet men elke keer wat anders invullen.

groetjes mariane.
lightningbolt
ForumFan

Pamela- schreef:Hoi hoi Allen,

Mariane heeft inmiddels een ban.

Pamela
En ze is er nu weer
Plaats reactie