Wat ik zelf jammer vind is dat het mogelijk is om onder een andere naam terug te komen is. Er wordt een andere naam gekozen en men schrijft vrolijk weer verder in hun eigen manier. Oude stokpaardjes komen na verloop van tijd weer/altijd naar voren. Bepaalde hetze 's komen weer naar voren en alles gaat weer verder op de zelfde manier als enkele maanden geleden. Dus als ik als "Dhiamara" is schrijf dat kwetsend is en ik wordt geband dan kan ik dus rustig de ban afwachten en weer terugkomen als "Pipeloentje" Inhakend op een bepaalde topic en vandaar uit mijn stokpaardje weer ophalen.
Vreemd is dan ook om te zien dat dit vaker gebeurt. Er komt een nieuwe naam naar voren, we verwelkomen haar, lezen wat ze schrijft en dan valt het op dat er terug gegrepen wordt naar topics die voorgevallen zijn voor haar inschrijvingstijd. Dus óf onder een andere naam steeds meegelezen, geschreven of wat dan ook
óf een persoon die dermate geintresseerd is in alles wat er geschreven is, in staat is om in 30 dagen alle artikelen te lezen die hier ooit geschreven is. Knap hoor!!!!
Ik wil hier maar mee zeggen dat als je gebant ben of om wat voor redenen tijdelijk niet aanwezig was heb dan ook het lef om onder je vorige naam terug te komen of indien je besloten hebt om in rl je naam te veranderen dit ook even via een opmerking of i.d. "Bijv. Vanaf nu wil ik graag "Pipeloentje" genoemd worden op het forum" of "Pipeloentje (voorheen Dhiamara) Getuigt meer van oprechtheid en "goodwill" dan om onder een andere naam te verschijnen.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum