Toegang Transgenderisme & Transsexualiteit groepen ?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

elsie schreef:het kan zijn dat je als TG echt twijfels hebt over wel of geen operatie en dat je er dan meer over wilt lezen... en dat je je daarom aanmeldt bij een TS forum maar als je die twijfel uit is het wel logisch dat je dan afgwezen wordt denk ik. Het is dan idd wel weer vreemd dat er wel mensen doorkomen die als man leven en geen operatie willen. Wat dat betreft lijkt het er ook wel op dat er gaten zitten in het toelatingsbeleid. Als je afgwezen wordt krijg je overigens ook geen reden te horen waarom, (ik kreeg in het begin helemaal geen reactie). pas na 6 weken ofzo. En ik had wel een persoonlijke mail geschreven over mezelf, waarvan ik dus niet wist wie het allemaal te lezen kregen, ook naderhand niet, en dan zo 'n zakelijk mailtje terug. Dat kan ook beter vind ik.

groeten
els
Het is al eerder aangegeven, dat we niet pretenderen dat het systeem waterdicht is.
Het hangt af van wat er in je motivatie staat.
Degenen die dat 'allemaal' te lezen krijgen, zijn uitsluitend de mensen van de commissie.
Een van de (keiharde) eisen is dat ze met dergelijke gegevens vertrouwelijk omgaan.
Op het moment dat er gemerkt wordt dat iemand dat niet doet, is het per direct einde commissielid.........dan maar te weinig (of zelfs geen) commissie leden.
Dat er enige tijd tussen je aanmelding, motivatie en toelaten of afwijzen zit, kan.
Dit heeft te meken met de snelheid van de commissie (de mensen doen dit 'erbij').
Van een afwijzing krijg je altijd bericht, de vorm daarvan kun je over discuseren.
Ik heb gekozen voor een standaardbriefje, waarin gesteld wordt dat de commissie onvoldoende aanknopingspunten heeft gevonden om je toe te laten.
Dat is misschien wat zakelijk, maar werkt goed (in mijn ogen)
De mensen die wel toegelaten worden krijgen daar trouwens helemaal geen bericht van, die zien dat vanzelf.
Verdient misschien ook niet de schoonheidsprijs, maar scheelt mij best een hoop werk.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Ik lees hier met stijgende verbazing de postjes over het TS forum.
Babette is poortwachter van het TS forum, terwijl Babette allesbehalve TS is?!
Irene word toegelaten op het TS forum, idem?!

Onder TS versta ik toch echt iemand die minstens aan de hormonen is en als vrouw leeft, of ik moet me wel heel erg sterk vergissen. En zeggen dat je TS gevoelens hebt maar dan wel IRL als man leven, tjah, wat zullen we zeggen? Virtueel TS dan maar?
De gemiddelde virtuele TV leeft toch al als man, net als de gemiddelde 'echte' TV, dus dat sluit wel aan op de werkelijkheid. Maar virtueel TS en dan lid kunnen worden van een besloten TS groep en dan zelfs als poortwachter mogen functioneren?!

Heeeeeeeele vreemde gang van zaken. I-N-C-O-N-S-E-Q-U-E-N-T, om het maar even correct te spellen. Zoniet zelfs oneerlijk tov de bonafide TS'en die om wat voor reden dan ook geweigerd worden.

En voor wat betreft het TG forum; daar lopen ettelijke TS'en rond, en het is inmiddels via hier wel duidelijk wat oa Melina zoal aan vooroordelen etc over TG heeft, en Melina zal vast niet de enige TS zijn die zo over TG denkt.
De kans bestaat dus dat deze of gene TS op het (besloten!!) TG forum haar vooroordelen over TG gaat spuien.

Vwb het TS forum; het is mij al lang geleden door iemand verteld wat Morbide zoal 'over mij te melden had', en dat was niet mis.

Maar wel sneaky achter mijn rug om dus, op een gesloten forum waar ik geen lid van ben, dus geen toegang heb.

Dat TS forum kan dus ook (vrijelijk?) gebruikt worden om deze of gene -de toegang ontkende- TG of non op TS volledig achter haar rug om af te branden dan wel af te zeiken.
Vrijelijk, omdat het desbetreffende postje van Morbide bij mijn weten NIET gemodereerd is, door wie van de mods dan ook, en ook niet een waarschuwing oid, voor zover ik wederom weet.

Het staat jullie fraai, deze gang van zaken.

En als TS'en toch al vrijelijk toegang kunnen krijgen tot het TG forum, en de allesbehalve TS'en Babette (poortwachter?!) en Irene tot het TS forum, waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Uw sterverslaggeefster :-)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Wat heb ik nou weer gezegd?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anja Lasagna schreef: waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Of besloten subfora voor:
  • - virtueel travestieten
    - fetisjistische travestieten
    - echte travestieten
    - echtere travestieten
    - de echtste travestieten
    - transgenders zonder laser
    - transgenders met laser
    - transgenders met laser en hormonen
    - transgenders met laser hormonen en borstvergroting
    - virtuele transseksuelen
    - pre transseksuelen
    - pre-op transseksuelen
    - post-op transseksuelen
    - non-op transseksuelen
O, en misschien is het ook wel verstandig om onderscheid te maken tussen transen die het via de VU doen en de via-van-Hengel-transen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Goed idee Janiek !

Maar je mag de travestieten die enkel maar naar de parenclubs gaan echt niet uitsluiten, voor je het weet ben je onverdraagzaam hoor :)

Groeten,

Melina
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Janiek2 schreef: Of besloten subfora voor:
    - echte travestieten
    - echtere travestieten
    - transgenders met laser
    - pre transseksuelen
    - pre-op transseksuelen
    - post-op transseksuelen
    - non-op transseksuelen
O, en misschien is het ook wel verstandig om onderscheid te maken tussen transen die het via de VU doen en de via-van-Hengel-transen.
Maal twee of drie graag, voor ex-hetero's, ex-homo's en ex-bi's.
Die kun je niet met elkaar alleen laten, toch?
En een zeer besloten forum voor spijtoptanten, dat zou ook boeiend zijn.

Wel jammer dat je dan alleen nog maar elkaar gelijk kunt geven.

Sticky
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Anja Lasagna schreef:Ik lees hier met stijgende verbazing de postjes over het TS forum.
Babette is poortwachter van het TS forum, terwijl Babette allesbehalve TS is?!
Irene word toegelaten op het TS forum, idem?!
Dus jij kunt bepalen wie wel en wie niet TS is.
Ik zou je dan graag in de commissie willen, dan zijn discussies als deze voortaan niet meer nodig.
Anja Lasagna schreef:Onder TS versta ik toch echt iemand die minstens aan de hormonen is en als vrouw leeft, of ik moet me wel heel erg sterk vergissen. En zeggen dat je TS gevoelens hebt maar dan wel IRL als man leven, tjah, wat zullen we zeggen? Virtueel TS dan maar?
Hier raken we een kern: JIJ verstaat onder TS iemand die..enz enz.
Even een voorbeeldje.....wat is iemand die bijv bij een Tanja van Hengel loopt (en Tanja geeft aan dat deze persoon TS is), die persoon is door persoonlijke omstandigheden (nog) niet aan laseren toegekomen, die persoon is op medische gronden (nog) niet aan de hormonen.......TS of niet??????
Anja Lasagna schreef: De gemiddelde virtuele TV leeft toch al als man, net als de gemiddelde 'echte' TV, dus dat sluit wel aan op de werkelijkheid. Maar virtueel TS en dan lid kunnen worden van een besloten TS groep en dan zelfs als poortwachter mogen functioneren?!

Blijkbaar kan dat dus.....en naar ik mag zeggen, nog op een goede manier ook.
Anja Lasagna schreef:Heeeeeeeele vreemde gang van zaken. I-N-C-O-N-S-E-Q-U-E-N-T, om het maar even correct te spellen. Zoniet zelfs oneerlijk tov de bonafide TS'en die om wat voor reden dan ook geweigerd worden.
Inconsequent......zou kunnen
Oneerlijk.......zou kunnen.
Bedenk echter wel dat we al dan niet toelaten op basis van gegevens die mensen zelf verstrekken.
Bedenk ook dat als er (gefundeerde) klachten komen vanuit het besloten forum over personen waardoor blijkt dat deze er toch niet thuishoren, ze verwijderd worden.
Kortom, wij zijn poortwachter (om jouw term even te lenen).....de leden zelf zijn scheidsrechter.
Anja Lasagna schreef:En voor wat betreft het TG forum; daar lopen ettelijke TS'en rond, en het is inmiddels via hier wel duidelijk wat oa Melina zoal aan vooroordelen etc over TG heeft, en Melina zal vast niet de enige TS zijn die zo over TG denkt.
De kans bestaat dus dat deze of gene TS op het (besloten!!) TG forum haar vooroordelen over TG gaat spuien.
Mmmmm over vooroordelen gesproken.
Maar je hebt gelijk, de kans bestaat idd.......of het ook gebeurt??.....naar mijn weten niet.
Overigens is die kans net zo reeel als dat jij (even een voorbeeld, niet gebaseerd op feiten dus) hier dingen zou neerzetten over iemand die geen bezoeker van deze site cq fora is.
Anja Lasagna schreef:Vwb het TS forum; het is mij al lang geleden door iemand verteld wat Morbide zoal 'over mij te melden had', en dat was niet mis.

Maar wel sneaky achter mijn rug om dus, op een gesloten forum waar ik geen lid van ben, dus geen toegang heb.
Waarom heb jij dat dan - lang geleden - niet gemeld???
hadden we e.e.a. na kunnen kijken en indien nodig maatregelen kunnen nemen.
Dit is dus een van horen zeggen verhaal, zonder dat je daar ofwel feiten bij levert ofwel aangeeft dat dit gebeurt (klacht neerlegt)
Anja Lasagna schreef:Dat TS forum kan dus ook (vrijelijk?) gebruikt worden om deze of gene -de toegang ontkende- TG of non op TS volledig achter haar rug om af te branden dan wel af te zeiken.
Vrijelijk, omdat het desbetreffende postje van Morbide bij mijn weten NIET gemodereerd is, door wie van de mods dan ook, en ook niet een waarschuwing oid, voor zover ik wederom weet.
Dit alles 'bij jouw weten' waarbij je aangeeft het niet zeker te weten omdat jij zelf geen toegang hebt.
Wat heb je er zelf aan gedaan om te achterhalen of dat 'bij jouw weten' ook klopt????
Anja Lasagna schreef:Het staat jullie fraai, deze gang van zaken.

En als TS'en toch al vrijelijk toegang kunnen krijgen tot het TG forum, en de allesbehalve TS'en Babette (poortwachter?!) en Irene tot het TS forum, waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Ok, zijn die 2 fora samengevoegd.
Zouden mensen dan geen uitspraken meer doen die eigenlijk niet kunnen?
Ook samengevoegd houd je een situatie dat niet ieder toegang zal hebben, zouden mensen dan niet meer (zoals jij stelt) 'achter iemands rug' dingen zeggen?
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Janiek2 schreef:
Anja Lasagna schreef: waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Of besloten subfora voor:
    - echte travestieten
    - echtere travestieten
    - transgenders met laser
    - pre transseksuelen
    - pre-op transseksuelen
    - post-op transseksuelen
    - non-op transseksuelen
Zullen we voor ieder lid maar een eigen forum aanmaken.
Ben je af van:
- discussie
- roddel
- (foutief) toegangsbeleid
- 'foute' poortwachters
- slechte moderators
- onduidelijkheid
- ruzie
- modder gooien
- afbranden

Ongetwijfeld ben ik vast nog zaken vergeten......
Groetjes,
Afbeelding

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Waarom ben je er zo zeker van dat er dan geen modder gegooid wordt? Misschien juist wel meer dan nu :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Anja Lasagna schreef:waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Idd samenvoegen en dan gewoon alle (al dan niet zoekende) tg's, non-ops en ts-en toelaten.`

tv's zijn weer een heel ander verhaal. Die willen waarschijnlijk niet eens kijken daar, want die zouden nog weleens pijn in hun kruis kunnen krijgen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

johnn schreef:
Anja Lasagna schreef:
Anja Lasagna schreef:
Blijkbaar kan dat dus.....en naar ik mag zeggen, nog op een goede manier ook.
De TS in kwestie seinde me in en liet het me zelf lezen!! Dat bleef bij die ene keer.

En het gaat me niet zo wat Morbide zoal over me schreef, maar dat het zo stiekem achter mijn rug om gebeurde, op een gesloten forum, zonder dat ik me kon verdedigen.
Op het algemene forum had ik Morbide mbt haar uitspraken over mij, met name genoemd wel te verstaan, te woord kunnen staan. Op het TS forum niet dus.
'Bij mijn weten' slaat dus op het feit weer bij die vriendin mee zou moeten lezen om te zien hoe het verder met dat postje van Morbide gegaan is, waarin ze me met name noemde.

Dus bij deze hierbij een klacht.

Hoe pakken we dit verder aan?
Uw sterverslaggeefster :-)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Het was even zoeken, maar tadaa!
Morbide schreef: 't Is tegenwoordig erg hip hier om een foto van een t-etc op te google-en en vervolgens je gal te gaan spuwen. Zodat we allemaal weer even weten dat Mila hier de enige man is die er mee weg komt om zich voor te doen als vrouw. De rest is gek.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Morbide schreef:Het was even zoeken, maar tadaa!
Morbide schreef: 't Is tegenwoordig erg hip hier om een foto van een t-etc op te google-en en vervolgens je gal te gaan spuwen. Zodat we allemaal weer even weten dat Mila hier de enige man is die er mee weg komt om zich voor te doen als vrouw. De rest is gek.
Overtreding van de regels! Je mag niet (letterlijk) quoten hier uit het TS forum.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Als het je eigen tekst is lijkt het me geen probleem om te quoten.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wel vervelend dat Petra er mee wegkomt om mij op een besloten forum gek te noemen zonder dat de moderator van dat forum ingrijpt...
Bij deze dus ook een klacht van mij als direkt aangevallene!

:P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gesloten