Anja Lasagna schreef:Ik lees hier met stijgende verbazing de postjes over het TS forum.
Babette is poortwachter van het TS forum, terwijl Babette allesbehalve TS is?!
Irene word toegelaten op het TS forum, idem?!
Dus jij kunt bepalen wie wel en wie niet TS is.
Ik zou je dan graag in de commissie willen, dan zijn discussies als deze voortaan niet meer nodig.
Anja Lasagna schreef:Onder TS versta ik toch echt iemand die minstens aan de hormonen is en als vrouw leeft, of ik moet me wel heel erg sterk vergissen. En zeggen dat je TS gevoelens hebt maar dan wel IRL als man leven, tjah, wat zullen we zeggen? Virtueel TS dan maar?
Hier raken we een kern: JIJ verstaat onder TS iemand die..enz enz.
Even een voorbeeldje.....wat is iemand die bijv bij een Tanja van Hengel loopt (en Tanja geeft aan dat deze persoon TS is), die persoon is door persoonlijke omstandigheden (nog) niet aan laseren toegekomen, die persoon is op medische gronden (nog) niet aan de hormonen.......TS of niet??????
Anja Lasagna schreef: De gemiddelde virtuele TV leeft toch al als man, net als de gemiddelde 'echte' TV, dus dat sluit wel aan op de werkelijkheid. Maar virtueel TS en dan lid kunnen worden van een besloten TS groep en dan zelfs als poortwachter mogen functioneren?!
Blijkbaar kan dat dus.....en naar ik mag zeggen, nog op een goede manier ook.
Anja Lasagna schreef:Heeeeeeeele vreemde gang van zaken. I-N-C-O-N-S-E-Q-U-E-N-T, om het maar even correct te spellen. Zoniet zelfs oneerlijk tov de bonafide TS'en die om wat voor reden dan ook geweigerd worden.
Inconsequent......zou kunnen
Oneerlijk.......zou kunnen.
Bedenk echter wel dat we al dan niet toelaten op basis van gegevens die mensen zelf verstrekken.
Bedenk ook dat als er (gefundeerde) klachten komen vanuit het besloten forum over personen waardoor blijkt dat deze er toch niet thuishoren, ze verwijderd worden.
Kortom, wij zijn poortwachter (om jouw term even te lenen).....de leden zelf zijn scheidsrechter.
Anja Lasagna schreef:En voor wat betreft het TG forum; daar lopen ettelijke TS'en rond, en het is inmiddels via hier wel duidelijk wat oa Melina zoal aan vooroordelen etc over TG heeft, en Melina zal vast niet de enige TS zijn die zo over TG denkt.
De kans bestaat dus dat deze of gene TS op het (besloten!!) TG forum haar vooroordelen over TG gaat spuien.
Mmmmm over vooroordelen gesproken.
Maar je hebt gelijk, de kans bestaat idd.......of het ook gebeurt??.....naar mijn weten niet.
Overigens is die kans net zo reeel als dat jij (even een voorbeeld, niet gebaseerd op feiten dus) hier dingen zou neerzetten over iemand die geen bezoeker van deze site cq fora is.
Anja Lasagna schreef:Vwb het TS forum; het is mij al lang geleden door iemand verteld wat Morbide zoal 'over mij te melden had', en dat was niet mis.
Maar wel sneaky achter mijn rug om dus, op een gesloten forum waar ik geen lid van ben, dus geen toegang heb.
Waarom heb jij dat dan - lang geleden - niet gemeld???
hadden we e.e.a. na kunnen kijken en indien nodig maatregelen kunnen nemen.
Dit is dus een van horen zeggen verhaal, zonder dat je daar ofwel feiten bij levert ofwel aangeeft dat dit gebeurt (klacht neerlegt)
Anja Lasagna schreef:Dat TS forum kan dus ook (vrijelijk?) gebruikt worden om deze of gene -de toegang ontkende- TG of non op TS volledig achter haar rug om af te branden dan wel af te zeiken.
Vrijelijk, omdat het desbetreffende postje van Morbide bij mijn weten NIET gemodereerd is, door wie van de mods dan ook, en ook niet een waarschuwing oid, voor zover ik wederom weet.
Dit alles 'bij jouw weten' waarbij je aangeeft het niet zeker te weten omdat jij zelf geen toegang hebt.
Wat heb je er zelf aan gedaan om te achterhalen of dat 'bij jouw weten' ook klopt????
Anja Lasagna schreef:Het staat jullie fraai, deze gang van zaken.
En als TS'en toch al vrijelijk toegang kunnen krijgen tot het TG forum, en de allesbehalve TS'en Babette (poortwachter?!) en Irene tot het TS forum, waarom het TS en TG forum dan gewoon niet samenvoegen en goed modereren om uitspraken ala Melina en Morbide te voorkomen?
Ok, zijn die 2 fora samengevoegd.
Zouden mensen dan geen uitspraken meer doen die eigenlijk niet kunnen?
Ook samengevoegd houd je een situatie dat niet ieder toegang zal hebben, zouden mensen dan niet meer (zoals jij stelt) 'achter iemands rug' dingen zeggen?