games

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Het is nog vroeg :D
Gebruikersavatar
Hexley
dagelijks aanwezig
Berichten: 76
Lid geworden op: za sep 15, 2007 0:31
Locatie: .nl
Contacteer:

Bericht door Hexley »

petratv1975 schreef:laten we een call of duty 4 clubje oprichten hier lekker met z'n allen online knallen :o
En volgend jaar in een roze tent naar Campzone? :wink:
Gebruikersavatar
Natassia
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 06, 2005 21:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Morbide schreef:
Natassia schreef: reviewer
Lol! Wat maakt die vent hilarische filmpjes! Dank voor de link.
You're welcome.. ik vind die gast echt geweldig... op woensdagmiddag kijk ik samen met m'n collega's altijd uit naar de nieuwste rant! En meestal ben ik 't wel met 'm eens, zeker als 't om MMORPG-uggers gaat.. :P

Oh.. en ik speel CoD4 op de PC... is vast niet helemaal PS3 compatible, he?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Hij slaat met z'n Age of Conan review in ieder geval de spijker op z'n kop. Over Mass Effect verschillen we echter van mening. Het is waar dat er vet veel dialoog is. Daar is dan ook enorm veel aandacht aan besteed en je keuzes doen er ook echt toe. Ik ga ook wekelijks kijken. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

klop helemaal die review Natassia, ik had eindelijk tijd om die te kijken.
Ik denk dat ik vaker die reviews ga kijken. :D

Ennuh ik bedoelde echt de microsoft flightsim, terwijl aces over europe er ook wat van konden. gaap.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik speel COD , zoals al eerder gemeld , op mijn PC..........
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik speel geen COD. Is dat een heel groot gemis?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Lijkt veel op MOH.............1 person shooter.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Het is wel anders dan MOH, je kijkt eerst om je heen hoe mooi de graphics zijn voordat je het loodje legt. :D
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Okay, mee eens, maar principe komt veel overeen.................
In MOH ben je eerder dood lol
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Mame32 FTW!

Donkey kong (jr)
Qbert
Frogger
Cobra
Punch out
Galaga

Wat heeft me dat vroeger een geld gekost als ik er zo over terug denk. :)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik speel ook geen MOH. =P Wel Crysis, F.E.A.R. en de allereerste UT.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Natassia
ff weer wat posten
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 06, 2005 21:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Natassia »

Mooi dat iedereen Yahtzee weet te waarderen.. het is voor mij ook 'n geweldige leermethode om wat onconventioneel Engels te leren.

Dus.. we hebben nu twee CoD4-speelsters op de PC.. nog niet echt 'n squad he? ;)

@Morbide: Ik weet niet of het 'n gemis is.. maar ik vond juist CoD4 'n verademing tussen al het WW2-geweld. En het verhaal (hoewel vrij simpel en lineair) vond ik echt zo cinematisch dat ik helemaal gegrepen werd door het spel. En... er zit één onwijs OMGWTF! moment in.. als dat je niet effetjes grijpt.. dan zit er gewoon 'n stukje steenkool in de plaats van je hart.. :P
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Natassia schreef:
@Morbide: Ik weet niet of het 'n gemis is.. maar ik vond juist CoD4 'n verademing tussen al het WW2-geweld. En het verhaal (hoewel vrij simpel en lineair) vond ik echt zo cinematisch dat ik helemaal gegrepen werd door het spel. En... er zit één onwijs OMGWTF! moment in.. als dat je niet effetjes grijpt.. dan zit er gewoon 'n stukje steenkool in de plaats van je hart.. :P
Njah, ik heb dus mooi MOH-loos door het leven weten te glippen en heb behalve in alle Wolfenstein games nooit op nazi's geschoten. OMGWTF momenten zijn de reden dat ik een gaymher (jawel) ben.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

[quote="Morbide
Njah, ik heb dus mooi MOH-loos door het leven weten te glippen en heb behalve in alle Wolfenstein games nooit op nazi's geschoten. OMGWTF momenten zijn de reden dat ik een gaymher (jawel) ben.[/quote]

Wolfenstein...................the mother of RPshooters..............was te gek..
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Plaats reactie