Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nannette schreef:
Jamie schreef:Alleen ben ik niet het gezicht van de transseksuele vrouw in Nederland en er wordt van Kelly wel gezegd dat ze dat is.
Ja, helaas wordt dat gezegd ja, zoals ze zich voordoet is niet bepaald goed voor de groep, maar ja, wie dat het haar na ? En dan zonder al rare dingen, maar dus gewoon gedrag zo veel als mogelijk.
De man of de vrouw bestaat ook niet. De tijd van de homo zijn we ook wel zo'n beetje voorbij (hopelijk), dus misschien moeten mensen gaan beseffen dat de trans ook niet bestaat. Voordeel van een boegbeeld als Kelly is wel dat je zelf eigenlijk alleen maar mee kunt vallen. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

ja komt het er uiteindelijk toch weer op neer dat we allemaal individuutjes zijn :D
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

We zijn allemaal mensjes met een eigen leven. We zijn allemaal uniek en iedereen is anders. Je leven is van jou en dat is maar goed ook.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

amen, zo is het maar net! Ieder is de belangrijkste persoon in zijn of haar of zhaar eigen leven... halleluja!
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Morbide schreef:Voordeel van een boegbeeld als Kelly is wel dat je zelf eigenlijk alleen maar mee kunt vallen. =P
of tegenvallen :)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ze zetten zich vast meer schrap dan nodig.

Verder :slotje tegen de vertrutting graag.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Morbide schreef:Ze zetten zich vast meer schrap dan nodig.
ja dat doen ze ook al bij de sociale dienst las ik onlangs hier
krijg je vragen of je aan betaalde webcamsex doet
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

donna1 schreef:Wat is dan wel goed voor de groep? Ik denk dat het niets uitmaakt, welke trans er ook in de media verschijnt. Het is toch nooit goed.
Het lijkt er wel op dat je de nieuwe criticaster hier bent.....
Ik denk dat er meer dan genoeg positieven verhalen ook zijn van transseksuelen die die een dusdanige acceptatie hebben en normaal beroep en omstandigheden dat dat een beter beeld geeft. Helaas is dat voor de media minder interessant dan om Kelly uit te nodigen, want een pittige noot is in menig programma nu eenmaal beter dan een voor de meeste mensen saai verhaal van hoe het ook allemaal goed en normaal kan gaan.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Valerie_ schreef:
ja dat doen ze ook al bij de sociale dienst las ik onlangs hier
krijg je vragen of je aan betaalde webcamsex doet
Een incident. Wie weet komt de betreffende ambtenaar dagelijks op chatgirl en heeft ie daar dat beeld opgedaan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Een incident.
Waarom soliciteer je niet naar de baan van god?
Alwetend ben je al... :P
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dank voor de tip.

Als je daadwerkelijk dacht dat er structureel zo met tra-enzovoorts wordt omgesprongen of als je heel erg gekwetst was, dan had je een klacht moeten indienen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Morbide. ik ga voor je hoor, start een poll, Morbide als God. :D :lol:

Ik hoef het niet altijd met je eens te zijn - gelukkig - maar je weet je standpunten etc wel helder en duidelijk te verwoorden, en vaak ook te onderbouwen. Alwetend ben je niet, dat weet je zelf ook, maar ja, als anderen denken dat je dat wel bent is daar niks mis mee. 8)
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Nannette schreef:Morbide. ik ga voor je hoor, start een poll, Morbide als God. :D :lol:
Ik steun die motie, indien de optie Jee ook aanwezig zal zijn :-)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Dank voor de tip.

Als je daadwerkelijk dacht dat er structureel zo met tra-enzovoorts wordt omgesprongen of als je heel erg gekwetst was, dan had je een klacht moeten indienen.
Mischien moet je je eens met je eigen toko bemoeien en "goede raad" geven als er om gevraagd wordt.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Saartje schreef:
Mischien moet je je eens met je eigen toko bemoeien en "goede raad" geven als er om gevraagd wordt.
Misschien moet jij je eens bedenken voor je wat op een openbaar forum post als je niet wilt dat het later weer ter sprake komt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie