werk, of niet

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

wie van jullie werkt er en wie niet

ik werk
23
77%
ik werk niet
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Chan
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 2:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Chan »

Saartje: "Eind van de maand eerste lasering, mag mijn gezicht dus niet meer epileren en ben daardoor ook diep ongelukkig en kom alleen buiten als het moet."
Ik heb mij al een tijd bij Korpos in Den Haag (korpos.nl) met de "Lightsheer Diodelaser" laten behandelen, na een beurt of 7 is de beharing nog wel hier en daar voelbaar maar nauwelijks zichtbaar, ook niet na 24 uur niet scheren. Je mag je tevoren niet epileren, maar wel scheren, en met wat makeup zal je er dan doorgaans toch wel aardig uitzien ? /
Je mag je overigens een aantal weken tevoren ook niet meer aan te veel zon blootstellen, actueel in deze periode van het jaar...

Elders op een ander draadje nog een aanverwant onderwerp.

2) Ben zelf een zelfstandig ondernemertje, commerciele dienstverlening, drukke jaren gehad, laatste jaren gaat het echter iets minder, maar ik kan me in leven houden. De terugval heeft niets met mijn TS-zijn te maken voor zover ik dat kan inschatten. Sinds juli vorig jaar mij fulltime als vrouw door het leven bewegend en dus ook tijdens werkuren. Dit heeft mij vorig jaar geen klanten gekost, dit jaar wel wat omzet, 2 nieuwe klanten die niet met transseksualiteit konden omgaan, scheelde niet veel, maar wel wat omzet; overigens staan tegenover deze 2 negatieve ervaringen, circa 150 (heel) positieve ervaringen, ook van jonge turken en marokkanen..., ook steunbetuigingen, uitingen van bewondering etc etc. (NB ik woon en werk in Rotterdam)
Ik kan stellen dat mijn "omgaan" mij per saldo geen of nauwelijks omzet heeft gekost en dit jaar zal ik vermoedelijk beter gaan draaien dan het vorige.
Als vrouw zie ik er denk ik redelijk passabel uit, maar ben toch wel herkenbaar als TS/niet bio-vrouw zijnd, en heb een te mannelijke stem die mij vooral bij telefoonverkeer hindert.
Al meegemaakt dat ik met een nieuwe klant een telefoongesprek had en dat die daarbij refereerde aan een eerder gevoerd mondeling gesprek met een vrouw van mijn bedrijfje - ik werk dus alleen...
ben oersaai, dus nix te vertellen
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Chan schreef: Je mag je tevoren niet epileren, maar wel scheren, en met wat makeup zal je er dan doorgaans toch wel aardig uitzien ? /
Het is wel duidelijk dat je geen idee hebt van mijn baardgroei. :( :lol:
Die groeit voor het grootste gedeelte horizontaal.
Probeer dan je hals maar eens glad te scheren. ;)
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

hoe meer, des te meer zichtbaar resultaat :wink:
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:hoe meer, des te meer zichtbaar resultaat :wink:
Ik heb een prutbaard.
Alleen mijn bovenlip en kin zit veel haar op, de rest is te triest om baard genoemd te worden. :roll:
Maar omdat het zo raar groeit blijft het vooral in mijn hals erg zichtbaar. :(
Ik hoop dan ook dat de meeste haren (heel donker op een lichte huid) na een paar keer weg zijn en blijven!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

griet titular? ;)

wonderen bestaan niet en na 2 beurten lijkt me wat te positief

gemiddeld zit je op 8 tot 10 behandelingen met laser voordat je een glad geziggie krijgt en dan nog wat sessies voor de afwerking her en der maar dan ist ook mooi gladjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:griet titular? ;)

wonderen bestaan niet en na 2 beurten lijkt me wat te positief

gemiddeld zit je op 8 tot 10 behandelingen met laser voordat je een glad geziggie krijgt en dan nog wat sessies voor de afwerking her en der maar dan ist ook mooi gladjes
Die noemde ik altijd Tiet Kitelaar :oops: :lol:

Ik ken verhalen van 4x laseren en nagenoeg haarvrij hoor.
Dat heb ik ook met eigen ogen gezien.

Maar ja, ik merk het wel.
Hoe sneller hoe beter, ik word gillend gek zo. :evil:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Saartje schreef:Maar omdat het zo raar groeit blijft het vooral in mijn hals erg zichtbaar
In je hals, da's de keel he....??? Groeit inderdaad raar :roll: ....maar beter in je hals, dan op je tanden :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

doe mij maar haar op de tanden, komt vaak genoeg van pas ;)
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb het ook liever op mijn tanden, al is tandenpoetsen met ontharingscreme niet lekker, weet ik van iemand die dat eens geprobeerd heeft. :-)

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Mara schreef:
Saartje schreef:Maar omdat het zo raar groeit blijft het vooral in mijn hals erg zichtbaar
In je hals, da's de keel he....??? Groeit inderdaad raar :roll: ....maar beter in je hals, dan op je tanden :wink:
Nee, je keel zit binnen, je hals zit buiten.
Ga mij ff verbeteren terwijl je zelf o.a. mun en un schrijft. :roll:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Was een vraag van Mara, en voor iemand van Duitse oorsprong schrijft ze prima Nederlands.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Irene schreef:Was een vraag van Mara, en voor iemand van Duitse oorsprong schrijft ze prima Nederlands.

Irene
Het was geen vraag, maar weer eens spijkers op laag water zoeken.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik zeg niet dat dat nooit gebeurt, maar in dit geval denk ik toch dat je je vergist.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Saartje schreef:
Mara schreef:
Saartje schreef:Maar omdat het zo raar groeit blijft het vooral in mijn hals erg zichtbaar
In je hals, da's de keel he....??? Groeit inderdaad raar :roll: ....maar beter in je hals, dan op je tanden :wink:
Nee, je keel zit binnen, je hals zit buiten.
Ga mij ff verbeteren terwijl je zelf o.a. mun en un schrijft. :roll:
Ik leer graag nederlands.....maar pak me aub nie mun mun en het un af, das mun persoonlijke vrijheid :wink:

.....ik was alleen aan het vragen omdat het op zun duits wel zo is, als in je hals haren groeien, dat dat dan van binnen is...... vandaar :roll:

neem me nie kwalijk

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Mara , typ zoals je wilt hoor. Gelukkig voor jullie da ik nie mijn eigen taoltje hier teip.

Volgen kunnen we het toch wel
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Plaats reactie