Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Ik duw mijn penis incl. testikels gewoon naar achteren tussen mijn benen. En dan mijn slipje aan, en de boel is redelijk weggewerkt. Omdat ik al een tijd aan de Andro ben is dat ook helemaal niet gevoelig. Maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen hier geldt.
Cyn.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het went wel op de lange termijn hoor...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik weet niet of het went. In mijn geval is het flink pijnlijk als het hele circus naar binnen en naar achteren wordt geduwd. Zeker als ik ga zwemmen moet alles netjes weggewerkt worden, toch? Elke hobbel is zichtbaar. Vandaar dat ik onder normale kleding ik er weinig aan doe, want ik heb geen zin om elke dag met die pijn rond te lopen.

Het is en blijft behelpen. Zoals ik al schreef: door de androcur functioneert het toch niet meer, dus van mij mag het er wel af...

Liefs, Kitty
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Even alles weer doorgelezen :) Ik had dit onderwerp al eens gelezen en de adviezen opgevolgt. Achteraf bleek dat bij mij de ballen zich al automatisch terug trokken tijdens erecte toestand dus daar had ik geen problemen mee. :D Vroeger zocht ik er wel eens om, dacht dat er iets mis was :lol: :lol:

Ook tijdens het dragen van slips of strings schoten zij al omhoog. Alleen bleef ik zitten met mijn penisbobbel. :( Dankzij het advies van jullie om een inlegger en tape te gebruiken is dit behoorlijk verminderd :lol: Nu heb ik het gevoel dat ik een mooie venusheuvel heb met een leuk toefje erboven :oops: Het geheel maakt voor mijn gevoel toch iets "af" Gewoon iets dichter bij het beeld dat ik als vrouw heb van mijzelf.

Laatst met mijn tv-kennis er over gehad. Zij heeft geen enkele probleem met dit feit en stopt het dus ook niet weg. Zij vond het zelfs maar een "raar" idee

Zo zie je maar weer de verschillen van meningen in dit geheel :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Heee,dat ken ik,ik stop hem ook nooit weg omdat ik dat raar vind.
Sterker nog ik ben en blijf een man dus het hoort bij mij.Gelukkig hangt het niet op mijn knieen,dus dat scheelt alicht.
En mensen kunnen altijd aan een ding zien dat ik geen vrouw ben wanneer ik ga stappen,......ik draag ook geen nepborsten.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben nog relatief nieuw hier, en val midden in een al jaren lopende discussie. Het is voor mij een standaard handeling geworden om de knikkertjes terug naar af te sturen en het frunnikje tussen mijn benen te vouwen. In het begin was dat nog wel eens lastig, maar oefening baart.
Zelfs in erecte toestand, wat gelukkig niet al te vaak voorkomt, blijft hij keurig opgeborgen in mijn slipje.

Irene
Kleine stapjes
Meth
is nieuw hier

Bericht door Meth »

zijn er ook manieren om je geslacht goed te verbergen, zonder ze in je lieskanaal te duwen, en zodat, je ook normaal/ met de benen ver elkaar kunt gaan zitten, of is dat tucken de enige oplossing?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hallo,

Het hangt sterk af van de kleren die je draagt. Als de kleding niet te strak is of er zitten plooien in een rokje dan is tucken meestal niet nodig... Als het wel zichtbaar is ken ik geen andere mogelijkheid.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Tucken?Wat een grappig woord daar heb ik nog nooit van gehoord.
Heb ik nog een tip,voor diegene die zichzelf niet scheren dus met een tuin voor de deur rondlopen.
Die kunnen hun scrotum namelijk Bushtucken!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik heb nog een tip,deze is wel serieus,Als ik ga dansen dan draag ik een dansbelt, dat is een strakke t-slip die in de kleuren zwart,wit en huidskleur te koop is in een balletkledingwinkel.
Wanneer deze in de goede maat gekocht word dan kan je de scrotum goed naar achteren doen en blijft ook goed zitten.
Zelf vind ik het niet prettig om te doen,maar voor diegene die het wel terug douwen is dit wel een goede tip.Of een strakke body kan ook goed dienst doen.
.
wilma_cd
is nieuw hier

Re: hoe verstop je je ding

Bericht door wilma_cd »

Ik heb ook verschillende dingen geprobeerd om mijn ding te verbergen en had wisselding succes.

Ook pantybroekjes van de Hema zijn de revue gepasseerd.
Echter het resultaat was niet altijd zoals ik had gewenst en bovendien zien de pantybroekjes van de Hema er niet altijd leuk uit, de goede maat is per broekje ook verschillend.

Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij het merk Triumph welke bij de damesspeciaalzaken te verkrijgen is.

Nadat k voldoende moed had verzameld ben ik een keer binnengestapt en ben met de (aardige) verkoopster tot een keuze gekomen (maat genomen en gepast).

Ik draag nu al jaren dit model pantybroekje en de voorkant (wat er leuk uitziet met borduursel en kant) is versterkt om de buik platter te maken.
Mijn geval verstop ik tussen de benen en de nootjes naar boven.

Ik zeg nootjes omdat het lijkt dat deze in de loop der jaren kleiner zijn geworden (ze blijven uit zichzelf al boven, ook de rest lijt geslonken.
Wellicht omdat ik altijd (24/7) deze broekjes draag.

Ik kan nu alle kleding dragen zonder vervelende bobbel en ben hier geheel aan gewent.
Zelf bij hele stakke rokjes is er niet te zien.

Ik weet niet precies wat de naam (van het broekje) is maar kan iedereen adviseren te stoppen met proberen maar een keer goede voorlichting te vragen.
In deze branche zijn ze volgens heel wat gewend en zijn er veel mannen die damesondergoed/lingerie dragen.

Ik sta altijd open voor vragen,
Groetje Wilma_CD
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Wilma kijk eventueel ook even op het onderwerp gaff en de site wat laat zien hoe je kunt tucken (volgens mij staat de link hiervoor in dit onderwerp.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Nixi O
ff weer wat posten

tucken ?

Bericht door Nixi O »

nee die term kende ik ook nog niet
maar mijn clitorisje is zo braaf dat ik haar niet speciaal hoef te behandelen, androcur en tegenwoordig finisteride, ook goed voor je haartjes, doen hun werk, in amerika is dat eigenlijk de standaard, en zolang duurt het ook niet meer before the chop/chop
op een website via ann lawrence, Zen and the art of post-op maintenance, heel leuk/goed hebben ze t over panty-liners, maar die term kennen ze in nederland niet echt, panty broekjes dan maar?

je zou kunnen denken wat loopt die Nixi op de zaken vooruit, heeft ze haast, maar ik ben graag goed voorbereid en t verschaft mij ook veel genoegen om over een prettiger toekomst na te denken

liefs Nixi O[/b]
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
SaartjeTS
ff weer wat posten

Bericht door SaartjeTS »

Hallo iedereen!

Ik heb met interesse dit onderwerp gelezen, maar ik heb toch nog 1 vraag.
Iedereen heeft het hier over verbergen van de *nootjes* (YMMV :D )
Maar wat moet je doen om ze achteraf weer zichtbaar te maken??

Gewoon de gaff uit doen of ... ?

Groetjes

P.s. sorry om zo'n oud draadje weer op te nemen
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

SaartjeTV schreef: Maar wat moet je doen om ze achteraf weer zichtbaar te maken??

Gewoon de gaff uit doen of ... ?
Ja. Als het goed is, dan glijden ze weer terug naar hun oorspronkelijke plek (bij mij althans).
Als dat niet gebeurt, dan heb je een probleem :lol:

Maar je kan ze voelen zitten, dus met wat masseren kan je ze wel terug helpen.

Uit jouw vraag maak ik op, dat je nooit hebt geprobeerd om ze weg te werken. Dat is, denk ik, een lastiger probleem dan ze weer tevoorschijn halen.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie