Jau, die Van Trotsenburg heeft de kruisbanden kapot....het is wel un operateur met heel weinig ervaring hè, ik bedoel maar....die opereerd nog niet zo lang....Bouman zal wel alleen moeten opereren
Volgens dat, wat die uns tegen me zei, is hij het toch die, die onder supervisie van Bouman opereerd
nee trotsenburg heeft niks, dr angel uit wenen, die ons zou opereren heeft de kniebanden verrekt. Trotsenburg zou opgeleidt gaan worden door dr kurt angel.
bouman is niet alleen, Zo krijg ik dus dr niessen ook in het VU
en dan heb je in het olvg te amsterdam nog kanhai en nog 1.
We zijn hier aan het aftellen, de uurtjes gaan snel voorbij nog een paar dagen en dan is het zover.
Met wat stres en hoofdpijn gaan we hier nog even verder, de uurtjes gaan vliegen.
Dinsdag morgen dan is het zover, eerst de trein en dan het VU.
na omstandigheden maakt joca het goed ze heeft last van honger en dit is nog een begin van wat moet komen, nu ze weet hoe de dag morgen zal verlopen word het wel wat moeilijker.
morgen rond half 12 is het haar beurt voor de operatie.
Met Joca gaat het redelijk tot goed ze heeft wat last van de slangen die in de weg liggen.
Ze is redelijk beide hand en vrij hees maar goed dat ze weinig kan doen, ik ga morgen lekker bij haar bed zitten met een broodje kaas.
Ze is wat aan het rusten hoop ik, wat ze me vertelde heeft ze trek in een lekker broodje kaas maar die krijg ze als het mag.
Dus met andere worden ze heeft trek en dat is goed.
gisteren ochtend zijn de darmen van Joca weer opgestart, en gisteren avond mocht ze weer eten.
ik kreeg vanochtend een foontje van haar als alles goed gaat mag ze vandaag naar huis.