Tricky question!

Algemeen

Moderator: Moderators

Als je mocht kiezen tussen de volgende twee mogenlijkheden, welke spreekt jou dan het meest aan?

Passabel zijn zonder SRS
16
76%
Niet passabel met SRS
5
24%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Joy Schreef
Wat is je leven nu waard
tsja dat is een goede vraag, mijn leven is tot op heden meer als een dieselmotor.
Je start hem, en hij loopt gewoon door, dag in dag uit.

De laatste jaren ben ik er pas echt aan toe gekomen om aan mezelf te gaan werken, dingen onder ogen te gaan zien over mezelf.
Wie ik ben, hoe ik heb geleeft, waarom ik zo heb geleeft, wat ik heb bereikt.
Mijn leven heeft ook periodes gehad dat ik redelijk gelukkig was, maar ook periodes dat ik echt heel ongelukkig was tot aan het randje toe.
Gelukkig ben ik redelijk sterk van mezelf, heb daar mee leren omgaan, maar daardoor ook heel veel verdrongen waardoor ik aan leven niet meer toe kwam.
(Durf gerust te zeggen dat een heel groot deel van mijn korte leven heeft bestaan uit alleen maar leren, werken en sport; en dat alleen maar om de realiteit te ontlopen).

Daarom ben ik ook zo blij dat ik afgelopen zomer naar Tanja van Hengel ben gegaan, door haar heb ik de laatste stukjes uit mijn verleden een plaats kunnen geven, was ook bang in eerste instantie dat mijn transeksualiteit door oorzaken uit mijn jeugd zijn ontstaan, maar was dus eerder andersom.

Maar jou vraag Joy, wat is je leven nu waard, beantwoord ik nu met een heel duidelijk HEEL VEEL.

Nu weet ik hoe het bij me zit, en waar ik naartoe ga werken, heb wel de keus gemaakt om het langzaam en weloverwogen te doen.

Mijn keuze is dus een samenvatting van de 2 stellingen, maar niet dus;
niet passabel en geen SRS, maar de andere mogelijkheid :D
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Bibi_ schreef:............... mijn leven is tot op heden meer als een dieselmotor.
Je start hem, en hij loopt gewoon door, dag in dag uit.

De laatste jaren ben ik er pas echt aan toe gekomen om aan mezelf te gaan werken, dingen onder ogen te gaan zien over mezelf.
Wie ik ben, hoe ik heb geleeft, waarom ik zo heb geleeft, wat ik heb bereikt.
Mijn leven heeft ook periodes gehad dat ik redelijk gelukkig was, maar ook periodes dat ik echt heel ongelukkig was tot aan het randje toe............


Waarom heb ik nou het gevoel dat je deze tekst van mij hebt gejat?
:cry:
Geeft niks, meid. Je bent dus niet de enige.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Passabel zonder SRS, niet omdat ik nou zo ontzettend hang aan passabel zijn, maar omdat ik geen behoefte heb aan de operatie.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Passabel zonder SRS, eigenlijk is het zoals zovele draadjes beweren gewoon een moving target en dus altijd te preferen boven alles.

De zon hoeft immers niet te schijnen voor mooi weer :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

en als ik google op travestie, passabiliteit en joy, kom ik ook hier

nie blij mee

verleden al vaker meegemaakt

kortom, ik ga alleen nog maar posten in besloten fora

joy
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Yessssss!!! Ik ben beroemd! Ik lever al meer dan 3 hits op bij Google en by Yahoo ook al meer dan twee, Windows Live Search twee en msDewey geeneen.

Heerlijk is dat!!

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

beslissing om te blowen snel gevallen merk ik

hoe smaaktie?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ciska Lacomte schreef:Yessssss!!! Ik ben beroemd! Ik lever al meer dan 3 hits op bij Google en by Yahoo ook al meer dan twee, Windows Live Search twee en msDewey geeneen.

Heerlijk is dat!!

Ciska.
Zak ik dat ook eens doen?

886.000 hits..... op Kitty Mermaid
10.700 op Kitty zeemeermin....

Nou, ja, weer terug naar de poll die mijn wenkbrauwen echt verbaasd omhoog heeft doen trekken. Ik blijf me afvragen wat nu de beweegreden is geweest om een poll op te zetten tussen 'passabel zonder srs' of 'niet passabel met srs'.....

Ben allergisch voor pollen......

Kitty.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Hoi Kitty,

Ik geef toe, het is een beetje een vreemde poll...
Ik had ook kunnen vragen, wat heb je liever...een hoofd zonder lichaam....of een lichaam zonder hoofd....hehe :)

Toch zit er wel degelijk een gedachte achter deze poll...maar ik ben er niet veel wijzer van geworden....misschien is het tijd voor een nieuwe poll?

hehe

groeten,
Mina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joy schreef:ik heb niet egstemd omdat de keuze niet realistisch is

men wil allebei, en men hoeft niet te kiezen tussen 1 van de 2, en dat geld voor iedereen
Onzin. Dat geldt niet voor iedereen, want niet iedereen wil beide. Lees ook de overige berichten in deze thread.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Frederique_ schreef: Onzin. Dat geldt niet voor iedereen, want niet iedereen wil beide. Lees ook de overige berichten in deze thread.
Daarom; ik zie toch wel veel verschillen hoor:

De een is al blij met een SRS en voelt niet de behoefte een FFS te ondergaan, terwijl een FFS bij de ander soms prioriteit nr 1 is.
Nou waar het uiteindelijk op neer komt:
Iedereen is weer anders :) Dat vind ik opvallend...en daarom heb ik deze poll geplaatst.

groetjes,
Mina
Plaats reactie