Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
... En bovendien heeft Paul wel vaker mensen in z'n programma die ergens tussen de genders in hangen, dus de die-hard fans van hem hebben al een wat breder blikveld.
Blijft natuurlijk de vraag overeind: "Is het nou dom of juist dapper om je op televisie te outen?"
Ciska.
Blijft natuurlijk de vraag overeind: "Is het nou dom of juist dapper om je op televisie te outen?"
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
zou ik het doen voor 5 nullen, maar de 6 aan de voorkant? Als 't netto op bankrekening wordt bijgeschreven.. Ik ben geen postbode, maar vind het daarom wel zo dapper of naief van yessica. Wat had ze te verliezen? In elk geval zijn/haar huwelijk. Op 't werk had ze het al verteld, maar ze zette haar sollicitatie ook al in tijdens de uitzending. Ze wist 't al dat ze niet in een rok mocht gaan postbezorgen.. Maar toch was ze zoooo zeker van haar zelf.. Een echte TS?!
groetje Y
groetje Y

niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik snap overigens ook niet waarom ze zonodig voorgesteld moest worden als Chris. Datzelfde vroeg ik me af bij het artikeltje op de voorpagina over het overlijden van Janine Wegman. Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar oorspronkelijke naam? 

Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen
en nu maar hopen dat kijkers dat ook wel begrijpen
hoewel ik nog steeds mensen ontmoet die denken dat kelly als door een wonder en met knip van vingers in 1 dag getransformeerd is van man, naar de kelly die we nu kennen
hoewel ik nog steeds mensen ontmoet die denken dat kelly als door een wonder en met knip van vingers in 1 dag getransformeerd is van man, naar de kelly die we nu kennen
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Tjeeeessss; Wat zeg je me NOU !!!!! Was Kelly vroeger een MAN.. !!!!Joy schreef:ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen
Straks ga je me ook nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.....

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Op tv je echtscheiding aankondigen, 't is maar wat je ontwapenend noemt. Met één opmerking van Paul kon ik het helemaal eens zijn; gelukkig hebben ze geen kinderen. Wat Jessica haar vrouw ten overstaande van een miljoen mensen aandoet is al erg genoeg.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
wat een flauwe reatcie zeg, ik had je hoger ingeschatCiska Lacomte schreef:Tjeeeessss; Wat zeg je me NOU !!!!! Was Kelly vroeger een MAN.. !!!!Joy schreef:ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen
Straks ga je me ook nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.....![]()
Ciska.
joy