Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik denk dat het wel meevalt

zij vertegenwoordigd vooral zichzelf, want de mensen die kijken kijken naar haar, en niet naar anderen binnen de t wereld
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

... En bovendien heeft Paul wel vaker mensen in z'n programma die ergens tussen de genders in hangen, dus de die-hard fans van hem hebben al een wat breder blikveld.
Blijft natuurlijk de vraag overeind: "Is het nou dom of juist dapper om je op televisie te outen?"

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ligt eraan wat je ermee wilt bereiken

psroonlijk: geen haar op mijn hoofd, in geen enkel programma, tenzij, ja ook ik ben omkoopbaar, er een fors bedrag tegenover staat, ergens in de 6 nullen uiteraard :)
Irene_y
dagelijks aanwezig

Bericht door Irene_y »

zou ik het doen voor 5 nullen, maar de 6 aan de voorkant? Als 't netto op bankrekening wordt bijgeschreven.. Ik ben geen postbode, maar vind het daarom wel zo dapper of naief van yessica. Wat had ze te verliezen? In elk geval zijn/haar huwelijk. Op 't werk had ze het al verteld, maar ze zette haar sollicitatie ook al in tijdens de uitzending. Ze wist 't al dat ze niet in een rok mocht gaan postbezorgen.. Maar toch was ze zoooo zeker van haar zelf.. Een echte TS?!

groetje Y :lol:
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

for the record

vrouwlijke posttbodes lopen ook niet in een rok om dat kledingvoorscriften in de postboderij dat niet toelaten:)

lijkt mij dat het daaro ok niet om ging

Joy
Irene_y
dagelijks aanwezig

Bericht door Irene_y »

laten we 't maar niet over de kledingvoorschriften van postbezorgers hebben. ging ook om katholieke gemeente Bennekom. Ze vreesde het ergste.. Jammer maar waarschijnlijk is de katholieke gemeenschap net zo divers als die van de T gemeenschap..hihi
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik heb het net met gekromde tenen zitten kijken... Wat een afgang. :(
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene_y
dagelijks aanwezig

Bericht door Irene_y »

afgang voor wie ? :roll:
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Jessica, wie anders?

"Daar staat de Euromast."
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik snap overigens ook niet waarom ze zonodig voorgesteld moest worden als Chris. Datzelfde vroeg ik me af bij het artikeltje op de voorpagina over het overlijden van Janine Wegman. Wat is de toegevoegde waarde van het noemen van haar oorspronkelijke naam? :-?
Irene_y
dagelijks aanwezig

Bericht door Irene_y »

oh dacht ff dat je wellicht bedoelde afgang voor de t community. Ja voor yessica was niet de schoonheidsprijs weggelegd tijdens de uitzending. Alhoewel als dolly dot was ze al weer wat meer sensueel. Maar verder was ze wel ontwapenend..
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen

en nu maar hopen dat kijkers dat ook wel begrijpen

hoewel ik nog steeds mensen ontmoet die denken dat kelly als door een wonder en met knip van vingers in 1 dag getransformeerd is van man, naar de kelly die we nu kennen
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Joy schreef:ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen

hoewel ik nog steeds mensen ontmoet die denken dat kelly als door een wonder en met knip van vingers in 1 dag getransformeerd is van man, naar de kelly die we nu kennen
Tjeeeessss; Wat zeg je me NOU !!!!! Was Kelly vroeger een MAN.. !!!!
Straks ga je me ook nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat..... :cry:

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Op tv je echtscheiding aankondigen, 't is maar wat je ontwapenend noemt. Met één opmerking van Paul kon ik het helemaal eens zijn; gelukkig hebben ze geen kinderen. Wat Jessica haar vrouw ten overstaande van een miljoen mensen aandoet is al erg genoeg.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ciska Lacomte schreef:
Joy schreef:ze geeft iig een realistisch beeld van hoe een trans er ergens in een traject bij kan lopen

Tjeeeessss; Wat zeg je me NOU !!!!! Was Kelly vroeger een MAN.. !!!!
Straks ga je me ook nog vertellen dat Sinterklaas niet bestaat..... :cry:

Ciska.
wat een flauwe reatcie zeg, ik had je hoger ingeschat

joy
Plaats reactie