Hoe zag je er uit voor je transitie?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Je ziet er een stuk gelukkiger uit met je nieuwe look :) .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Esther, meis, je ziet er erg goed uit, fijn voor je. :)
liefs, Josette
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Mooie dames hoor in dit topic 8) 8)

Groetjes
Gebruikersavatar
Esther Vos
dagelijks aanwezig
Berichten: 109
Lid geworden op: wo mar 21, 2007 23:03
Locatie: Helmond

.

Bericht door Esther Vos »

Hallo meiden,
bedankt voor jullie leuke reacties.

Ik voel me er idd een stuk vrijer in. Als ik in de spiegel kijk en ik zie echt een reflectie van mezelf dan geeft dat een stukje rust. Ik was op zoek naar de lieve rebel en die zie ik terug in de foto's.

Zo zie je maar wat een lelijke vent met een zak plamuur kan creeëren. lol
Ik ben ook blij dat ik mijn andere hobby, petjes en andere hoofddeksels een vrouwelijk vervolg kan geven.
Ik moet ook niet vergeten dat het een ontwikkeling blijft. Wellicht zie ik er over 6 maanden weer een stuk anders uit.

Voor de mensen die het gemist hebben het was zaterdag op de TenT avond weer eens lekker gezellig en druk. Onze eigen Tv Bea was er met vriendinnen en het was heel leuk om de enige echte vreer tegen te komen, van noodles faam.
Volgende maand is er weer een workshop persoonlijk voorkomen, dus dat kan heel leuk worden en er valt nog veel te leren. Vooral vloeibare eyeliner, tricky spul is dat. Enfin genoeg gezeurd, weer aan het werk.

Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Esther,
ja jou voorkeur voor Petjes enz heeft mij dus zaterdag misleid. Ik wist dat je er was maar kon je niet vinden. Je had wel gemaild dat je een blonde pruik had, maar het is meer donkerblond. Geweldig de outfit die je had zaterdag. Op die manier kun je de wereld wel aan. Volgende keer komen we ook weer, en misschien gaan we ook wel meedoen met de kursus alhoewel we liever gaan winkelen. Als je dan wilt mag je wel mee met winkelen,

Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Quintero
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 03, 2007 21:38

Re: .

Bericht door Quintero »

Esther Vos schreef:Ik denk dat je ook niet moet afgaan op foto's. Foto's willen nog wel eens je details vervormen. Uit eigen ervaring weet ik dat je er niet veel vrouwelijker kunt uitzien als Laura in het echt.
Je kunt ook overdrijven :wink: . Laura op die foto's ziet er wel goed uit dat moet ik wel zeggen.Moet je de foto's van kelly in haar jeugdjaren eens bekijken, dat is werkelijk net een echt meisje. Volgens mij zag ze er nog meer meisje uit als de andere meiden uit haar klas toen..
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

He, ja, laten we iedereen die er pre-op al (deels) in het nieuwe geslacht uitziet nu lekker interseksueel noemen... Daar zitten interseksuelen nu echt op te wachten [en, voor alle duidelijkheid: als ik de ene interseksueel met wie ik op een paar forums wel eens van gedachten wisselde goed begrepen heb dan zitten die er ABSOLUUT NIET op te wachten: de problematiek van interseksuelen is echt VOOR 99,9% ANDERS dan die van transen - en die 0,1% zorgt meer voor spraakverwarring dan dat het wat oplevert].

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:He, ja, laten we iedereen die er pre-op al (deels) in het nieuwe geslacht uitziet nu lekker interseksueel noemen...
Kijk aan, er zijn ook slakken waar wél zout op mag....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Janiek schreef:
Kijk aan, er zijn ook slakken waar wél zout op mag....
Alle slakken zijn anders, maar sommigen slakken zijn nog anders :-)

(heel vrij naar George Orwell)

Irene
Kleine stapjes
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

Hier heb je kelly in haar kinder jaren ,Kan nou niet echt zien dat het ooit een meisje zou gaan worden eerlijk gezegd :-?


http://www.youtube.com/watch?v=2-1raBHpOic

Groetjes
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Wonder woman schreef:Hier heb je kelly in haar kinder jaren ,Kan nou niet echt zien dat het ooit een meisje zou gaan worden eerlijk gezegd :-?


http://www.youtube.com/watch?v=2-1raBHpOic

Groetjes
nee? ik wel.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mina schreef:
Wonder woman schreef:Hier heb je kelly in haar kinder jaren ,Kan nou niet echt zien dat het ooit een meisje zou gaan worden eerlijk gezegd :-?


http://www.youtube.com/watch?v=2-1raBHpOic

Groetjes
nee? ik wel.
De VU zou alleen op het genderteam kunnen draaien, als al die zachte jongetjes, die dank zij hun ouders erg camerageniek zijn, later meisjes zouden moeten worden :wink: .

Ook van de kinderen die door hun omgeving al gesignaleerd worden als hebbende het "sissy boy syndrome", wordt slechts een heel klein gedeelte later meisje. Er zijn er beduidend meer bij die later homo worden dan gemiddeld onder de jongens, maar ook nog die later gewoon een boekenwurmpje worden of zoiets.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Hm dat is wel zo Janiek,
Maar ik was zelf ook zo n meisjesachtig zacht jongetje met zo''n hoog piepstemmetje :) die aan musicals/toneelstukjes meedeed enzo :)
Dus ik herken zeker wel wat...

Niet dat ik TS ben ;)
*cackles*
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mina schreef:Maar ik was zelf ook zo n meisjesachtig zacht jongetje met zo'n hoog piepstemmetje :) die aan musicals/toneelstukjes meedeed enzo :)
veel jongetjes hebben tot op bepaalde leeftijd een hoog piepstemmetje, ik vroeger ook. Het heeft er wel toe geleid dat ik drie jaar achter elkaar in de Harmonie in Groningen in de Matheus Passion heb mogen zingen, een fantastische ervaring, die ik tot op de dag van vandaag koester! En ook ik was zo'n zacht, meisjes-achtig jongetje.... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

nou dat zegt genoeg toch Babette, ? :D Hup naar het VU jij! :D
Plaats reactie