Is er verschil te zien tussen een neovagina en een biovagina

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

kiki schreef:nog een kleine aanvulling na die 2 hoopgevende berichten. een neovagina zit ook hoger dan een biovagina. dus voor de hetero post-ops, doggystyle v*ginaal met een man zal dan helaas niet lukken :P daaraan merkt een man het ook. doggystyle wil niet bij een 'vrouw' met een neovagina. het kan alleen maar van voren dus.
Ik heb naar aanleiding van deze opmerking even een vergelijkend onderzoek gedaan met een goede bio(vriendin) van mij en haar vagina zit net zo laag als die van mij. De binnenste schaamlippen op dezelfde plek alleen zijn die van haar wat groter en de afstand tussen de vaginale opening en de anus is hetzelfde.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zou ook niet weten waarom die hoger (zou moeten) zitten. Operatief gezien is daar geen enkele reden toe. Misschien dat de ene chirurg wat nauwkeuriger is dan de andere, maar dat is ook de belangrijkste reden daarvoor. Lijkt me zelfs moeilijk om hoger te zetten, want de ook de neovagina loopt inwendig gelijk aan laatste stukje darm, en ik geloof niet dat die gekruist of wat kan lopen, en een kromme vagina lijkt mij ook niks.
Plaats reactie