Chaos bij chat

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Nannette schreef:Maar wat betreft die sauerkraut, als je die op een broodje bratwurst doet is het goed (bij voorkeur een dubbele).
Kinky!!!! :D

En trouwens succes met je gezondheid, Nannette.

Sticky
Vrouw
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Sticky schreef:laat mij dan ook eens iets leren
sorry, ik was even niet in gegaan op dat aspect van je berichtje. Het volgende is overigens wel mijn persoonlijke mening en ik wil zeker niet belerend overkomen: als je iemand probeert te helpen, of een advies probeert te geven, zou je in de gaten kunnen houden wat dan je motief is. Als je zoiets volstrekt onbaatzuchtig doet, en uitsluitend op de ander en diens situatie gericht, is de kans, mijns inziens, veel kleiner dat je je "tekort" gedaan voelt of niet gezien. Want zo reageerde je wel.
Sticky schreef: Goh, en ik maar denken dat je zou zeggen, ja Sticky, misschien heb je wel gelijk.
Dat is overigens best begrijpelijk, hoor! Hoef je de hele mensheid er ook niet bij te slepen, en het scheelt wellicht borrels! :lol: Om over katers maar niet te spreken... :lol:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Sticky schreef:
En trouwens succes met je gezondheid, Nannette.

Sticky
Dankjewel, er wordt aan gewerkt, maandag eindelijk na jaren een gesprek met de psychiater, eens kijken of medicatie wat kan doen voor mij. Ik ben wel niet dol op pillen, om al die kronkels in mijn hoofd is ook niks, en zorgt dat mijn lichamelijke klachten erger worden ook (beter voelbaar de pijn).
Wonderen verwacht ik al lang niet meer, maar elke stukje verbetering is er 1.

ps. dat kinky kan ik je ook wel foto's laten zien, maar laten we het hier maar netjes houden.
Plaats reactie