De spijkers vliegen wel rond, maar zolang ze niemand raken is er niks aan de hand. En Mara, blijf ajb gewoon schrijven hoe je wil, het is duidelijk genoeg voor iedereen, en als we elkaar ook al gaan aanvallen op taalfouten en dat soort onbenulligheden zijn we wel heel laag gezonken.Saartje schreef:Het was geen vraag, maar weer eens spijkers op laag water zoeken.Irene schreef:Was een vraag van Mara, en voor iemand van Duitse oorsprong schrijft ze prima Nederlands.
Irene
werk, of niet
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Weer eens een spijker.....???? Zeg Saartje.....!!!!Saartje schreef:Het was geen vraag, maar weer eens spijkers op laag water zoeken.Irene schreef:Was een vraag van Mara, en voor iemand van Duitse oorsprong schrijft ze prima Nederlands.
Irene
Zo ben ik gewoon nie hoor
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nee echt nie.....als je je aangegrepen voelt, mijn excuus daarvoor.....
Mara
Ok, van mij excuses terug dan.Mara schreef:Weer eens een spijker.....???? Zeg Saartje.....!!!!Saartje schreef:Het was geen vraag, maar weer eens spijkers op laag water zoeken.Irene schreef:Was een vraag van Mara, en voor iemand van Duitse oorsprong schrijft ze prima Nederlands.
Irene
Zo ben ik gewoon nie hoor![]()
Nee echt nie.....als je je aangegrepen voelt, mijn excuus daarvoor.....
Mara
Ik heb het blijkbaar verkeerd begrepen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
En zo komt alles toch weer goed ![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt
Enjoy
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
en dat geplus is zo mogelijk nog meer geneuzel
communicatie in de karigste vorm
nog ff en men communiceert alleen nog in smileys
en hoe maak je dan duidelijk wat je tot aan de elleboog diep drin, van de ander vind, voor de 8e keer, zonder je geloofwaardigheid te verliezen, of bestaat er een vuist in reet smiley?
enfin, das een ander topic
zwaaii
en hoe maak je dan duidelijk wat je tot aan de elleboog diep drin, van de ander vind, voor de 8e keer, zonder je geloofwaardigheid te verliezen, of bestaat er een vuist in reet smiley?
zwaaii
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat 'n woorden... En dat terwijl een reactie als "-1234567" genoeg zou zijn
Groetjes,
Frederique
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik kan zo snel ff niet zo'n smiley vinden.Joyy schreef: en hoe maak je dan duidelijk wat je tot aan de elleboog diep drin, van de ander vind, voor de 8e keer, zonder je geloofwaardigheid te verliezen, of bestaat er een vuist in reet smiley?
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik ging een tijdje om met mensen die hier ook schrijven.
Op een bepaald moment zat iets me niet lekker en zei ik dat, nooit meer iets gehoord na een "ik spreek je later nog wel even"
Ik kwam ze toevallig nog een keer tegen in de stad.. "hey halloooo", smak smak, "alles goed? yadda yadda"
Daarna, nooit meer iets gehoord.
Ik vroeg me af hoe mensen zo hypocriet kunnen doen en mij werd verteld dat het vrouwen eigen is.
"oh wat een leuk jurkje" in je gezicht, achter je rug "het lijkt wel een hoer zo"
De waarheid wordt niet door iedereen gewaardeerd, alleen door mensen die ECHT vrienden zijn lijkt het.
Daar heb ik er dan dus ook niet zo veel van.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Bukt u even?Joyy schreef:en dat geplus is zo mogelijk nog meer geneuzel
zwaaii
-856478647646
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva