het grote zeik en afzeiktopic

Algemeen

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Okee, Nanette, dank voor de aanvulling. Noodzaak voor een iemand zoals jij. Maar mijn scepsis blijft, en vooral tegenover mezelf.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Josette schreef:Hallo lieverds,

Hormonen is troep, zoals alle medicijnen. Denk maar aan kalmeringstroep als seresta, ook troep. Vergeet niet dat hormonen ook aan sporters worden toegediend, niet om in het gewenste geslacht te leven maar puur voor de gouden plak en de roem van korte duur. In sommige staten was het zelfs staatsbeleid. Maar het is vergif in sterk verdunde mate. Bijwerkingen van hormonen om vrouw te worden: je wordt enorm labiel. Het is voor mij reden geweest om niet verder te gaan, ik wantrouw het en de voordelen wegen voor mij niet op tegen de nadelen. Het is te mooi om waar te zijn, maar dat mag een ieder voor zichzelf uitmaken, ook hier, ook u als forumdeelnemer.
Lieve schat, zo kan je alles "als vergif" gaan bekijken; de lucht die we dagelijks inademen, drankjes die we dagelijks nuttigen, vlees & vis
dat we eten, etc.

Want ook hierin zitten enorm hoge concentraties hormonen
en je wil niet weten hoe ze daarin terecht komen. :wink:

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Josette schreef:Okee, Nanette, dank voor de aanvulling. Noodzaak voor een iemand zoals jij. Maar mijn scepsis blijft, en vooral tegenover mezelf.
Of je wel of geen hormonen nodig hebt/wil gebruiken is een keuze die je zelf maakt, de keuze voor wordt vaak gemaakt uit noodzaak. Als je die noodzaak niet voelt, is het ook beter om er niet mee te beginnen.
Geen vlees eten is dan trouwens ook wel nodig, daar zitten vaak groei en andere hormonen in om de dieren zo snel mogelijk te laten groeien en een zo goed mogelijk kwaliteit vlees op te laten leveren. Gelukkig wordt dat meer en meer verboden.
Inge-cd
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 18:31

Bericht door Inge-cd »

A79? dit is toch het afzeiktopic?

je hebt iig sowieso geen gevoel voor humor.. ik wil het nog wel een keer uitleggen als je wilt, want blijkbaar snap je me niet echt
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Inge-cd schreef:A79? dit is toch het afzeiktopic?
Ondanks dat dit het afzeiktopic is, wil ik toch even melden dat ik het gebekvecht en het geruziezoek best wel zat ben. Ik steek de hand in eigen boezem en wil dan ook iedereen mijn excuses aanbieden die zich aangevallen voelde als ik soms wat bot uit de hoek kom.

Ja het is waar, soms zit ik wat lekkerder in mijn vel als man, en soms weer als vrouw...dat lijkt me opzich toch niets om me voor te schamen? Ik zal heus niet de enige zijn.

De mensen die mij beter en van dichtbij kennen weten wel dat ik een grote bek heb , maar een klein hartje...Dus bij deze de vredespijp (lees: vredes-peuk)

liefs,

Janette
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Josette schreef:Maar mijn scepsis blijft, en vooral tegenover mezelf.
Niet alleen voor jou hoor Josette, ik heb precies hetzelfde. Het voordeel van het verder gaan weegt niet op tegen de moeilijkheden, problemen, en niet te vergeten de angst voor het traject waar je anders in terecht komt. En wat voor mij ook nog eens geldt.....best moeilijk om niet meer even terug te kunnen vluchten in je oude vertrouwde (en mannelijke) ik. En wat een ander daarvan vindt zal mij echt een zorg zijn. Ik geniet van het leven zoals het nu is en ik nu ben.

Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Zijn we nu klaar met klassikaal ongesteld te zijn ? Realiseer je dat je op die manier een hele hoop mensen die misschien iets nuttig willen posten voorgoed verdrijft.... :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Ik dacht een positief gebaar te maken...maar wat heeft het eigenlijk voor zin? zucht
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

volgens mij was die reactie voor amber
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Sorry Janette, het was niet de bedoeling dat je je aangesproken voelde. Het was meer bedoeld voor de personen die zich aangesproken voelden... Amber ? kan. maar zij is niet de enige hier...

Ik denk dat het tijd wordt voor het grote verzoenings en excuses topic...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:volgens mij was die reactie voor amber
Vanwaar deze reactie? Want als je dit topic volgt, kon je zien dat ik 3 pagina's terug al n verzoenend aanbod heb gedaan en ook wilde meedenken hoe we dit in de toekomst konden voorkomen. Dat anderen daarna verder blijven gaan en stoken, is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik voel me daarom ook niet aangesproken over Mirs opmerking "klassikaal ongesteld zijn". Blijft voor mij de vraag, waarom je dit persoonlijk op de vrouw speelt. Temeer er, ook in de tijd dat ik hier zat te zeiken, er meerderen waren die je niet aanspreekt. Nogmaals, dit is een vraag, geen verwijt of gezeik.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

welnee, ik speel niks op de vrouw, ik poste mijn gedachtengang , en die bleek onjuist

meer is het niet, en meer gaat het niet worden
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ik speel ook niks op de vrouw... Telkens als ik op het forum kom zie ik dit draadje als enig bijgewerkte, als een lichtend baken maar dan zonder de positieve uitstraling van een lichtend baken.
Ik sprak laatst nog een vriendin van mij op de MSN die eigenlijk best wel geschrokken was van de toon op het forum, en het daardoor links laat liggen terwijl ze best wel zou willen bijdragen...

Vroeger heb ik echt superveel nuttige informatie opgedaan hier, hopelijk komt dat nog een keer terug :)

Ik ben blij dat Amber zich niet aangesproken voelt, vind ik heel verstandig. Relativeren kan je leren, dus dat beginnetje is er al.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Mir, als ik je antwoorden zo lees (en interpreteer) lijkt t of je wil zeggen dat je me wel aanspreekt (Amber is niet de enige hier) maar je bent wel blij dat ik me niet aangesproken voel. Voor mij voelt dat toch als een tegenstrijdigheid. Zou je dit misschien nader kunnen verklaren? (Mieters, wat gebruik ik plots een omhaal van woorden...)

Overigens ben ik blij met de opmerking van Joyy. Blijkbaar mag ze me niet helemaal. Ergens ook wel begrijpelijk hoor. Ik ben blij dat je je gedachtengang, je mening en gevoelens zo ventileert! Liever zo (wat misschien enigszins bot kan overkomen) dan dat je je verbergt en doet alsof er niks aan de hand is. Huichelaars zijn er al genoeg tenslotte.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

ik denk dat je ietwat overdrijft en onnodig conclusie strekt

:wink:

ik heb tegen niemand wat, wel heb ik soms moeite met bepaalde manier van reageren, maar dat zullen anderen ook best hebben met mijn manier, fine with me ;)
Plaats reactie