voorzover ik weet krijgde bijna alles terugbetaald
bij de ziekenzorg als ge tenminste de juiste papieren invult en ze nie kwijt geraakt

ma ikvind da we mssn toch een beeke of topic aant gerae zijn
Moderator: Moderators
Dat denk ik nou ook. Na een jaartje gaan ze evalueren, en dan blijkt dat het doktersbezoek (lees : kosten gezondheidszorg) niet zijn afgenomen.Coco schreef:Back to the topic: ik denk dat de no-claim uiteindelijk niet van de grond gaat komen. Veel te ingewikkeld voor die simpele zakken in Den Haag.
Nou Lisa toch, tuurlijk zijn het hier borrelpraatjes, ik geloof niet dat één van ons hier genoeg dossierkennis cq. beleidsinvloed heeft om daar iets aan af te doen, maar dat doet niet terzake. Kijk het voorbeeld over straaljagers was wat minder genuanceerd, heb je gelijk in, kritiek op de beleidskeuze van het kabinet om te investeren in onderzoek naar een straaljager (want daar ging de besteding over), is volgens mij net zo inhoudelijk geldig, en weinig (of evenveel) borrelpraat als de rest.Lisa met een S schreef:Maar kom maar met realistische alternatieven. Zulke dooddoeners zoals een JSF minder aanschaffen zijn borrelpraatjes, makkelijk te roepen maar slaat kant noch wal.
Want je kan geld blijven inpompen in het huidige systeem, maar zonder hervorming, zal er toch een moment komen, wanneer de keuzes die nu worden gemaakt toch gemaakt moeten worden.
Lisa