Ervaring koninklijk paleis op de dam

Algemeen

Moderator: Moderators

Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Janiek schreef:Ik weet niet of Hij dit forum ook in de gaten houdt, maar binnen 9 minuten reageren is in ieder geval niet gelukt :wink: .

<<groetjes
Vast wel, maar hij zal wel niet meer zo snel lezen. 't Is al een oude man (of vrouw, wie zal het zeggen?) ten slotte. We wachten maar af. Je weet maar nooit of hij zich nog meldt.

Overigens: ken je die reclame van vroeger nog van die Enka zemen? Jaar na jaar na jaar... :wink:
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Coco schreef:Vast wel, maar hij zal wel niet meer zo snel lezen. 't Is al een oude man (of vrouw, wie zal het zeggen?) ten slotte. We wachten maar af. Je weet maar nooit of hij zich nog meldt.
Wie weet reageert zijn plaatsvervanger op aarde binnenkort, die heeft zich jongstleden tenslotte vernieuwd ;-). Of die naast het Duits ook Nederlands kent en of hij op dit forum meeleest is mij niet bekend :P

Groetjes,

Frederique
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Stel dat je een reaktie krijgt, horen wij het dan ook?
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Mwah, ik denk dat onze Benedictus wel wat belangrijkers te doen heeft dan mee te lezen met wat die simpele zieltjes in Nederland allemaal te melden hebben. Bovendien is hij niet zo'n liefhebber van alles wat maar enigszins afwijkt van de doctrines, dogma's en wat dies meer zij waar hij heilig in gelooft. Hij zal dan hooguit proberen de ketterij in te perken door hevig voor onze zielerust te bidden. En dan maar hopen dat het werkt :wink:.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Elsa schreef:Stel dat je een reaktie krijgt, horen wij het dan ook?
Mocht hij reageren, Elsa, dan zullen we dat hier uiteraard posten. Je zou er trouwens wel van opkijken, als hij echt een bericht zou achterlaten :lol:.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik probeer het nog een beetje te volgen.

Dat verhaal over sec en prim ontgaat me eigenlijk een beetje, of liever gezegd komt het bij mij een beetje over als het intrappen van een open deur.

Iedereen heeft toch wel in zekere mate moeite gehad met de eigen T* gevoelens en in meer of mindere mate geprobeerd te verdringen ? En dan kun je een tijd gelukkig zijn als man, maar dat is een illusie van het brein of een verdoving.
Dat doorbreken van die verdoving kost ook tijd, dus ik kan me ook voorstellen dat je steeds meer vrouw zou kunnen worden.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Coco schreef:
Elsa schreef:Stel dat je een reaktie krijgt, horen wij het dan ook?
Mocht hij reageren, Elsa, dan zullen we dat hier uiteraard posten. Je zou er trouwens wel van opkijken, als hij echt een bericht zou achterlaten :lol:.
Seems God was just about done creating the universe, but he had two extra things left in his bag of creations, so he decided to split them between Adam and Eve. He told the couple that one of the things he had to give away was the ability to stand up while urinating.

"It's a very handy thing," God told the couple, who he found under an apple tree. "I was wondering if either one of you wanted that ability."

Before God had a chance to explain any further, Adam jumped up and blurted, "Oh, give that to me! I'd love to, please, oh please, oh please, let me have that ability, It'd be so great! When I'm working in the garden or naming the animals. I could just stand there and let it fly. It'd be so cool, I could write my name in the sand. Oh please God, let it be me who you give that gift to, let me stand and pee, oh please..." Adam went on and on like an excited little boy who had to pee.

Eve just smiled and told God that if Adam really wanted that so badly, that he should have it. It seemed to be the sort of thing that would make him happy and she really wouldn't mind if Adam were the one given this ability.

And so Adam was given the ability to control the direction of his misdirection while in a vertical position. And so, he was happy and did celebrate by wetting down the bark on the tree nearest him, laughing with delight all the while. And it was good.

"Fine," God said, looking back into his bag of leftover gifts, "What's left here? Oh yes, Multiple orgasms..."
If all else fails, buy new shoes
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Leuke quote, Lisa!! :lol:
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie