IDENTITEITSCRISIS OP KOMST!!!!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mila schreef: En wat heeft jouw vriendin haar lesbisch zijn en mijn beamen daarvan te maken te maken met mijn vrouwelijkheid? Lijkt me eerder te maken te hebben met jouw vrouwelijkheid, als zijnde haar vriendin, niet dan?
Met mijn vrouwelijkheid is niets mis. Jij vliegt iedere man die zegt hetero te zijn en op transen te vallen bijna op z'n nek, of heb je liever zhaar nek?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Lees de reacties van Esther en Kimmy en mij is het ook al eens overkomen.

<of heb je liever zhaar nek?>

dat kun je wel stellen he? Gezien de hoge incidentie alleen al binnen dit draadje?

Mila.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik kom er dus niet onder uit? Het hele draadje lezen? Vanavond beloof ik niks. Vanmorgen Fief naar de bus gebracht. Mooi weer, naar de kroeg, naar een vriend, net thuis, mondelinge vragen voor morgen opgesteld, twee motie's voorbereid. Gas. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ik kom er dus niet onder uit? Het hele draadje lezen?>

Dat had je moeten doen voor je je mening over mij hier poneerde.

Mila.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Betreft : Het blauw schilderen van het Moleneind ter promotie van de Drachtster Vaart.
Een stomverbaasde buurt heeft met grote ogen staan kijken hoe de weg voor hun ogen blauw geverfd werd. Promotie van de Drachtster Vaart als slechte 1 aprilgrap. Stiekem had de SP-fractie gehoopt dat het bij één mop in de Breeduit bleef. Helaas niet. Omdat wij vinden dat iedere euro belastinggeld goed besteed dient te worden, willen wij graag de volgende vragen stellen;

1.Is het waar dat deze grap €75.000,- kost?
2.Is het waar dat de gemeente van dat bedrag €37.500,- voor haar rekening neemt?
3.Zo nee, wat kost de Blauwe Vaart dan, en wie betaalt dat?
4.Is het waar dat er kunstenaars ingehuurd zijn om de Blauwe Vaart “op te leuken”?
5.Zo ja, wat kost dat, en wie betaalt dat?
6.Uit welke pot komen deze gelden?
7.Is het college van mening dat het blauw verven van asfalt een goede aanwending van belastinggeld is? Temeer omdat dit kunstwerk na een jaar al weer “opgeruimd “ wordt.
8.Draagt het blauw verven van asfalt bij aan het op de kaart zetten van Drachten als cultuurstad? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?
9.Is het nu aan anderen ook toegestaan om met verf de straten van Smallingerland te gaan bekladden?

Namens de SP fractie,

Petra Kramer

Motie inzake schoonmaakmiddelen

De raad van de gemeente Smallingerland in vergadering bijeen op 3 april 2007;

Constaterende, dat in het gemeentehuis gebruikt wordt gemaakt van schoonmaakmiddelen die voornamelijk zijn geselecteerd op hun effectiviteit;

Constaterende, dat deze schoonmaakmiddelen mogelijk niet proefdiervrij zijn en dus getest kunnen zijn op dieren;

Overwegende, dat het in het kader van een duurzaam gemeentehuis wenselijk is dat de gebruikte schoonmaakmiddelen niet alleen biologisch afbreekbaar, maar ook proefdiervrij zijn;

Verzoekt het College onderzoek te doen naar de mogelijkheden om te komen tot gebruik van proefdiervrije schoonmaakmiddelen en de daarmee gemoeide kosten en de raad over de uitkomsten van dat onderzoek te informeren.

en gaat over tot de orde van de dag.

Namens de SP,

Frans baron
Jos van der Horst
Petra Kramer

Motie van de SP inzake circusdieren

De raad van de gemeente Smallingerland in vergadering bijeen op 6 februari 2007,

verzoekt het college om een brief te richten aan de Minister van LNV en de Tweede Kamer waarin gepleit wordt voor het treffen van maatregelen die het welzijn van circusdieren garanderen

en gaat over tot de orde van de dag,

SP
Frans Baron
Jos van der Horst
Petra Kramer
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mila schreef: Dat had je moeten doen voor je je mening over mij hier poneerde.
Genuanceerd zijn is niet mijn sterkste punt. Zoals ik zei; morgen.
Esther Vos
dagelijks aanwezig

gevaar op de weg

Bericht door Esther Vos »

Hallo Petra, Misschien nog één ding.
Als die verf op oliebasis is en het had geregend was er een levensgevaarlijke situatie ontstaan want olie en water mengen zich niet en creeert dus een spekglad wegoppervlak

liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<Ik kom er dus niet onder uit? Het hele draadje lezen?>

Dat had je moeten doen voor je je mening over mij hier poneerde.

Mila.
Hear, hear...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Goed.......even de (zeer eerlijke) replies op dit draadje samenvattend:

Esther was een heteroman die een relatie had met een post op TS (die later een eunuch bleek) en Esther is inmiddels zelf een TS in transitie.

Kimmy had een tijdje een relatie met een heteroman die, naar later bleek, zich ook een meisje voelde, en haar kleren aan wilde, tv/(pre)ts/(pre) tg dus.

Ons aller Janiek leefde als heteroman in een relatie met een bio vrouw en is inmiddels TG.

Mijzelf is het ook eens overkomen dat een man een (fetisjistische) tv bleek te zijn, dus even resumerend:

het overgrote deel van de heteromannen alhier beschreven blijkt bij nader inzien (pre ts/tg) lesbisch, en dat wil idd nog wel eens zorgen voor een, jawel, IDENTITEITSCRISIS (OP KOMST!!!) en een transitie, en dan met name en vooral als de heteroman/lesba in spé in kwestie iets heeft met een pre/post op TS.

Slechts 1 persoon is 'schadevrij' uit een relatie met een post op ts gekomen, en dat is Robert.

Een zeldzaamheid, zo blijkt nu.

Groetjes Mila.
Esther Vos
dagelijks aanwezig

Bericht door Esther Vos »

Heel goed samengevat Mila.
Ik ben blij dat we het toch ergens over eens zijn.

Maar ik zou ik niet zijn als ik toch een kleine aanpassing zou willen toevoegen. Het is de relatie met Maris(Post op) geweest die mij van mijn Identiteitscrisis heeft afgeholpen. Ik heb nu pas het gevoel echt mezelf te zijn.
Ik ben ook blij dat het woord schadevrij tussen haakjes staat, want zo zie ik het ook. De relatie was het kaartje van de loterij en mijn huidige bewustzijn is de hoofdprijs die ik heb gewonnen.
Als ik ook zoveel geluk heb met de staatsloterij kan ik ook al die dure aanpassingen laten doen die de transitie tot een nog groter succes zouden maken.

En gelukkig ben ik niet de enige. De vriendin van Robert lijkt mij ook flink in de prijzen te zijn gevallen.

Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
robert
dagelijks aanwezig

Bericht door robert »

hoi mila
mila schreef:
Doe eens een 'poll' andersom onder je vrienden? Hoe die zouden reageren als blijkt dat hun gade of degeen die ze leuk vinden TS is? Met jullie al stel als levende voorbeelden, dan klinkt een dergelijke poll minder veronderstellend en abstract.

Ik ben benieuwd naar de resultaten!
ik kan je de uitslag nu al geven hoor want ook dit is natuurlijk ter sprake gekomen. de uitslag was unaniem: geen van hen zou een relatie met een ts beginnen hoe pasabel en post op ook. deze uitslag verrastte mij niet echt, want als je het mij 2 jaar geleden had gevraagd had ik hetzelfde antwoord gegeven.

ik denk dat alleen mensen die werkelijk in dezelfde situatie hebben gezeten de vraag goed kunnen beantwoorden. alleen op die manier heb je er echt eens goed over na moeten denken en een mening kunnen vormen. het instinct van een heteroman t.o.v. van een ts zegt toch: wegwezen. pas als je er eens goed over hebt moeten nadenken kan je tot een andere conclusie komen.

groeten robert
robert
dagelijks aanwezig

Bericht door robert »

hoi esther
Esther Vos schreef: En gelukkig ben ik niet de enige. De vriendin van Robert lijkt mij ook flink in de prijzen te zijn gevallen.
volgens mij ben ik in de prijzen gevallen hoor

groeten robert
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Robert schreef:
de uitslag was unaniem: geen van hen zou een relatie met een ts beginnen hoe pasabel en post op ook. deze uitslag verrastte mij niet echt, want als je het mij 2 jaar geleden had gevraagd had ik hetzelfde antwoord gegeven.
Maar als de vraag anders gesteld was: bv. zou je een relatie aangaan met een lelijke, of gehandicapte of een dikke vrouw (gewoon maar een paar voorbeelden) krijg je in alle eerlijkheid dezelfde uitslag (los van eventuele wenselijke antwoorden), zodra er echter liefde in het spel komt kan men daar over het algemeen al dan niet gemakkelijk overheenstappen.

Irene
Kleine stapjes
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Ben ik wel met je eens Irene, al kan ik wel voorstellen dat veel heteromannen een bepaalde instinct 'wegwezen' reactie krijgen.

Toch zijn er wel meisjes zoals ons die relaties hebben aan kunnen gaan zelfs als ze nog pre-op zijn. Zelf heb ik laatst een jongen leren kennen die niets af wist van mijn verleden zeg maar. Pas verderop heb ik hem verteld over genderdysforie wat ik heb, en dat het betekent dat je je als jongen een meisje voelt of andersom. Zijn reactie: 'ooh dus je wordt een jongen... wanneer gaat dat gebeuren dan? En hoe voel je dat.. dat je een jongen bent?'

Toen maar even uitgelegd dat ik een meisje ben die als jongen is geboren. Sindsdien behandelt hij mij niet anders dan ervoor en ook niet anders dan de andere meisjes. Hij zegt zelfs dat hij mij wel een mooi en lekker meisje vind en dat soort dingen :P en dat hij me best beter wil leren kennen...

Hij zegt ook gewoon hetero te zijn, maar ik denk dat er best wel meer jongens zijn bij mij op school die ook vrij open-minded zijn over dit soort dingen...
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Slechts 1 persoon is 'schadevrij' uit een relatie met een post op ts gekomen, en dat is Robert.
Een identiteitscrisis is meestal niet pijnloos, maar resulteert ook niet persé in 'schade'. Als het leven verder gaat, is er altijd sprake van winst en verlies. Ik denk dat iedereen er naar streeft om zelfs in het verlies de nieuwe kansen te herkennen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie