Passabiliteitstopic 187: Wat versta jij onder passabiliteit?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Wat versta jij onder passabiliteit?

Dat mensen je op de gewenste manier aanspreken
15
41%
Dat je als transseksueel niet herkend wordt in 1e 2e of 3e instantie
17
46%
Iets anders, namelijk....
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

Melina zou beter leren haar mond te houden als ze besmeurd wordt...
...ja, ik weet het, da's niet eenvoudig.


Das vrijwel onmogelijk:

1) Ik ben een vrouw
2) Er worden hier over mij een pak 'leugens' neergeschreven in een open forum (.....bijvoorbeeld dat ik HIV + zou zijn)
3) Ik heb niet de gewoonte om uit de weg te gaan voor verbaal geweld of om voor om het even welk geweld.
4) Ik denk dat Mila er meer mee bezig is dan ik, want ze doet echt wel zeer veel moeite om telkens terug te komen en te reageren.
Ikzelf heb er weinig of geen last van ....gewoon eens gaan fietsen en ik voel me weer heel erg opgewekt.
5) Toch denk ik dat Mila en mogelijk ook andere mensen uit de discussies iets kunnen leren .....in elke discussie zijn er wel dingen waar je wat kan uithalen.

Groetjes,

Mel
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef: Melina zou beter leren haar mond te houden als ze besmeurd wordt...
...ja, ik weet het, da's niet eenvoudig.

Groetjes,

Frederique
Op een bepaald moment is er een grens bereikt.
Als men die dan wéér overschrijdt, wat dan?

Wéér slikken?
heh!
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

je weet onderhand wie het zegt, je weet ook dat het die persoon maar om 1 ding gaat, je weet ook dat daar geen enkel ontwikkeling in zit en je weet ook dat die persoon eigenlijk een heel triest mens is

waarom zou je dan nog reageren

daarnaast , voed je haar reacties door weer te reageren, niet reageren en het bloed vanzelf dood

ja soms lastig want bloed onder de nagels, maar het lijkt mij het beste en de praktijk wijst ook uit dat totaal niet reageren het enige juiste effect heeft, namelijk dat de postings stoppen

komen vroeg of laat weer elders terug natuurlijk want betreffende persoon heeft maar 1 doel , en ook dat laat je dan weer links liggen, iig maak jij er dan geen deel meer vanuit en is het slechts gebrabbel in het luchtledige

hoe vaker je dat doet hoe makkelijker het wordt :wink:

vegrelijk het met iemand die in real life tegen je tekeer gaat, je zult er verstelt van staan hoe snel dat ophoud als je totaal geen reactie geeft

in korte bewoordingen idd, dont feed the troll
Plaats reactie