smerig

Algemeen

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:Je kunt heel veel zelf doen m.b.t. dit soort profielen. Forumbeheer is geen hondje die achter je aanloopt.

Als je zelf vind dat profielen te pikant zijn (foto's van piemels, borsten, vagina's en andere edele delen eventueel in combinatie met lingerie e.d.) doe dan het volgende. Mailtje naar info@travestie.org, zet in die mail de link van het profiel met die pikante foto die niet kan en vrij vlot wordt zo'n profiel verwijderd.
Even een kleine uitleg.
Het is al gezegd...ook wij hebben een 'normaal' leven (werk enz.).
Vandaag had ik bijv late dienst en was pas om 1.30 thuis (toen was het al lang donker :lol: ....en de meesten van jullie al in slaap (denk ik)) .
Hondje uitlaten, wat drinken pakken en .org opgestart.
Vind ik idd zowel een melding over het betreffende profiel als het profiel zelf.
Heb dit direct verwijderd.
Even los van het feit hoe men over een dergelijk profiel mag denken....het is volgens de geldende regels niet toegestaan....simpel.
Ik heb geen idee wanneer dit profiel geplaatst is, maar deze draad begint op 1 mei om 17.36......toen was ik al aan het werk.
Bovenstaande quote zit een van de goede oplossingen in voor een dergelijk geval en er is in ieder geval iemand geweest om die weg te volgen ipv alleen maar hier te roepen.

Dan gooi ik ook deze draad gelijk op slot.
1. omdat het probleem opgelost is (profiel is weg.
2. omdat men (de goeden daar gelaten) elkaar weer eens persoonlijk loopt af te katten, waarbij het niet meer over het topic gaat.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gesloten