Zo nu en dan ben ik wel eens aan het dagdromen en wat ik zou doen als ik op een mooie zonnige dag als Meike naar buiten zou gaan en het me financieel even mee zit. (lange zin)
Echt van die dingen waarvan je zegt, dan zal ik echt op en top genieten, tuurlijk zit shoppen bijna in elk rijtje van ons, dus laten we die even achterwege. Wat zou jij nu willen doen als je op een stralende dag en femme naar buiten gaat en waarbij geld geen rol speelt ? Ik ben er wel benieuwd naar, zo zie je ook waar ieders interesses een beetje liggen

-Skaten: Lekker over de boulevard van scheveningen met van die ouderwetse rolschaatsen en een walkman op. Met de haren in de wind

-Cabrio rijden: Eigenlijk zelfde als skaten, aleen dan hoef je geen walkman op, maar zet je lekker cdtje op en dan cruisen maar.
-Paardrijden, heb ik altijd al gewild, galoperend door de bossen en hier en daar genieten van het uizicht (Veluwe natuurlijk)
-Line dancing, lekker een avond dansen in bijv. Scheveningen of Harderwijk, kan het nog niet, maar ooit....

-Zeilen op ijselmeer ofzo, toch bezig zijn maar ook super relaxed. Net als skaten en cabriotje, met de haren in de wind.
Ben erg benieuwd of jullie nog leuke interesses of ideeen hebben