schoenen
Moderator: Moderators
- miss-nicky
- daar ben ik weer
- Contacteer:
schoenen
hai damens
hier nog een leuk klein berichtje van mij hebt een leuke winkel gevonden heeft leuke en goedkope schoenen is het echt waard om ff hun site te gaan bekijken
http://www.hogehakken.nl
groetjes nicky
hier nog een leuk klein berichtje van mij hebt een leuke winkel gevonden heeft leuke en goedkope schoenen is het echt waard om ff hun site te gaan bekijken
http://www.hogehakken.nl
groetjes nicky
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
... en het schijnt dat ze misschien gezond zijn, ook! zie http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=112
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- pinkslipper
- ForumFan
het valt zeker nie mee en dat om 2 redenen.
De maat moet goed zijn om er een tijdje op te kunnen lopen en
en-homme kijken mensen je raar aan als je op hakken loopt.
De maat moet goed zijn om er een tijdje op te kunnen lopen en
en-homme kijken mensen je raar aan als je op hakken loopt.
Een naam kiezen is het makkelijkste volgens.
Kleding moet je ook nog eens passen en de goeie maat zoeken.
Wrom kan ik geen schoenen vinden?
Kleding moet je ook nog eens passen en de goeie maat zoeken.
Wrom kan ik geen schoenen vinden?
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Tja, dan heb ik weer een ander verhaal gehoord. Het schijnt dat hoge hakken verantwoordelijk kunnen zijn voor het ontstaan van aambeien (haemorroïden). Door de andere manier van lopen schijnt er meer druk op de kringspier te ontstaan, waardoor deze minder prettige aandoening een grotere kans heeft om te ontstaan. Maar om jullie enigszins gerust te stellen, ik vermoed dat dat pas opgaat bij mensen die echt dagelijks op die palen lopen.Lisa schreef:... en het schijnt dat ze misschien gezond zijn, ook!
Niet dat dat me zou stoppen, hoor. Daarvoor is het effect van hoge hakken op anderen veel te leuk
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- pinkslipper
- ForumFan
Even wat anders. Alhoewel..... het heeft met schoenen te maken.
De trend voor 2004 is de ballerina! De ball;erina is weer terug in beeld! Althans dat beweeren de schoenenzaken Dolcis & Invito (beide van Hoogenbosch Retail Group).
In de Spits! van vandaag stond het modeartikel in het teken van de groene kleur (zomercollectie). Van de schoenencollectie staat een groene ballerina afgebeeld (artikelnum: Invito 24.5.011.). Hoogst actueel ultraplat model in de modekleur groen en versierd met een grote, opvallende bloem.
Dolcis
Historie:
Het ligt voor de hand waar de ballerina's hun oorsprong vonden: de ballet-wereld. De klassieke platte schoen met de ronde neus en een klein strikje beleefde een hoogtepunt in de jaren vijftig. Audrey Hepburn maakte de schoen toen populairder dan ooit en ze is sindsdien ook ondenkbaar uit het modebeeld.
Ik ben met deze trend zeer blij mee. De ballerina is 1 van mijn favoriete type schoenen.
De trend voor 2004 is de ballerina! De ball;erina is weer terug in beeld! Althans dat beweeren de schoenenzaken Dolcis & Invito (beide van Hoogenbosch Retail Group).
In de Spits! van vandaag stond het modeartikel in het teken van de groene kleur (zomercollectie). Van de schoenencollectie staat een groene ballerina afgebeeld (artikelnum: Invito 24.5.011.). Hoogst actueel ultraplat model in de modekleur groen en versierd met een grote, opvallende bloem.
Dolcis
Historie:
Het ligt voor de hand waar de ballerina's hun oorsprong vonden: de ballet-wereld. De klassieke platte schoen met de ronde neus en een klein strikje beleefde een hoogtepunt in de jaren vijftig. Audrey Hepburn maakte de schoen toen populairder dan ooit en ze is sindsdien ook ondenkbaar uit het modebeeld.
Ik ben met deze trend zeer blij mee. De ballerina is 1 van mijn favoriete type schoenen.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
- pinkslipper
- ForumFan
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
hogehakken.nl
Leuke spulletjes bij hogehakken.nl allleen mijn ervaring met laarzen (kuitmodel) en dan met name de zoolconstructie-hak is niet echt van degelijke kwaliteit vind ik ! Als je na een 10-tal winkel en dans uitjes al slap in de zool worden vind ik een prijs van rond de 80-100 veels te veel bovendien zijn de laarzen niet van echt leer maar eigenlijk zwart veredeld plastic (vraag het maar eens aan een echte schoenmaker....)
Kortom een beetje kritisch kijken vanuit je portomonnee is wel de moeite waard vind ik !
groetjes
deb
Kortom een beetje kritisch kijken vanuit je portomonnee is wel de moeite waard vind ik !
groetjes
deb
- barbaracd
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: schoenen
Hoi dames,
heb nog een leuke site gevonden, ze verkopen alles op erotiek gebied, dus ook schoenen. Zelfs tot en met maat 46.
http://www.erotiekhal.nl
Groetjes Bar
heb nog een leuke site gevonden, ze verkopen alles op erotiek gebied, dus ook schoenen. Zelfs tot en met maat 46.
http://www.erotiekhal.nl
Groetjes Bar
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.