Analoog aan de draad "gaatjes in de oren" vuur ik je dezelfde vragen als die ik stelde in die draad:Joanne schreef:Sorry maar die plaatjes lieten me ineens ergens aan denken. Ik ben nogal een tattoo fan en wil graag een mooie tattoo op mijn rug. Ik weet nog niet precies welke plek maar heb de tatto zelf al wel in mijn hoofd.
(..)
Veel personen laten zich tatoëren voor decoratie-doeleinden en te vaak om erbij tehoren. Ik ben er geen groot liefhebber ervan, en wat ik mij altijd afvraag, hoe gaat dat in zijn werk, doet het veel pijn en hoe geschiedt het aanbrengen en wat zijn jouw ervaringen?
En nu ben ik advocaat van de duivel: ben je niet bang dat je spijt krijgt van je tatoages? Ik moest gelijk aan een rapliedje van de Osdorp Posse denken over tatoages. Zie link http://www.xs4all.nl/~osdorp/lyr/teg.htm#nooit
Strofen uit de tekst:
Een tattoo is voor het leven
als een sieraad voor altijd
Dus neemt zo'n ding niet voor even
want je raakt 'm nooit meer kwijt
Een tattoo is voor het leven
als een sieraad voor altijd
Dus neem zo'n ding niet voor even
want bij een goeie tattoo hoort ook geen spijt
De schijver van die rap heeft zeer veel tatoages op zijn lichaam. Alleen al daarom vind ik dit nummer heel erg goed
Overigens moet je het zelf uitmaken of je die tatoage op je rug laat zetten. Ik spreek misschien als een ouwe maar aan mijn lijf geen tatoages. Ik vind het bij mezelf niet mooi staan, Ik weet niet of ik over 5, 10, 20, 30, 40 jaar het nog wil. En verder heb ik er het geld er niet voor over Daarnaast ben ik uiteraard ook benieuwd naar ervaringen van anderen met tatoages.