Florence schreef:beste nathalie,
Ik denk niet dat het verstandig is om anders denkende of anders gelovende op dit forum te stigmatiseren,wij willen ook niet bespot worden als transgenderisten en wij willen ook in ons waarden gelaten worden.
groetjes Florence
Beste Florence,
Uiteraard had ik al verwacht dat er sommige mensen zich zo zouden verwoorden als jij. Vandaar mijn disclaimer onderaan mijn eerste berichtje:
Even een noot voor diegene die nu al bedenkingen hebben, dit is satire.
Niemand verplicht je de videoclip te bekijken, Florence. Bovendien: stigmatisering heb je zelf in de hand. Daar is namelijk een actieve reactie voor nodig van de mensen om je heen, die allemaal zelf verantwoording dragen voor hun eigen handelen en benaderingswijzen.
Maar zelfs dan nog: als je nergens meer om kunt lachen, kun je mijns inziens wel ophouden met leven. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
En in het verlengde daarvan n.a.v. je berichtje denk ik dat transen in het algemeen zichzelf een goede dienst zouden bewijzen zichzelf niet altijd zo serieus te nemen door ook eens de lollige kanten te belichten. Dat geldt overigens ook voor travestieten.