Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Ter uwer Info

Bericht door Joanne »

Om een en ander wat te verduidelijken heb ik besloten even een postje aan mijn goede vriendin Mila te wijden.

Ooit heb ik een feestje gehouden bij mij in de achtertuin waarbij transen in alle soorten en maten aanwezig waren. Het was mijn tweede verjaardag als vrouw en het was een erg gezellige BBQ. Het mooiste van het feest was het feit dat mijn ouders ook af en toe langskwamen voor een hapje of een drankje. Zei woonden namelijk toen in dezelfde straat. Ik kan me nog herinneren hoe mijn vader en moeder vol verbazing om zich heen keken en iedereen respectvol gade sloegen al was de verwarring duidelijk zichtbaar in hun blik. Ze wisten niet wie ze nu mevrouw of mijnheer moesten noemen aangezien er ook een aantal F to M transen aanwezig waren en ook een aantal geboren dames. Is dat nu een man die vrouw wordt of andersom Jo? En is zij nu een geboren vrouw of een trans?
Er was slechts een van de mensen waar ze niets over vroegen en toen we later in de week foto's zaten te kijken en daar Mila ook op te zien was vroeg mijn moeder ineens: Maar wat is zij dan? Zij is toch gewoon een geboren vrouw? En lachend legde ik mijn moeder uit dat juist Mila de enige transgender in het geheel was, plat gezegd alles nog had hangen en toch al vanaf jonge leeftijd als vrouw door het leven ging. En dat Mila er voor koos daar geen verandering in te brengen omdat ze meer dan tevreden is met de situatie zoals die al heel lang is. Met andere woorden mijn moeder heeft dus nooit door gehad dat Mila een 'trans' is en dit was de enige keer sind dat BBQ weekend dat ze met stomheid geslagen was. Dit was nog voor Mila haar FFS overigens en na die FFS is het echt een plaatje geworden. Ik ken ook haar redenen waarom ze geen foto bij haar berichten plaatst en sta daar falicant achter dus zal ik een beschrijving geven zodat men wat meer idee heeft wie Mila nu eigenlijk is.

Mila is een vlotte jonge dertiger die in het dagelijks leven vlot gekleed gaat in een mix van casual tot chique. Ze is een cm of tien korter dan ik meen ik me te herinneren en heeft een fijne bouw waar niets mannelijks aan zit. Lichaamsbeharing -10 oftewel minder dan nihil. Een prachtig aziatisch tintje al is het niet overduidelijk aanwezig en een volle bos donker kort en vlot gesneden haar. Leuke speelse plukjes in het gezicht en zo. Tevens is deze dame gezegend met een stem waar ook niets mannelijks aan te herkennen is. Wat mij betreft meer vrouw dan menig post op trans die ik ken. Hier zullen jullie het mee moeten doen:)

Gewoon voor de fun en om mijn vriendin een hart onder de riem te steken.

Toedels allemaal
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Joanne,

thanks for the kind words, en de groetjes aan je ouders ook :-)

Alleen ben ik een vlotte jonge veertiger..ahem......

Groetjes Mila.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Bedankt Joanne voor een beschrijving van de uiterlijke schoonheid van Mila

Over haar innerlijke schoonheid hebben onze forumgangers inmiddels wel allemaal hun eigen mening gevormd

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Sjah, eerlijk gezegd begrijp ik ook niet echt de toegevoegde waarde van de posting

Het is namelijk niet meer dan een herhaling van wat mila zelf al steevast schrijft, dit keer door iemand anders

Magoed, het zij je gegund hoor, die veren

Joy
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Lisa met een S schreef:Over haar innerlijke schoonheid hebben onze forumgangers inmiddels wel allemaal hun eigen mening gevormd
Ik vind persoonlijk dat op Mila's gedrag hier op dit forum best af te dingen valt en dat jij als moderator er beter aan zou doen door haar daarop aan te spreken dan je hart te luchten in dit soort insinuaties .

Indertijd heb je Esther en Petra, die over het algemeen heel wat zinniger dingen te vertellen hadden, op grond van lang niet zo onwelgevoeglijke manieren gebanned.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje onsmakelijk: 'een ander' publiekelijk gaan bespreken, zeker als die ander redelijk anoniem is. Ik weet bijvoorbeeld niet of de toon waarop Mila sommige lieden aanvalt voortkomt uit een zeker gevoel voor humor, of dat ze serieus tracht deze en gene te waarschuwen voor de risico's van het transenleven?

Ik durf niks te zeggen over 'innerlijke schoonheid'. Haar literair talent is onmiskenbaar aanwezig. Ik weet zeker dat een Roman van haar hand (c.q. geest) uiterst lezenswaardig zal zijn, mits het zieltje van de lezer niet al te teer is.
Volgens mij is haar aanwezigheid hier voor 'de argeloze aspirant AGP' ook een prachtig stukje RLT -ik heb zelf al een beetje geoefend :wink: -

Maar of dat nou allemaal de bedoeling is van zo'n forum........ ?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Nou......ik weet nu in ieder geval vrij zeker dat ik nu van hints/steken onder water etc verlost ben mbt mijn fotoloosheid, dat heeft nu namelijk geen zin meer. En wie de schoen past, trekke hem aan.
Bij de volgende steek onder water haal ik gewoon dit postje weer tevoorschijn, als tegengif :-)

Groetjes Mila.
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Ik hou ook wel van je hoor Mila

maar soms....
Spiegel
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: za sep 23, 2006 16:05

Bericht door Spiegel »

Ongelofelijk .. Mila, jij bent werkelijk de meest zelf-ingenomen egocentrische b*tch die ik ooit heb meegemaakt. "Oh Joanne, ze geloven me niet, kun jij niet eventjes vertellen hoe MOOOOOOOOOOOI ik wel niet ben?". Walgelijk!

En dat mensen je aanvallen op wie je werkelijk bent in plaats van hoe je eruitziet doet je niets. Het enige antwoord is ze direct zelf aanvallen. En doorgaan met voortdurend te beweren hoe MOOOOOOOOOOOI je wel niet bent. Voor iemand die claimt zo vrouwelijk te zijn vertoon je behoorlijk wat haantjesgedrag ..

Iemand hierboven maakte een opmerking dat een roman van jouw hand lezenswaardig zou kunnen zijn. Ten eerste denk ik dat het maar 1 hoofdstuk zou bevatten maar wel 14 keer herhaald. Ten tweede denk ik dat het met die lezenswaardigheid ook wel mee zal vallen, want je zinnen bevatten vooral veel opsmuk maar weinig inhoud. Net zoals jij zelf eigenlijk ;)

Arme Mila, je macht brokkelt steeds verder af. En ik ben dan misschien een tijdje weggeweest maar ik zal er alles aan doen om dat verder tot stand te doen komen :)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Beste Spiegel

Ongeacht of men wel of niet jouw mening over Mila deelt -- als jouw enige doelstelling hier is om Mila weg te pesten of dwars te zetten ben je niet welkom.

Ben je hier ook om een positieve bijdrage te leveren aan voor jou relevante discussies dan hoop ik meer van je te lezen.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Misschien is het de bedoeling van Spiegel om Mila een spiegel voor te houden? Tenminste dat is wat mij in de 12 berichtjes van Spiegel op dit forum treft.

En dat is wat ik in mijn discussie met haar van afgelopen week ook heb geprobeerd. Waarschijnlijk tevergeefs, want het was twee jaar geleden, toen ik ook vaker hier kwam, niet anders.

Overigens heb ik Mila wel eens IRL ontmoet, dus ik weet dat ze er onberispelijk androgyn uitziet. Daar hoeven we het verder dus niet meer over te hebben. Maar eigenlijk doet dat er ook niet zo veel toe, of wel soms?
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

macht? :roll:

in tegenstelling tot wat mila schijnt te denken boeit het de meesten geen moer hoe ze deruit ziet

ik vind het wel grappig, iemand anders inschakelen om nog maar eens te laten bevestigen hoe vrouwelijk je bent, als je zover gaat dat je zelfs dat nodig denkt te hebben, zou ik me afvragen of er innerlijk niet eea op een rijtje gezet dient te worden

echt overtuigd zou ik pas zijn als van de aanwezigen op dat feest, 10 % nog eens hetzelfde zou bevestigen (grapje)

the mila show isnt over yet

ach, houd het levendig
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Joy schreef: ach, houd het levendig
Nou, ik vond het een paar jaar geleden levendiger, hier op dit forum. Toen ging het ook nog wel eens ergens over.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Joy schreef: echt overtuigd zou ik pas zijn als van de aanwezigen op dat feest, 10 % nog eens hetzelfde zou bevestigen (grapje)
haha

Ok zal ik maar eens een ander geluid laten horen...
Toegegeven Mila draaft soms een beetje door :)...hih maar dat is toch niet erg doen we allemaal wel eens...
Kijk ieder heeft recht op zijn of/haar eigen mening..ookal komt dat niet altijd zo vriendelijk over.
Ikzelf vind, ja je zal het wel niet geloven, Mila erg aardig, en wat haar uiterlijk betreft, dat wist ik wel, en ik ben blij voor haar hoor.
Ik zou haar niet willen missen op dit forum, heb al veel aan haar bijdragen gehad, bovendien is ze vaak zeer bereid echt goede tips te geven mbt uiterlijk - en andere informatie..
Dus beste spiegel, ga maar ergens anders in de spiegel kijken, want sinds dat jij op dit forum bent heb je nog geen enkele inhoudelijk bijdrage gepost en je bent er alleen maar op uit om een van onze forumleden weg te pesten. Ga wat anders doen joh. Ik snap zelf ook niet echt waarom dat hier toegelaten wordt dat een volstrekt onbekende vanuit het niets iemand kan/mag aanvallen.
Zou toch niet moeten kunnen denk ik zo??
Lijkt me een veel zwaardere overtreding dan slowchat!
En de meiden hier zijn gebekt genoeg om zichzelf te kunnen verdedigen denk ik hoor...toch? Dus wat is het probleem....
En Janiek, leuk die ban die je voorstelt...maar je hebt hier al heel lang niets gepost en bovendien heb je ons al laten weten dat je geen intentie hebt om hier weer te gaan schrijven, dus ik zie niet in hoe jij geholpen zou zijn met een ban. Kijk ik vond Mila ook een beetje te ver gaan in die pittige discussie die jullie hadden met elkaar, maar dat kan gebeuren toch? Geen reden voor een ban lijkt me. En je kon jezelf aardig goed verweren hoor...vond ik...

Verder wil ik iedereen een heel goed weekend wensen, ziet er prachtig uit dit weer, dus ik ga dadelijk een lange wandeling maken!

- peace!

groetjes,
Mina
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Hoi Joanne,

Bedankt voor je 'extra' info over Mila.
Nu ik had dat niet echt nodig hoor, ik heb zelf wel al genoeg gezien in het holebi-milieu......... er zijn er genoeg die er heel vrouwelijk uitzien ......
en bij die homo-travestieten heb je ook vaak echt prachtige exemplaren.

En Mila haar gedrag, pfff als je het niet wil lezen, lees er dan over.
Mij stoort dat niet en dat gedrag zie ik zelfs als redelijk 'normaal'.
IK ben in het verleden zelf vaak 'verbaal' afgemaakt door een homo-travestiet .... gewoon van leren en de volgende keer terugkomen en beter doen.
Dat hoort gewoon bij sommige mensen en dat moet je er dan ook maar bij nemen.
Wat je niet wil weten daar lees je over en de info die je kan gebruiken die filter je er toch gewoon uit.

In elk geval als je trans bent of zelfs trav uit de kast dan lijkt het me beter om geen 'lange tenen' te hebben. (trouwens met lange tenen worden je voeten groter en dan ben je ook weer minder passable : lol)
Een dikke huid en voor de rest een ijzeren wil om verder te gaan met waar je mee bezig bent.
Als je hier op een 'anoniem' forum al in problemen komt dan blijf je wat mij betreft gewoon beter in je 'kast' zitten.

Naar de forumwatch toe : ik vind dat soms topics te snel worden afgesloten.
Uit een ruzie kan je immers ook leren.
Wel vind ik dat je degene die een iets te 'directe' schrijftaal heeft kan vragen om dingen op een andere manier te zeggen.

Groeten,

Melina
Plaats reactie