Televisieprogramma 'Je Zal Het Maar Hebben'

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

maja
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:12

Televisieprogramma 'Je Zal Het Maar Hebben'

Bericht door maja »

Hallo allemaal,

Ik ben Maja en ik werk voor het BNN programma 'Je Zal Het Maar Hebben'. 'Je Zal Het Maar Hebben' is een programma waarin jongeren in de leeftijd van 15 tot 35 jaar over hun leven met een bepaalde ziekte, aandoening of iets anders wat hen bijzonder maakt praten.

In het komende, zevende seizoen, willen we iets minder vaak de aandacht op ziektes leggen en iets vaker op jongeren die door velen nog steeds als 'anders' gezien worden. Denk daarbij aan hoogbegaafdheid, een volledig getatoeerd lichaam en travestie.

Daarom ben ik op zoek naar mensen tussen de 15 en 35 jaar oud die de BNN-kijker graag meer inzicht geef in het leven als travestiet. Ben jij diegene, neem dan contact met me op via het emailadres maja.braun@palmplus.com of via het telefoonnummer 035-6773384. Ik hoop van je te horen.

Groetjes Maja
leeuwin
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do nov 01, 2007 12:15
Locatie: Almere

KOM OP!

Bericht door leeuwin »

Kom op dames! Geef je op! :o
Het zou super zijn, laten we het taboe doorbreken!
Zie 1 van jullie graag terug op t.v.!
:P X leeuwin
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO... :-)
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik val niet in de gevraagde categorie, maar eerlijk is eerlijk ik hoef niet zo nodig op de televisie :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tja... aan de ene kant als iemand het oprecht aan mij zou vragen zou ik bevestigend antwoorden... maar om er hoepsefloeps op landelijke publieke televisie te komen ? ik vind dat stiekem weer net even teveel.

Leuk initiatief verder en ik hoop dat je wat mensen kan vinden, helaas ga ik daar niet tussenzitten... dat lukt me gewoon niet nu :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

ik val ook al royaal buiten de leeftijdscategorie, en ook ik heb helemaal niet de behoefte om met m'n giechel op de buis te verschijnen. :D Er zijn mijns inziens al veel te veel giechels op de buis: tegenwoordig is driekwart van de bevolking BN-er.... Wat een land; je zal er maar koningin van zijn.... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
leeuwin
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do nov 01, 2007 12:15
Locatie: Almere

Bericht door leeuwin »

Jullie hebben gelijk ook eigenlijk.
Zit ik te zeggen dat jullie je "moeten" aanmelden(was een nogal impulsief bericht! :oops: )
Ik heb er nog even over nagedacht....
En zoals zo vaak in de media: Het is vaak toch een beetje sensatie, ook al is het progamma daar niet voor bedoeld.
En qua taboe...? Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe erg dat taboe nog speelt in deze maatschappij....
In clubs en op feesten etc. wordt het vaak als leuk gezien en kan je jezelf zijn.
Hoe zit het ermee als je in je dagelijks leven als vrouw op straat loopt?
Is dat nog steeds niet moeilijk?
En worden jullie dan niet vaak als homo gezien?
Ik weet dat er ook veel van jullie "gewoon" hetro zijn.
Ach,mij maakt het geen bal uit: LEVEN EN LATEN LEVEN!
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO... :-)
Gebruikersavatar
Anne
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: za okt 06, 2007 22:49
Locatie: Zwartewaal

Bericht door Anne »

Jôh..meis, enthousiastme gaat met iedereen weleens op de loop, but who care's..zoals de oude Grieken zeggen :)
Ik vind het in ieder geval een leuke reactie van je om de boel aan te sporen!
Daarom,
xxx :oops:

PS. (enthousiastme) entoesjasme????? kweetnieoffie zo schrijft :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Leeuwin vroeg:
Hoe zit het ermee als je in je dagelijks leven als vrouw op straat loopt?
Is dat nog steeds niet moeilijk?
En worden jullie dan niet vaak als homo gezien?
Het is soms even moeilijk de eerste stap te zetten, maar als je eenmaal onderweg betn valt het wel mee hoor en of we als homo gezien worden, geen idee dat soort vragen stel ik nooit aan willekeurige voorbijgangers :-)

Ik vraag me trouwens ook nooit af bij willekeurige voorbijgangers wat hun seksuele geaardheid is ;-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Leeuwin,

Het was inderdaad misschien wel een impulsief berichtje van jou, maar wel leuk. Spontaniteit is gewoon een mooi iets.

Zelf ben ik via de mail benaderd, en ik stond er wel positief tegenover om eraan mee te doen (als transexueel dan heh).
Het programma vind ik gewoon goed, en de informatie die ik via de mail ontving ook, maar heb er toch vanaf moeten zien omdat er nog wat dingetjes meespelen op privegebied die ik nog eerst moet oplossen.

Op straat heb ik het er soms nog moeilijk mee ja, je maakt je zoals elke vrouw weleens druk over je uiterlijk, daardoor wordt je dan onzeker.
De onzekere uitstraling maakt dan dat je eerder opvalt denk ik, de ene keer heb ik er moeite mee, de andere keer denk ik, pfff kan me geen bal schelen wat ze denken.

groetjes en liefs Bibi
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

Whaha nohh op tv dan zou me leven overzijn hahah
Gebruikersavatar
Leanne
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di aug 08, 2006 4:17

Bericht door Leanne »

Anne schreef:Jôh..meis, enthousiastme gaat met iedereen weleens op de loop, but who care's..zoals de oude Grieken zeggen :)
Ik vind het in ieder geval een leuke reactie van je om de boel aan te sporen!
Daarom,
xxx :oops:

PS. (enthousiastme) entoesjasme????? kweetnieoffie zo schrijft :P
And You She As Me zoals alle Engelsen ... :D
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Op tv hoef ik ook niet, val ook buiten de leeftijdsgrens.

Naar mijn mening wordt er op tv teveel kritisch gekeken naar ons, en nu ik voor radio oost geinterviewd wordt, weet ik dat het meer menselijk benaderd wordt. De mens achter de Transgenders komt meer naar buiten door geen beelden te gebruiken.
Maar das mijn ervaring.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
oudwijf
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: za nov 17, 2007 1:14
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door oudwijf »

Gelijk als talloze kranten, nieuwsbladen is er geen communicatie. Er is overal haast haast haast! Vandaar dat juist die voor jullie zulke essentiële zaken worden misverstaan, en het doel om jullie uit de zogenaamde taboesfeer te halen is geen sprake. Men wil een programma, niets meer dan dat. Het onderwerp doet er niet toe, het gaat om de luister- en kijkcijfers, om de poen, de harde pegels. Vandaar dat men nauwelijks betrokken is, want al rap moet weer worden overgeschakeld naar iets anders. Wie krijgt er dan aandacht? zij die aan jullie verdienen, en niets meer dan dan.

Of ben ik nu te negatief?
Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

oudwijf schreef: Of ben ik nu te negatief?
Beetje maar hoor, slaap er nog eens een nachtje over...
gaat niet door overigens heb ik begrepen
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wat travestie in een programa als je zal het maar hebben moet, joost mag het weten

je zal het maar hebben gaat over mensen met lichamelijk en/of geestelijke problemen, ziekten, stoornissen, etc

travestie lijkt me daar niet bijhoren
Plaats reactie