Wendy Wielink op Tv-oost

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Wendy Wielink op Tv-oost

Bericht door joy-ts »

3-12-2007.
Dit weekend weer druk geweest met publiciteit. Een reporter(de roze golf) op bezoek geweest en een journalist van een krant in Deventer. Er komt dus een item (met foto) in de krant hier.

Als klap op de vuurpijl gaan we woensdag naar hengelo , alwaar Wendy in een tv-programma is uitgenodigd om te komen vertellen over onze doelstelling en over de nominatie. Dit is helaas alleen te zien voor mensen die tv-oost kunnen ontvangen. Het programma heet "En Dan Nog Even Dit."
In hoeverre Ze de kans krijgt om ons te promoten en de doelstelling uit te leggen weten we niet. Een voordeel het is live. Dus ze kunnen niet veel knippen. Zelf kom ik niet in beeld, misschien alleen met foto(hoop ik zelf dan).

Verder hopen we op en goede afloop op 7 dec in Enschede.

Lieve groetjes Joy en Wendy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
barbaracd
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: do apr 03, 2003 9:51
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Wendy Wielink op Tv-oost

Bericht door barbaracd »

joy-ts schreef:3-12-2007.
Dit weekend weer druk geweest met publiciteit. Een reporter(de roze golf) op bezoek geweest en een journalist van een krant in Deventer. Er komt dus een item (met foto) in de krant hier.

Als klap op de vuurpijl gaan we woensdag naar hengelo , alwaar Wendy in een tv-programma is uitgenodigd om te komen vertellen over onze doelstelling en over de nominatie. Dit is helaas alleen te zien voor mensen die tv-oost kunnen ontvangen. Het programma heet "En Dan Nog Even Dit."
In hoeverre Ze de kans krijgt om ons te promoten en de doelstelling uit te leggen weten we niet. Een voordeel het is live. Dus ze kunnen niet veel knippen. Zelf kom ik niet in beeld, misschien alleen met foto(hoop ik zelf dan).

Verder hopen we op en goede afloop op 7 dec in Enschede.

Lieve groetjes Joy en Wendy
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=57315&id=274
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Best een raar iets, zo,n uitzending.
Er is altijd tijd tekort om echt diep op de zaken in te gaan.

Toch was het goed voor de zaak waar wij voor strijden.

Achteraf samen met wendy wel op de foto geweest met
Harry Cuby and the blizzards Muskee.
Wat kan een leven van een ts toch raar lopen.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Plaats reactie