Onderschrift.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Hoe vinden pre/post op transen het als ze zo genoemd worden?

Ik?? De broer van?? Nee! ik ben 1000% vrouw hoor!
4
44%
Respectloos.
3
33%
Ik heb geen bezwaar tegen TS lovers, ook al word ik als een bijzonder soort man gezien.
0
Geen stemmen
Bedoelt ie nou een v/m trans die ondanks het testogebruik en baardgroei nog altijd een mooie meid is gebleven maar wel inmiddels 'de broer van'?
0
Geen stemmen
als pre op nog een piemel hebben, maakt je dat tot 'de broer van' dan? post op word zus?
1
11%
ach, zo zien TS lovers TS'en nou eenmaal, het gaat deels om de vrouwelijkheid van de TS in kwestie, maar toch vooral om de extra onderdelen die dan de pre op TS in kwestie prompt tot 'de broer van' maken.
1
11%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Onderschrift.

Bericht door Anja Lasagna »

In navolging tot de draad van Josette hier nog een poll over een onderschrift:

<Wat een mooie meid is dat he.....de broer van............>

Hoe vinden pre/post op transen het als ze zo genoemd worden?

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Misschien kan John beter even uitleggen, wat hij met dat onderschrift bedoelt?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal niks.
Ik kies een onderschrijft die bij me past.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Persoonlijk vind ik het wel vervelend dat er weer allerlei mensen om allerlei gekke redenen aangevallen worden...

Als je dan toch wilt vechten, vecht dan voor iets wat de moeite waard is. Zoals bijvoorbeeld voor het recht om de letter in je paspoort te zetten die het beste bij je past - ook zonder dat je allerlei medische poespas moet uitvoeren. Of ga ook qua uiterlijk tussen de genders in leven (hoi, Mila) en vecht tegen allerlei voordelen die je dan tegen komt... Da's allemaal zoveel zinvoller dan voor de 20e keer de verschillen tussen travestie en transseksualiteit uit te diepen en mensen te ver-oordelen vanuit je eigen voor-oordelen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Je hebt gelijk Frederique, maar als ik lees dat iemand van geslacht wil veranderen en dan bepaalde dingen lees, gaan bij mij allerlei lampen rood branden en bellen rinkelen.....
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
Ik kies een onderschrijft die bij me past.
Je onderschrift zegt meer over jezelf dan over een ander zelfs als je dat niet zo bedoeld ;-)

Persoonlijk vind ik Johnn's onderschrift wel leuk, dus heb ik niet kunnen stemmen in de poll.

Irene
Kleine stapjes
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

de laatste optie natuurlijk!!
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Frederique_ schreef: het recht om de letter ........ die het beste bij je past -
Tjah, ach, hoe zijn de regels van trav.org ook al weer? De deelneemsters tv/tg/ts van de diverse fora dienen in vrouwelijke vorm aangesproken te worden. Mannelijke aanspreekvormen zijn dus een no-no.
Duidelijk toch?

Alleen verbaas ik me dan mateloos als een van de moderatoren hier het heeft over de 'de broer van, die dan een mooie vrouw/ts is'.

Tjah. Zo worden pre/post op TS'en met hun al dan niet gedane neuzen op de feiten gedrukt over hoe ze door sommige mannen/ts/tv lovers gezien worden.

*Plap* doet de virtueel gecreeërde veilige TS zeepbel dan.........voor de pre/post op transen dan......uiteraard niet voor de ts lovers en sommige tv's hier, die leven toch als man, en willen toch ook als man gezien worden, so, who cares?

TS's do care about how they are adressed as and reffered to.

In real life worden sommige transen gemeneerd, en dat is niet leuk voor ze. Maar als transen hier dan ook nog lezen 'goh, wat een mooie vrouw is dat he.....de broer van..'.....tjah.

Beetje inlevingsvermogen in de situatie van anderen mag ook wel hoor, Frederique.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik wil niet storen, maar "He maat" is volgens mij ook manlijk, en iets wat echt alleen een man zal zeggen ook, ik ken geen enkele vrouw die dat zal zeggen, ik lag met Goedele Liekens al in de clinch over ie..... (bv dat ie iets gaat doen, klonk mij al te manlijk)
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef:Ik wil niet storen, maar "He maat" is volgens mij ook manlijk, en iets wat echt alleen een man zal zeggen ook, ik ken geen enkele vrouw die dat zal zeggen, ik lag met Goedele Liekens al in de clinch over ie..... (bv dat ie iets gaat doen, klonk mij al te manlijk)
Lees mijn eerdere postjes in deze draad eens door? Daarin schrijf ik (overduidelijk) dat de Autorai een prototypische mannenaangelegenheid is, en fetisj tv zijn OOK dus.

Zoals je wellicht al begrepen hebt zijn fetisj tv's allesbehalve vrouwen en willen ze het niet worden ook.

Transen, de transen waarop Johnn doelt met zijn onderschrift dus WEL en sommige van die transen lezen en schrijven hier mee, dus die MOETEN, ook volgens het reglement alhier, in vrouwelijke vorm aangesproken worden. Respect, weet je wel?

Voor zover ik weet schrijven hier geen fetisj tv's mee, dus valt er hier weinig te hijen en te hemmen (en te broeren).

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Lala Ferrari schreef:Zoals je wellicht al begrepen hebt zijn fetisj tv's allesbehalve vrouwen en willen ze het niet worden ook.

Voor zover ik weet schrijven hier geen fetisj tv's mee, dus valt er hier weinig te hijen en te hemmen (en te broeren).

Lala.
Toch zie je je eigen He maat niet als een manlijke uiting ? vreemd hoor !
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Beste Lala,

Ik zit me hier kostelijk te amuseren :lol: .....waar je je al niet druk over maakt.
Maar goed, jij ervaart dat zo (als storend dus) en wie ben ik om te zeggen dat je dat niet zo MAG ervaren.
Wat ik echter wel knap van je vind, is het feit dat jij meent te weten wie of wat ik bedoel met mijn onderschrift.
Jij stelt namelijk met zekerheid dat ik TS'en bedoel
Transen, de transen waarop Johnn doelt met zijn onderschrift

Zou het kunnen dat ik TV's bedoel?????? zomaar even een gedachte
Het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat ik niemand (lees: geen 'groep' cq hokje) in het bijzonder bedoel en dat ik het gewoon een leuk onderschrift vond, passend bij deze site.
DAT is namelijk wat de reden achter mijn onderschrift is.......al ga ik ervanuit dat je dit niet zult geloven (ok, ik geef toe....een vooroordeel)
Veder stel jij mij gelijk met een TS lover.......en je weet blijkbaar niet half hoe gelijk je hierin hebt.
Ik heb namelijk al jaren een relatie (en woon samen) met een TS en heb het hele traject meegemaakt vanaf de aanmelding bij het UMCG (voorheen AZG) en ik hou nog steeds enorm van haar....we zijn zelfs verloofd en trouwplannen zijn er ook nog steeds.
Dat dat trouwen er nog steeds niet van is gekomen heeft zo zijn redenen, maar die gaan jou verder niet aan.
Inmiddels is ze al weer een paar jaar van pre-op naar post-op en de liefde is nog steeds..........dus TS lover.....helemaal goed :lol:
Daarnaast heeft mijn vrouw (verloofde, als je heel precies wilt zijn) een broer.....en is ze dus heel lang 'de broer van' geweest (ook als ze gekleed was en opgemaakt en dus best een 'mooie meid' was) tot op enig moment in het traject dat is veranderd in 'de zus van'.

Ik heb geen idee waarom ik het onderwerp van jou aanval (want zo ervaar ik dat, al lig ik er niet wakker van en kan er zelfs om lachen) ben geworden............maar ga vooral gerust je gang.......als jou dat gelukkig maakt.


Dit bericht is op persoonlijke titel geschreven
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ben ik even blij dat ik respectloos heb gestemd.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

johnn schreef:Beste Lala,

Ik zit me hier kostelijk te amuseren
Ik ook :-)
En ik was een optie vergeten, teweten 'ranzig'.

Groetjes,

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

johnn schreef:dat ik het gewoon een leuk onderschrift vond, passend bij deze site.

In het laatste kan ik me wel vinden, maar dat je verloofde hierover hetzelfde gevoel voor humor heeft als jij, kan ik mij maar moeilijk voorstellen...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie