Het is hier soms net een levende *STORY*
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
Het is hier soms net een levende *STORY*
Het is hier soms net een levende *STORY* Je weet wel, dat blaadje. Maar dan voor en door T*s
- lightningbolt
- ForumFan
-
- Banned Lid
ik zie het soms als een vel toiletpapier, maar dan zacht en met van die leuke printjes erop...
Nee Patricia het klopt wel wat je zegt, want sinds ik travestie.org heb ontdekt kijk ik minder naar as the world turns en de Bold kijk helemaal niet meer, hoewel ik me wel afvraag of ridge nu voor brooke of tayler gekozen heeft, maar goed, daar lig ik sinds ik travestie.org heb ontdekt dus niet meer wakker van
Nee Patricia het klopt wel wat je zegt, want sinds ik travestie.org heb ontdekt kijk ik minder naar as the world turns en de Bold kijk helemaal niet meer, hoewel ik me wel afvraag of ridge nu voor brooke of tayler gekozen heeft, maar goed, daar lig ik sinds ik travestie.org heb ontdekt dus niet meer wakker van
- lightningbolt
- ForumFan
lolelsie schreef:ik zie het soms als een vel toiletpapier, maar dan zacht en met van die leuke printjes erop...
- lightningbolt
- ForumFan
-
- Banned Lid
Re: Het is hier soms net een levende *STORY*
Mens, hoe kom je d'r oplightningbolt schreef:Het is hier soms net een levende *STORY* Je weet wel, dat blaadje. Maar dan voor en door T*s