Poll TS forum

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Poll TS forum

Bericht door johnn »

In het TS forum heb ik een poll geplaatst.
Deze blijft 14 dagen staan
Na deze termijn kunnen we zien wat de uitslag wordt en wat er mee gedaan kan worden.
Het is bewust in het TS forum geplaatst aangezien e.e.a. dan die mensen bereikt die er belang bij hebben.
Helaas voor de mensen die nu een aanvraag hebben lopen, tot die tijd zal ik daar niets aan/mee doen.
De termijn van deze poll is voorbij.
Ik ga hier verder geen details plaatsen maar de conclusie is dat het systeem van toelating ongewijzigd blijft.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

natuurlijk erg onzinnig allemaal...
en dit was ook voorspelbaar, weinig stemmen, en de meeste vinden het wle best zo (want ze hebben geen bezwaar tegen de aanwezigheid van Babette en Irene) wat ik me overigens wel kan voorstellen...

Het punt alleen is... dat het TS forum dus mensen die als vrouw leven weigeren en zich transgender noemen omdat ze nog niet toe zijn aan een operatie (om wat voor reden ook).
Of mensen weigeren die zeggen zich meer vrouw te voelen dan man, en daar realistisch over zijn. (elk mens heeft nl mannelijke en vrouwelijke kanten)...
maar mensen wel toelaten die niet van plan zijn in transitie te gaan, maar zich beweren helemaal vrouw te voelen (wat mij persoonlijk veel minder realistisch lijkt).

Dus kom ik tot de conclusie dat de vraagstelling van de poll niet effectief is gebleken en er dus niets ten gunste van het TS forum en de behandeling van toekomstige aanmeldingen veranderd is.
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Ik, persoonlijk, vindt dat hele hokjes gedoe maar niks.
Wanneer ben je nou wat?
Buiten loop ik in "mannen" kleding.
Ik zet het tussen quotes omdat ik de broeken en schoenen die ik draag ook wel eens gedragen zie worden door vrouwen.
Ik heb lang haar van mezelf en lange nagels.
Het enige haar op mijn lichaam zit boven op mijn hoofd, de rest wordt regelmatig geepileerd.
Als ik thuis kom gaat het mannenpak uit, kleed ik mij om, sla een zucht van verlichting en zet een bakkie koffie.
Maar ik kom (nog weinig) buiten zo.
In welk hokje moet ik nu?
Ben ik minder dan een ander omdat ik het niet nodig vindt geopereerd te worden?

Ik vindt het allemaal maar een vaag gedoe.
Ik ben ik, en ik ben er blij mee, laat me lekker gaan. :)
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

hokjes zijn mensonterend en iedereen die ooit toegelaten is tot het TS forum zou een schadevergoeding moeten eisen van travestie.org...wie weet er een goede advocaat? :)

Nog iets grappigs: de poortwachtster Babette heeft gedurende haar hele trav.org carriere gepredikt dat het er niet toe doet wat je bent, man, vrouw, mens... en dat zij zeer fel tegen de hokjesgeest is...
Heel vreemd dat zij dan als poortwachters wordt neergezet want ik kan me voorstellen dat ze zelfs een hond met een BH aan zou toelaten...
(dit bedoel ik niet lullig maar juist positief)

sinds wanneer is er dit nieuwe toelatingsteam?
Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden :)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik ben bij m'n eerste aanmelding afgewezen. o.O Mijn motivatie was toen iets in de trant van volgens de VU ben ik trans dus volgens mij behoor ik wel tot de doelgroep.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Volgens mij werd je niet afgewezen. Volgens mij werd je gevraagd om je motivatie iets meer serieus toe te lichten.

Gelet op het feit dat e-mailadressen van de motivaties vaak niet overeenkomen met forumnamen, kan je ook niet verwachten dat de toegangscommissie gelijk onderkent dat 'huppelepup@huppelup' persoon X is in het forum.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dat zag en zie ik als nog een keer proberen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Wij niet. Bij een afwijzing wordt je aanmelding voor het forum formeel door het forumsoftware afgewezen, omdat de meerderheid van de toegangscommissie ertegen heeft gestemd. Wil je dan alsnog toegelaten worden, dan moet je je opnieuw aanmelden.

Bij een verzoek voor meer informatie, betekent het dat er geen meerderheid voor toelating of afwijzing is, omdat een of meer leden geen beslissing kunnen nemen op basis van de toegezonden informatie. Je aanmelding blijft staan in afwachting van de aanvullende informatie.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik zal het dan ook nog proberen 1 maal uit te leggen, en ik weet dat ik daarbij in herhaling val, want veel is al geschreven (al dan niet door anderen).

Iemand meldt zich aan voor het TS forum (het gesloten deel dus).
Deze persoon krijgt dan een verzoek om een (kleine) motivatie te sturen.
Hallo xxxxxxxxxxxxx,

Je hebt toegang verzocht tot het TS forum.
Op verzoek van de leden van het forum, vragen wij jou een (kleine) motivatie naar ons te sturen waarom je toegang wenst, waarom je denkt tot de doelgroep te behoren.

Jouw motivatie wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld.

Vergeet ook niet om jouw forumnaam te vermelden bij jouw antwoord.

Travestie.org.
Deze 'motivatie' moet uiteraard uit iets meer bestaan dan " hallo, ik ben xxxx en ik ben TS"
(geloof me, zo komen ze soms binnen...mogelijk niet letterlijk, maar in essentie zo kort).

Als dan deze motivatie ontvangen is gaat ie naar de commissieleden die ieder voor zich een ja, nee of een verzoek om meer info geven.
Bij een dergelijk korte motivatie als boven geschetst, wordt uiteraard om meer info gevraagd en blijft de aanvraag open staan.
Hallo xxxxxxxxxxxxx,

Naar aanleiding van jouw aanvraag voor toelating tot het TS Forum het volgende.
De beoordelingscommissie heeft in jouw motivatie te weinig informatie gevonden om een goed oordeel te kunnen geven.
Hierbij dan ook het verzoek om je motivatie iets uitgebreider te geven zodat de commissie een beter beeld kan krijgen.

Namens Travestie.org,
Meerderheid van stemmen geldt, dus 2x ja (of nee, of meer info) wordt iemand toegelaten (of afgewezen cq wordt meer info gevraagd)

Wordt iemand toegelaten krijgt deze daar verder geen bericht van, maar heeft gewoon toegang.
Wordt iemand afgewezen krijgt deze daar bericht van.
Hallo xxxxxxxxxxxxx,

Tot onze spijt moet ik je mededelen dat wij hebben besloten om jouw aanvraag tot toegang tot het TS forum af te wijzen.
In overleg met de leden van het TS forum hebben wij besloten slechts die mensen welke een duidelijke binding met de TS groep hebben, toe te laten.
In jouw motivatie is onvoldoende aansluiting gevonden met betrekking tot dit besluit. Wel ben je welkom in de andere forums van Travestie.org.
Ook mag je later altijd nogmaals voor het TS forum een aanmelding indienen, als je denkt dat je tot de TS groep behoort en waardoor voor jou toegang tot het TS forum wenselijk is.

Travestie.org,

Uiteraard mag iemand het oneens zijn met een afwijzing.
Het staat ook ieder vrij om (direct?) weer een aanvraag in te dienen en dan gaat het hele traject van voren af aan.
(en die hebben we in het verleden al gehad die na een afwijzing dezelfde dag nog opnieuw een aanvraag indiende.......en dat kan/mag)

Ook komt het wel voor dat wij onze twijfels hebben om iemand toe te laten tot het TS forum, maar dat wij wel aangeven cq aanraden in het TG forum een aanvraag in te dienen.

Nu claimen Renate, Babette noch ikzelf de wijsheid in pacht te hebben en vanuit die optiek zullen er best wel een 'fouten' gemaakt worden waardoor iemand ten onrechte wordt afgewezen cq toegelaten.
Dit is dan geen boze opzet, maar simpel een inschatting van ons (ieder voor zich) op basis van de toegezonden motivatie.

Ik houd in een exel bestand bij op welke datum ik iemand het verzoek tot motivatie stuur.
Ook houdt ik bij wie wat stemt (ja, nee of meer info)
In het geval er meer info gevraagd wordt noteer ik ook die datum waarop dat verzoek gedaan wordt in dat bestand.
Tevens houdt ik bij wie op welke datum toegang heeft verkregen, op welke datum is afgewezen of op welke datum verwijderd is uit de aanvraaglijst.
Eens in de zoveel tijd schoon ik de aanvraag lijst op.
Dit houdt in dat ik ieder uit de aanvraag lijst verwijder waarvan we zo'n 3 tot 4 maanden geen antwoord van hebben gehad.
Uiteraard zijn dit geen openbare gegevens en krijgt verder niemand die te zien, maar ik kan dus wel dingen nakijken.

Ik hoop hiermee nu heel duidelijk gemaakt te hebben hoe e.e.a. werkt voor het verkrijgen van toegang tot het (besloten) TS forum.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie