asociaal forumbeleid

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

troeteltrans
Banned Lid

asociaal forumbeleid

Bericht door troeteltrans »

Trav punt org kan het forum wat mij betreft in dr eigen *** steken
topics die ik zelf gestart hebt kan ik nu niet meer lezen omdat ik zogezegd geen toegang heb tot het TS forum
nu aan jaar asociaal wanbeleid van oa Lisa en slechte moderatie...
kan dit forum wat mij betreft aan het gas
heb je licht gratis

stelletje holbewoners
Els
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Meld je toch aan op het TS-forum....ergens ben je toch un trans, hoe je dat nou went of keert..... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
troeteltrans
Banned Lid

lol
ja mara heb ik al eens gedaan...ik blijf niet aan de gang...
ik kreeg toen geen enkele reden voor afwijzing...

bovendien ben ik het nu echt flink zat hoor...
die discussie met Mila afgelopen zomer was voor het overgrote deel door Lisa als moderator veroorzaakt, ik vind het niet gek dat mensen hier af en toe flippen hoor...
het is gewoon bizar hoe er met mensen om wordt gesprongen...

hup we verplaatsen de hele hap maar even... wij hopen voor jullie begrip...
vergeet het maar...

je kunt niet aan de gang blijven he
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jij hebt ja gelijk.....maar ik ook..... :)

Bij deze vraag ik de mods om ons Elsje aub toe te laten op het subforum TS, de motivatie komt bij haar van binnen uit......

......en ja, ik zal ze maar vlug toelaten voordat ze hier alles kort en klein hakt :lol:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Elsie schreef:die discussie met Mila afgelopen zomer was voor het overgrote deel door Lisa als moderator veroorzaakt, ik vind het niet gek dat mensen hier af en toe flippen hoor
Waar heb je het in godsnaam over?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kan je even drie keer ademhalen voor je post Elsie, want zo laat je je niet van je beste kant zien. Ik begrijp je woede, zoals ik ook al aangaf in de draad 'verplaatste draden' zonder namen te noemen, maar voor de insiders was het wel duidelijk denk ik.

Alvast bedankt

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Er zit ook een uitknop op de computer, werkt echt verhelderend zo nu en dan! :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Mogelijk brengt dit de gemoederen weer tot bedaren.
In de groep Transeksualiteit is een forum 'open transeksualiteit' gemaakt.
Daar staaan de verplaatste draden nu in.
Dit forum is voor ieder toegankelijk.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Kijk dat is nog eens een goed idee :P
troeteltrans
Banned Lid

fantastische oplossing... ik ben inmiddels dankzij wat valium weer gekalmeerd :)

wij hopen op jullie begrip :D

nee hoor serieus! top
zo zie je maar, het is af en toe goed niet zo genuanceerd te zijn ;)
dan verandert er wel eens wat ten goede...
excuses voor het wat grove taalgebruik, ahum

liefs
els
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Elsie schreef:fantastische oplossing... ik ben inmiddels dankzij wat valium weer gekalmeerd :)

wij hopen op jullie begrip :D

nee hoor serieus! top
zo zie je maar, het is af en toe goed niet zo genuanceerd te zijn ;)
dan verandert er wel eens wat ten goede...
excuses voor het wat grove taalgebruik, ahum

liefs
els
Beste Els,

Voor mijzelf sprekend, excuses aanvaard.
Echter wil ik wel een klein nuance verschil maken.
De oplossing is los van jouw uitspraken die inderdaad 'niet zo genuanceerd ' waren.
Ik zou zelfs nog iets verder willen gaan (nog steeds voor mezelf sprekend)....de oplossing is er ondanks en niet dankzij jouw reactie gekomen.
Mijn 1e reactie was ook na jouw 'uitbarsting' "bekijk het maar allemaal, ik kap ermee', en heb de Pc uitgezet.
Na enige uren vond ik dat ik dat voor de goeden onder ons eigenlijk niet kon maken en ben dus mee gaan denken over een oplossing.......waar deze dus uitgekomen is.
Dit bovenstaande schrijf ik niet om vervelend te doen (om het woord 'l*lig' niet te gebruiken) maar om aan te geven hoe e.e.a. bij mij gegaan is.
Maar goed.......mijn 1e zin zegt eigenlijk alles al........verder gaan nu maar en klaar :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Johnn, dank voor de oplossing van het open TS-forum, deze kan prima als naslagwerk dienst doen. En soms is het beter dat je effe de computer uitzet om een goede oplossing te vinden. Maak je niet te druk over de ruzies hier.
liefs, Josette
troeteltrans
Banned Lid

johnn schreef:de oplossing is er ondanks en niet dankzij jouw reactie gekomen.
Mijn 1e reactie was ook na jouw 'uitbarsting' "bekijk het maar allemaal, ik kap ermee', en heb de Pc uitgezet.
Na enige uren vond ik dat ik dat voor de goeden onder ons eigenlijk niet kon maken en ben dus mee gaan denken over een oplossing.......waar deze dus uitgekomen is.
Ok hoe ik het zie is

a) de mensen die op dit forum schrijven maken *samen* dit forum, niet de mensen die aan de zijlijn commentaar geven

b) op die mensen moet je zuinig zijn, en dus niet zonder gegronde reden topics op slot zetten omdat het je even niet aanstaat of de mening niet deelt van enkele die daar in schrijven

c) als er rottig tegen elkaar wordt gedaan kan de persoon per PB gewaarschuwd worden, bijv tot 3 keer toe en anders een ban (ipv zonder bericht en zelfs zonder reden een BAN, zoals hier wel gebeurd.

d) Helderheid bieden over het toelatingsbeleid van het TS forum, waar duidelijk nu een toelatingsteam zit die niet eens weet hoe het is full time te leven als vrouw

e) Het beter afhandelen van verzoeken voor het TS forum (mensen niet 6 weken laten wachten en afschepen met *standaard briefje* wanneer de betreffende persoon een uitgebreid persoonlijk verhaal met details heeft ingediend. Vertel dan ook WAAROM jullie denken te vinden dat deze *geen duidelijke binding heeft met transseksualiteit), er daarnaast ermee rekening houdend dat je zelf geen genderteam bent, en je je standaarbriefje wel eens naar een TS zou kunnen sturen

f) Maak helder waarom mensen die nooit in transitie zullen of willen gaan WEL toegang hebben tot het TS forum, en maak het verschil duidelijk waaerom zij wel toegang hebben gekregen en anderen niet

h) Grijp in wanneer een totaal onbekend forumlid (spiegel) een persoonlijk aanval begint tegen een van de ons welbekende forumleden...in dit geval ging het over een traumatische gebeurtenis die een van de forumleden gedeeld werd en het werd haar kwalijk genomen dat dit haar overkomen was... een ander voorbeeld is, dat persoonlijke informatie (achternaam van een van onze forumleden) op het forum geplaatst werd... door *exheterovadertrans* weer een persoon, bij niemand bekend en duidelijk alleen uit op narigheid...

i) Zorg ervoor dat moderators (in de geval Lisa) objectief kunnen blijven en geen persoonlijke vendetta beginnen tegen een forumlid... Zorg er dan ook voor dat haar vriendinnen geen ban krijgen omdat ze dan naderhand zich tegen niemand hoeft te verantwoorden omdat er niemand meer is die wel weet hoe de zaken verlopen zijn

j) Ga bij jezelf te raden hoe het toch komt dat er zoveel heibel op het forum is.... goh zou dat iets te maken kunnen hebben met het bovenstaande?

k) En ja...verplaats idd nooit topics zonder voorafgaande wss van leden naar gelosten delen zodat ze hun eigen berichten niet meer kunnen lezen

met vriendelijke groet
Els
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Elsie schreef:Ok hoe ik het zie is

a) de mensen die op dit forum schrijven maken *samen* dit forum, niet de mensen die aan de zijlijn commentaar geven

b) op die mensen moet je zuinig zijn, en dus niet zonder gegronde reden topics op slot zetten omdat het je even niet aanstaat of de mening niet deelt van enkele die daar in schrijven

c) als er rottig tegen elkaar wordt gedaan kan de persoon per PB gewaarschuwd worden, bijv tot 3 keer toe en anders een ban (ipv zonder bericht en zelfs zonder reden een BAN, zoals hier wel gebeurd.

d) Helderheid bieden over het toelatingsbeleid van het TS forum, waar duidelijk nu een toelatingsteam zit die niet eens weet hoe het is full time te leven als vrouw

e) Het beter afhandelen van verzoeken voor het TS forum (mensen niet 6 weken laten wachten en afschepen met *standaard briefje* wanneer de betreffende persoon een uitgebreid persoonlijk verhaal met details heeft ingediend. Vertel dan ook WAAROM jullie denken te vinden dat deze *geen duidelijke binding heeft met transseksualiteit), er daarnaast ermee rekening houdend dat je zelf geen genderteam bent, en je je standaarbriefje wel eens naar een TS zou kunnen sturen

f) Maak helder waarom mensen die nooit in transitie zullen of willen gaan WEL toegang hebben tot het TS forum, en maak het verschil duidelijk waaerom zij wel toegang hebben gekregen en anderen niet

h) Grijp in wanneer een totaal onbekend forumlid (spiegel) een persoonlijk aanval begint tegen een van de ons welbekende forumleden...in dit geval ging het over een traumatische gebeurtenis die een van de forumleden gedeeld werd en het werd haar kwalijk genomen dat dit haar overkomen was... een ander voorbeeld is, dat persoonlijke informatie (achternaam van een van onze forumleden) op het forum geplaatst werd... door *exheterovadertrans* weer een persoon, bij niemand bekend en duidelijk alleen uit op narigheid...

i) Zorg ervoor dat moderators (in de geval Lisa) objectief kunnen blijven en geen persoonlijke vendetta beginnen tegen een forumlid... Zorg er dan ook voor dat haar vriendinnen geen ban krijgen omdat ze dan naderhand zich tegen niemand hoeft te verantwoorden omdat er niemand meer is die wel weet hoe de zaken verlopen zijn

j) Ga bij jezelf te raden hoe het toch komt dat er zoveel heibel op het forum is.... goh zou dat iets te maken kunnen hebben met het bovenstaande?

k) En ja...verplaats idd nooit topics zonder voorafgaande wss van leden naar gelosten delen zodat ze hun eigen berichten niet meer kunnen lezen

met vriendelijke groet
Els
10 goede punten opgesomd.

Dus...+10
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Elsie schreef:d) Helderheid bieden over het toelatingsbeleid van het TS forum, waar duidelijk nu een toelatingsteam zit die niet eens weet hoe het is full time te leven als vrouw
~zucht~

Zit je hier nu nog steeds over te emmeren? Als je er iets op tegen hebt, start dan een thread binnen het TS-forum, start een poll, kijk of je daar je zin kunt krijgen en zo niet, stop er dan mee met oude koeien uit de sloot te halen. Ook dat zou de sfeer op dit forum zeer ten goede komen. En als je een plek achter een gesloten deur zoekt om je verhaal kwijt te kunnen start dan gewoon een thread op het TG-forum. Daar heb je van dit probleem geen last...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie