afkraken forum beleid binnenkort over?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

dhiamara
ForumFan

afkraken forum beleid binnenkort over?

Bericht door dhiamara »

Goedemorgen

Zag de verandering in de subforum TS met daarbij de openbare gedeelte. Ik hoop dat diegene die steeds kritiek hebben op de beleidmakers zich nu tevreden kunnen voelen. Het is voor jullie blijkbaar dermate belangrijk dat jullie je eigen ervaringen willen vertellen en dat is nu mogelijk in het openbare forum.Immers wat jullie willen verkondigen kunnen zij nu in het openbare gedeelte doen. Schrijf dan dus ook álles op wat in jullie hoofd komt zodat het hele gedoe over al dan niet toegelaten te worden kan verdwijnen. Bewijs maar eens dat het gesloten forum niet nodig is zodat niemand meer door een ballotage -commissie hoeft.
Vertel dus al jullie moeilijkheden etc die jullie ondervinden als ts zijnde zonder te denken dat dit in een gesloten forum moet.

Voor het beleid heb ik de volgende vraag: Kan er ook een openbare gedeelte TG komen.??

Dit vraag ik omdat ik via de tg en ts forum eigenlijk wil ontdekken in hoeverre ik ergens sta. Door ervaringen, meningen te lezen die ik in het openbare gedeelte tegenkwam ben ik sterk gegroeid en heb ik mijzelf beter leren begrijpen en kennen. Ik denk dat, door in beide gesloten forums een openbare gedeelte te crëeren er ook een beter begrip kan ontstaan bij personen die eigenlijk niet weten of in ontwikkeling zijn waar zij nu eigenlijk staan.

Hoop op die manier weer veel te kunnen begrijpen, leren enz maar hoop tevens dat het gekrakeel of flamware mij nu bespaart blijft. :D :(

Mocht dit niet lukken kan iemand mij dan een nederlandse org. aanwijzen waar ik op een fatsoenlijk manier kennis kan maken en op een fatsoenlijk manier iets kan schrijven zonder dit gekrakeel steeds te moeten lezen?
Denk niet dat er dergelijke site's bestaan met de grote hoeveelheid kennis etc. die hier geschreven zijn. Anders waren diegene die alles afkraken allang naar die site gegaan. :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Niemand
dagelijks aanwezig

Re: afkraken forum beleid binnenkort over?

Bericht door Niemand »

dhiamara schreef: Door ervaringen, meningen te lezen die ik in het openbare gedeelte tegenkwam ben ik sterk gegroeid en heb ik mijzelf beter leren begrijpen en kennen.
Idem.

Toch heb ik nog steeds geen flauw idee onder welke noemer ik geplaatst wordt.
Niet dat het mij persoonlijk iets uitmaakt, maar ik vindt het allemaal wel erg verwarrend.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Bewijs maar eens dat het gesloten forum niet nodig is zodat niemand meer door een ballotage -commissie hoeft

Wel ik denk toch dat een gesloten gedeelte geen slecht idee is hoor.
Ik wil mijn verhaal al een tijdje 'posten', maar dus zeker niet in het open gedeelte.
Dat gaat me nu toch iets te ver.

Groeten,

Melina
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Dhiarama,

Ik ben van mening dat een gesloten deel nodig is. Ik ben tegelijkertijd van mening dat het TG-forum (zonder ballotagecommissie maar de toegang "gecontroleerd" door moderatoren) daar prima geschikt voor is en dat het TS-forum (met ballotagecommissie) geen enkel voordeel boven het TG-forum heeft. Dat is een van de redenen waarom ik me ook niet gemeld heb voor het TS-forum.

Maar als mensen daar anders over denken - be my guest, trek je dan gelukkig terug op het TS-forum...

Wat ik wel kwalijk vond was dat berichten van niet-leden van de TS-groep ineens onzichtbaar werden voor die schrijvers omdat een moderator van inzicht is dat zo'n onderwerp beter geschikt is voor TS'en dan voor TV's/TG's. Ik ben van mening dat als iets in een openbare map gepost wordt dat dat dan ook openbaar hoort te blijven. De groep waar dat gebeurt maakt me minder uit, daarom kan ik met de nu gekozen oplossing prima leven.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Wel ik denk toch dat een gesloten gedeelte geen slecht idee is hoor.
Ik wil mijn verhaal al een tijdje 'posten', maar dus zeker niet in het open gedeelte.
Dat gaat me nu toch iets te ver.

Groeten,

Melina
Geeft niet hoor, Melina, we lezen het wel op VGK.

En anders word het ons wel verteld....... :wink:
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Geeft niet hoor, Melina, we lezen het wel op VGK.

En anders word het ons wel verteld

Wel ik meen dat mijn verhaal al een tijdje verdwenen is op VGK en bovendien zitten hier ook wel mensen die niet op VGK zitten.
Ik schrijf die dingen uiteraard voor mensen met een 'positieve' kijk op een transitie, voor mensen die zelf nog met vragen en twijfels zitten ....en dus niet om hier en daar stukken tekst terug te vinden, die dan volledig verdraaid worden en uit het volledige en enige juiste verhaal gehaald zijn.

Dat er in de T-werled een hele pak frustratie zit is me uiteraard niet onbekend ...ergens is dat ook wel logisch, maar toch er zijn grenzen.

Groeten,

Melina
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Joanie schreef:Toch heb ik nog steeds geen flauw idee onder welke noemer ik geplaatst wordt
Wat maakt het uit onder welke noemer je valt.
We zijn allemaal *mensjes*. Daar gaat het om.
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

thea_ts schreef: Wat maakt het uit onder welke noemer je valt.
We zijn allemaal *mensjes*. Daar gaat het om.
Dat zeg ik ook altijd, maar toch...
Voordat ik hier kwam dacht ik.., tv.

Opeens blijkt er een "groot verschil" tussen het een en ander en kom ik termen tegen die ik al dan niet op mezelf zou kunnen toepassen.

Ik voelde me al heel vroeg een meisje (tg?), toen ik later wat kleding ging dragen, voornamelijk panties en dat soort spul leek het..., fetish tv?
Daarna droeg ik ook kleding en werd het cd?
Toen ontharen etc, tv?
Nu makeup, ga naar buiten, loop thuis 90% van de tijd zo rond, tg?

Snapt er IEMAND wat ik bedoel hier? :lol:

Op zich maakt het me niet uit hoor, ik voel me gelukkiger dan ooit tevoren, maar ik probeer hier een punt te maken over al die benamingen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joanie schreef:
Snapt er IEMAND wat ik bedoel hier?
Ik snap het helemaal, voor sommigen is alles vanaf dag 1 duidelijk, voor anderen is het een traject dat zich in fazes voltrekt.

Irene
Kleine stapjes
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

Irene schreef:Joanie schreef:
Snapt er IEMAND wat ik bedoel hier?
Ik snap het helemaal, voor sommigen is alles vanaf dag 1 duidelijk, voor anderen is het een traject dat zich in fazes voltrekt.

Irene
Laat jij nou degene zijn waarvan ik het meest verwachte het te snappen. :)

Ik wilde er nog iets aan toevoegen maar toen had je al gereageerd.

Wat me voornamelijk opvalt hier is, als je eenmaal een sticker opgeplakt hebt gekregen, je niet meer met andere kindjes met andere stickers schijnt te mogen spelen.
En/of die andere kindjes doen naar tegen je, vanwege je andere sticker.
Dat vindt ik de enige echte bagger aan dit forum.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Joanie schreef:
Snapt er IEMAND wat ik bedoel hier? :lol:

Op zich maakt het me niet uit hoor, ik voel me gelukkiger dan ooit tevoren, maar ik probeer hier een punt te maken over al die benamingen.
Ik snap precies wat je bedoelt joanie.
Ik vraag me ook vaak af wat ik ben. Als ik als klein kind al panties, jurken enz aandeed denk ik nu dat ik tg ben;
maar soms denk ik weer TV omdat het bij vlagen meer en vaker is dan op andere momenten.
Soms denk ik, ik ga fyto soja slikken want ik wil andere vormen en een vrouwelijker uitstraling, dan weer denk ik ik wil m'n gezichtshaar kwijt en altijd als vrouw rondlopen.
Later heb ik dat weer weggeduwd en heb er dan weer een paar dagen geen last van.
Ik heb alleen (nog?) niet gedacht hé ik ga echt hormonen slikken of hé ik wil m'n "zaakje" kwijt. Is mij veel te ingrijpend bovendien, dus als ik het dan zou willen weet ik niet of ik dat wel zou doen.
Niemand
dagelijks aanwezig

Bericht door Niemand »

anjatheefee schreef: Ik snap precies wat je bedoelt joanie.
Ik vraag me ook vaak af wat ik ben. Als ik als klein kind al panties, jurken enz aandeed denk ik nu dat ik tg ben;
maar soms denk ik weer TV omdat het bij vlagen meer en vaker is dan op andere momenten.
Soms denk ik, ik ga fyto soja slikken want ik wil andere vormen en een vrouwelijker uitstraling, dan weer denk ik ik wil m'n gezichtshaar kwijt en altijd als vrouw rondlopen.
Later heb ik dat weer weggeduwd en heb er dan weer een paar dagen geen last van.
Ik heb alleen (nog?) niet gedacht hé ik ga echt hormonen slikken of hé ik wil m'n "zaakje" kwijt. Is mij veel te ingrijpend bovendien, dus als ik het dan zou willen weet ik niet of ik dat wel zou doen.
Inderdaad, jij snapt PRECIES wat ik bedoel.
Beetje te precies mischien. ;)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tsja, voor transen is het meestal iets meer dan panties en jurken. Als transigheid in kleding zat, ddan waren er geen operaties nodig.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Dat is de reden waarom ik denk ik tg ben en geen ts
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Anja schreef:
Dat is de reden waarom ik denk ik tg ben en geen ts
Ik denk helemaal niet in die termen, dat maakt het leven een stuk makkelijker. Ik heb wel eens iemand hier horen beweren dat ze geen travestieverleden had gehad. Ik probeer me dat dan voor te stellen, maar dat lukt dan gewoon echt niet. Hoe kan iemand op maandag gewoon 100% man zijn en dinsdag ochtend denken laat ik de VU is gaan bellen. Dat wil er bij mij gewoon niet in. Ik zal het wel verkeerd zien, maar heb tot dusver nog nooit iemand dat helder uiteen zien zetten.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie