Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Homo-modeshow verstoord

Bericht door kiki »

Homo-modeshow verstoord
AMSTERDAM - Een groep allochtone jongeren heeft woensdag op het Rembrandtplein tijdens de viering van Koninginnedag een modeshow voor homotolerantie verstoord en een model mishandeld.

Daarna werd hij met geweld bedreigd en onzedelijk betast. Een bezoeker schoot het model te hulp en liep daarbij enkele klappen op.

Jennifer Delano is geschrokken van het geweld.

Op het forum van AT5 staan enkele woedende reacties over het Marokkaanse geweld tegen de homo's.

'Ik vraag mij serieus af wat onze lafbekjes van het MDI hiermee gaat doen, wat de gemeente Amsterdam en alle linkse schreeuwers hiermee gaan doen. Hoe zwaar gaan de daders gestraft worden? Dit is toch echt het toppunt van discriminatie of zie ik het verkeerd? MDI (Meldpunt Discriminatie Internet, red) kom uit je hol en laat eens wat van jullie horen hier op het forum!', schrijft één van hen .

Op het forum van de Gaykrant vragen lezers zich af waarom de organisatie alleen laat weten 'te overwegen' aangifte te doen. Vooral de PvdA en de radicale imams moeten het hier ontgelden.

Intussen heeft de organisatie van de modeshow gezegd aangifte te doen van het incident. De politie neemt de zaak in onderzoek.

De Partij voor de Vrijheid ziet de Homo-meppers en PvdA-raadslid Mahrach het liefst "het land uitgezet worden". De PVV zegt "geschokt" te zijn over het incident en praat over "middeleeuws geweld tegen homo's". Geert Wilders en Martin Bosma van de PVV hebben inmiddels Kamervragen gesteld aan minister van homo-emancipatie Ronald Plasterk.

Kamerlid Bosma hekelt ook de uitspraken eerder deze week van PvdA-raadslid Mahrach. "Zij stelt dat de homoseksuele daad verboden is. Onbegrijpelijk dat de PvdA zo diep kan zinken en dit soort mensen als raadslid heeft. Het zou beter zijn als zij vrijwillig het land verlaat." Bosma vindt dat de homo-meppers van hun Nederlandse nationaliteit moeten worden ontdaan en "vandaag nog worden uitgezet".

voor foto's van de show zie link:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3910 ... tml?p=17,1
nepvrouw als geuzennaam
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Kijk wat mij dan flink pissed maakt.. het is een modeshow midden in de stad, met honderden mensen erbij.. een groepje kindertjes verstoort de boel, en niemand durft in te grijpen.. 'k stond erbij en ik keek erna, zullen we maar zeggen :-?

Ik zeg: lynchen die hap ! :evil:
wavebird
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 3:44

Bericht door wavebird »

Ik verwijt het aan de toenemende aggresieve van de maatschappij. dit is een maatschappelijk probleem. ik denk ook doordat we zo tolerant zijn met zijn allen in de omgang met elkaar we daardoor ook teveel ruimte scheppen en gelegenheid voor dit soort gasten om zich op een barbaarse manier te manifesteren.

Ik wed dat het gewoon een groepje turken betrof die zich uit verveling stortte op die groep homo's. Ze moesten celstraf krijgen. en verscherpte extra straffen omdat het allochtonen zijn.(wederom)
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

wavebird schreef:Ik wed dat het gewoon een groepje turken betrof die zich uit verveling stortte op die groep homo's. Ze moesten celstraf krijgen. en verscherpte extra straffen omdat het allochtonen zijn.(wederom)
oh, en als het witte, christelijke autochtonen waren geweest, minder straf??? Da's meten met twee maten, popje! Bovendien zijn deze jongeren hier geboren (derde generatie gok ik) en getogen en hebben dus de Nederlandse nationaliteit. Hoeveel generaties moeten er overheen gaan aleer ze niet meer "allochtoon" zijn, volgens jou? Ook tof van je dat je alle allochtonen op een hoop veegt...

Het vertoonde gedrag is uiteraard volstrekt onacceptabel en niet te tolereren, laat dat duidelijk zijn, maar in een rechtsstaat zoals de onze past het meten met twee maten, en ook nog eens op basis van uiterlijk, absoluut niet!

Tot slot: het idee dat Nederlanders tolerant zouden zijn is een waanidee. Dat vinden ze van zichzelf... "Onze" tolerantie is een flinterdun vernislaagje...

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

wavebird schreef: Ik wed dat het gewoon een groepje turken betrof die zich uit verveling stortte op die groep homo's. Ze moesten celstraf krijgen. en verscherpte extra straffen omdat het allochtonen zijn.(wederom)
Ik denk dat het geen turken zijn geweest.
Dit gelet op de dagelijkse ervaring in de zin van 'van welke groep 'allochtone' jongeren heb je de meeste last?'

Maar, zoals Babette al schreef.....3e (4e???) generatie...hier geboren en getogen, zijn nederlander net zo goed als bijv. ikzelf.
Kunnen hun 'vaderland' nog niet op de kaart vinden en zijn er vaak zelfs nog nooit geweest.
Maar goed, los van dit alles het feit dat een klein groepje van die rotjochies een dergelijk gebeuren kunnen lopen verkl*ten vind ik al betreurenswaardig en dat staat geheel los van de (oorspronkelijke) afkomst.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

ik weet ook wel zeker dat het marrokaanse rotjochies zijn geweest.
nepvrouw als geuzennaam
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

johnn schreef :

Maar goed, los van dit alles het feit dat een klein groepje van die rotjochies een dergelijk gebeuren kunnen lopen verkl*ten vind ik al betreurenswaardig en dat staat geheel los van de (oorspronkelijke) afkomst.


Zeker akkoord.
Aan de andere kant is het wel heel opvallend dat slechts 1 persoon tussenbeide is gekomen.
Is het echt zover gekomen dat men passief blijft toekijken als men iemand 'onschuldig' in elkaar aan het slagen is ?
Waar is de verantwoordelijkheidszin gebleven van de 'blanke' aanwezigen ?

Enfin goede straf voor de daders zou kunnen zijn : elk 50 stokslagen te geven door homoseksuele mannen.
Kwestie van in de sfeer van hun eigen strafuitvoering te blijven.

Groetjes,

Mel
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

het waren marokkanen
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

het is allang en breed bekend dat het een groep van 10 marokkanen was. in antwoord op het postje hierboven van joy wat aanvankelijk met een belerend toontje werd geschreven 'wat een aannames, enzenz' maar gewijzigd door joy.
nepvrouw als geuzennaam
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

idd, ik vond de aannames in de trant van:

het zijn vast en zeker turken of marokkanen geweest, wel erg kort door de bocht

nu zijn het idd marokkanen geweest, maar er zijn genoeg autochtonen die hetzelfde flikken
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

johnn schreef:een dergelijk gebeuren kunnen lopen verkl*ten vind ik al betreurenswaardig en dat staat geheel los van de (oorspronkelijke) afkomst.
Ben ik het niet mee eens... Ik durf te geloven dat het zelfs in de genen zit of dat het tenminste door de ouders doorgegeven wordt. Ik heb nog nooit nederlandse jongens zo spastisch zien reageren op homo's transen en tv's. Een deel van die groep *jochies* (wat een troetelnaam) gebruikt geweld (grof geweld), en andere (of in de basis dezelfde?) wil er graag overheen.

weet je wat meten met verschillende maten is Babette. Toestaan dat een groep mensen anderen het leven zuur en onmogelijk maken. Hoe denk jij dat een trans zich voelt als zij bedreigt of erger: in elkaar geslagen wordt?

Ik heb een homo gekend die destijds door skinheads in elkaar geslagen is... Heeft daarna nooit meer normaal een baan kunnen krijgen en behouden vanwege de sociale angsten die hij daaraan overgehouden heeft. Het effect van zulke daden is soms LEVENSLANG.

Maar ja die arme *jochies* die hebben het zo moeilijk en zwaar, en worden gediscrimnineerd enz...

kom maar snel van die roze wolk af
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

zelf ben ik de afgelopen jaren, ondanks 2 jaar werken met vluchtelingen, mede door dit soort voorvallen rechtser gaan denken

dit soort lieden mogen van mij linea recta op het vliegtuig met inlevering van nederlands paspoort, op eigen kosten
Gebruikersavatar
kiki
Banned Lid
Berichten: 214
Lid geworden op: ma apr 28, 2008 20:42

Bericht door kiki »

tinkerbell_ schreef:kom maar snel van die roze wolk af
+1

transen mogen volgens mij uberhaupt graag op roze wolken zweven LOL
nepvrouw als geuzennaam
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Joyy schreef:zelf ben ik de afgelopen jaren, ondanks 2 jaar werken met vluchtelingen, mede door dit soort voorvallen rechtser gaan denken

dit soort lieden mogen van mij linea recta op het vliegtuig met inlevering van nederlands paspoort, op eigen kosten
ja dat vind ik ook juist het probleem... dat groepje mensen richt veel meer schade aan omdat heel veel mensen rechtser gaan denken, door die kleine groep wat er voor gezorgd heeft dat we nu al fundamentele vrijheiden moeten inleveren omdat een kleine groep is losgeslagen. De rechtse conservatieve partijen profiteren daar ontzettend van...

Ik stem weer SP.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

kort door de bocht, kortetermijnoplossing,zet die losgaslagen figuren het land uit en het probleem wordt een stuk minder

genuanceerder, zit het hem in de hele normen en waardenvervaging in maatschappij

enige wat je kan doen is wel fatsoensnormen van nivo hanteren en je ernaar gedragen en het goede voorbeeld geven
Plaats reactie