Om even een bescrijving van mijn 'probleem' te maken:
Ik ben geen travestiet, ik voel me een man behalve voor 1 ding, oorbellen. Ik weet niet hoe hoe het komt maar ik word er gewwon geil van.
Ik ben 15 jaar en zit dus op een middelbare school en nou is het probleem dat er niet echt andere jongens in mijn omgeving zijn die ook oorbellen hebben. Op school zijn de meeste die het hebben of negers (waar het veel vaker voorkomt) of (in onze ogen) mongolen. En daar wil ik me liever niet bij aansluiten. Ook in huiselijke en familiale kring wil ik ook niet aan beginnen omdat ik me daar te erg voor schaam.
Ik heb natuurlijk al dit hele forum doorgekeken naar oplossingen:
Clips
Bioplast
Hie heb ik echter nog wat problemen mee/vragen voor.
Met Clips:
-Hoe komt het dat je er gaatjes van krijgt?
-Zijn die gaatjes 'holletjes' of gaan ze echt helemaal door je oorlel heen na een poosje?
-Hoe lang duurt het voor ze erin komen/weer weg zijn?
Met Bioplast:
-Is het echt waar dat je ze niet ziet als je er gewoon naar kijkt, of is het net als een 'leeg' gaatje?
-Waar haal je het vandaan?
-Is het sterk genoeg om mee te piercen of moet er eerst iets anders gepierct worden en daarna vervangen worden?
Voor de bioplast wil ik liever (nog) niet in m'n oorlellen omdat een 'leeg' gaatje toch goed te zien is in je oorlel. In m'n helix (boven in kraakbeen) kan wel wat dan zit de voorkant van het gaatje aan de binnenkant van m'n oorschelp waar je het niet kan zien en de achterkant zit weer achter m'n oorschelp waar ook haar zit (m'n haar komt net een paar cm over m'n oren).
Het volgende probleem is kopen:
Ik durf het niet echt aan in een gewone winkel en bovendien heb ik een hekel aan alleen winkelen. Via internet kan ook niet want m'n moeder kan al m'n bankzaken zien en ze zal raar opkijken als er een pakketje voor mij voor dedeur ligt.
Heeft iemand ideëen of hetzelfde probleem?
Alvast bedankt,
Bernd