Chaos bij chat

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Chaos bij chat

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo,

ik heb gisteren voor het eerst langere tijd zitten chatten via travestie.org. Er was 1 persoon die het echt totaal verziekte, en dat scheen de dag daarvoor ook al gebeurd te zijn. Ik weet dat er vrijwilligers bijkomen, maar op dat soort momenten is het erg vervelend als er niemand aanwezig is om diegene apart te nemen en evt. te bannen. Het schijnt dat de betreffende persoon ook de dag daarvoor met een andere naam was gekomen, maar aangezien de tendens hetzelfde was, kun je dan wel aannemen dat het dezelfde persoon is. Word er op een of andere manier iets bewaard van wat er in de chat gebeurd, bv ip adressen, in en uitloggen ? Want als het blijft zoals gisteravond, is de chat zeer onplezierig, vooral als iemand dingen zegt die niet kloppen. En blijft doorgaan en doorgaan met treiteren, en zelfs beledigen.
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Want op die manier chatten is echt niet leuk.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

je kan zelf een log maken
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Ja, inderdaad is het jammer dat er regelmatig personen verschijnen die het nodig vinden de zaak te verzieken, en dat er al een hele tijd meestal niemand is om zo'n persoon terecht te wijzen. Meestal is het zo dat als er op zo'n persoon niet wordt gereageerd de lol er gauw af is en de persoon verdwijnt. Sommigen zijn echter zeer hardnekkig en maken het met name voor nieuwere bezoeksters een zeer onplezierig gebeuren. Het zal wel altijd lastig blijven daar wat aan te doen, en vanwege het toch nog steeds vertekende beeld wat sommige bevolkingsgroepen van ons hebben zal het ook een regelmatig terugkerend gebeuren blijven. Zoveel mogelijk negeren blijft de beste oplossing, en als zelfs dat niet helpt de chat massaal tijdelijk verlaten. Maar ik hoop inderdaad wel dat er binnenkort meer toezicht gehouden zal worden op zulke excessen, en er weer de mogelijkheid ontstaat dergelijke individuen te verwijderen.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Samira en ik zullen komende dagen wat vaker langskomen. Daarnaast heb ik de tip om die mensen op ignore te zetten, zie je niets meer van ze en is dat probleem opgelost.

Maak ook even log aan als dit nodig blijkt te zijn en stuur die dan door naar mij.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Hallo Pamela, ik heb geprobeerd op ignore te zetten, maar lukte me helaas niet, maar het gewoon negeren is mij over het algemeen gelukkig goed gelukt. Ik zie alleen de lol niet die die mensen met dat verzieken hebben, lijkt meer op een soort uiting van racune zoals het gisteravond ging in ieder geval.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik was er gisteren ook weer eens sinds lange tijd. Ik weet dat het moeilijk is, maar 'don't feed the troll' werkt ook daar het beste. Ik heb haar gisteren volledig genegeerd en dat leidde er toe dat ik geen sneer van haar kreeg. Ze gebruikt namelijk altijd dezelfde taktiek. Schoppen, niet inhoudelijk reageren op reacties en de reacties gebruiken om nog een stapje verder te gaan met sarren. Ze kent een ieders zwakke plek en maakt daar dankbaar gebruik van. Wat de drijfveer is van dit ziekelijke gedrag is mij volslagen onduidelijk, maar het zal wel met een vorm van frustratie te maken hebben.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Irene, ik denk dat ze dacht te weten wat de zwakke plekken zijn, maar het was meer met modder smijten en beledigen, op het smerige af gewoon wat ze durfde te zeggen af en toe.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Irene schreef: Ze kent een ieders zwakke plek en maakt daar dankbaar gebruik van.

Irene
Ik sprak net iemand die gister het gewoel op de chat gadesloeg en op een gegeven moment tot haar stomme verbazing las dat Nannette zo ongeveer een routebeschrijving naar haar huisadres in haar woonplaats gaf, alleen het huisnummer vermeldde ze niet.
Of dat nou slim te noemen is voor een toekomstig chat-op?
Er word hier af en toe al met huisadressen van deze of gene rondgestrooit maar dat Nannette zelf haar eigen..........en dat midden in dat getrol.
Ik geloofde die kennis niet, maar die bezwoer dat het echt waar was en aan haar geschokte gezichtsuitdrukking over zoveel naiviteit te zien was het ook waar.
Vrouw
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

dus, degene die hier nu structureel gebanned is bevind zich nu op de chat met dezelfde stokpaardjes, das wel sneu, voor diegene
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Sticky schreef:
Ik sprak net iemand die gister het gewoel op de chat gadesloeg en op een gegeven moment tot haar stomme verbazing las dat Nannette zo ongeveer een routebeschrijving naar haar huisadres in haar woonplaats gaf, alleen het huisnummer vermeldde ze niet.
Of dat nou slim te noemen is voor een toekomstig chat-op?
Er word hier af en toe al met huisadressen van deze of gene rondgestrooit maar dat Nannette zelf haar eigen..........en dat midden in dat getrol.
Ik geloofde die kennis niet, maar die bezwoer dat het echt waar was en aan haar geschokte gezichtsuitdrukking over zoveel naiviteit te zien was het ook waar.
Het is in ieder geval niet gebeurd tijdens mijn aanwezigheid, maar ik sluit niet uit dat het daarna is gebeurd. Ik vind dat dus echt niet kunnen. Hoe beroerd iemand zich ook gedraagd het publiceren van dermate gevoelige prive informatie kan echt niet.
Het is hier ook al een paar keer gebeurd. Nogmaals hoe iemand zich ook misdraagt. Telefoonnummers en huisadressen mag je nooit publiceren. Ook het gebruik van iemands volledige naam, als degene die zelf niet openlijk gebruikt vind ik volkomen onacceptabel.

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

iedereen kan inloggen met wat voor naam dan ook
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Irene, je leest het verkeerd maar misschien omdat ik het niet goed omschreef.
Nannette gaf volgens die kennis tijdens een gezellige chat met iemand in de mainroom over hun woonplaats een routebeschrijving naar haar eigen adres in haar eigen woonplaats. Alleen haar huisnummer gaf ze niet.
In de mainroom dus tijdens al dat getrol.
En dat voor een toekomstige chat op zeg.
Vrouw
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Oh, sorry dat had ik inderdaad verkeerd begrepen, ik dacht dat ze het adres van iemand anders had gegeven. Eigen adres geven moet je natuurlijk zelf weten, maar dat lijkt me niet echt verstandig, je weet nooit wat voor idioten er mee lezen.

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en wie zegt dat het nannette werkelijk was? :-?

zoals ik zei, iedereen kan inloggen met wat voor naam dan ook
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Irene schreef:Oh, sorry dat had ik inderdaad verkeerd begrepen, ik dacht dat ze het adres van iemand anders had gegeven. Eigen adres geven moet je natuurlijk zelf weten, maar dat lijkt me niet echt verstandig, je weet nooit wat voor idioten er mee lezen.

Irene
Die trol dus. En ook al zat die niet zo te trollen dan nog zou het onverstandig zijn om zo in de mainroom een routebeschrijving te geven naar je huisadres in je eigen woonplaats.
Zoiets doe je toch eventueel prive? Een goed voorbeeld gevend als toekomstig chat op?
Vrouw
Plaats reactie