Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Kelly tegen de vertrutting

Bericht door Morbide »

Een tijdje geleden had ik het er al over, Kelly zou Barneveld hebben geshockeerd. Met name de SGP was slecht over haar te spreken en nu weet ik waarom. Ze heeft met gas gevulde condooms opgelaten met daaraan waardebonnen voor 100 minuten cammen. Ik heb me slap gelachen.

http://www.youtube.com/user/pienie22
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lindaR
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: zo jul 27, 2008 17:04
Locatie: rond Amsterdam

Bericht door lindaR »

Als je zoiets weer doet om te shockeren, dan vind ik dat weer laag. En om barneveld shockeren is heus niet veel nodig. Wat wil je er nou mee bereiken. Mensen gaan daardoor heus niet denken krek dat is beter spul dan varkensdarm :D
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik lig in een deuk...................
Die Kelly is compleet gestoord................maar ik bewonder haar wel.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef:Als je zoiets weer doet om te shockeren, dan vind ik dat weer laag. En om barneveld shockeren is heus niet veel nodig. Wat wil je er nou mee bereiken. Mensen gaan daardoor heus niet denken krek dat is beter spul dan varkensdarm :D
OMG! Je brengt me op rare gedachten... Seks met een ongestelde vrouw met een voorbehoedsmiddel van varkensdarm, dat lijkt me wel het toppunt van onreinheid.

Kelly maakt allereerst natuurlijk reclame voor haar camsite. (En de SGP promoot lekker mee!) De strijd tegen de vertrutting is niet veel meer dan een instrument. Haar fapvriendjes zal dat worst zijn. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef:OMG! Je brengt me op rare gedachten... Seks met een ongestelde vrouw met een voorbehoedsmiddel van varkensdarm, dat lijkt me wel het toppunt van onreinheid.
GETVER........ik gruwel............
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Bij de gedachte aan penetreren alleen of...? En waar trek je dan de lijn, is het de ongesteldheid of de varkenshuid? Kan me voorstellen dat je dat als postmortale bestiale sodomie beschouwt. Verrek, ik snap opeens wat de kerk tegen condooms heeft! Die is blijven hangen in de middeleeuwen toen god nog geen latex had bedacht.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Beide...........ongesteldheid en varkens blaas......dat penetreren tja.............hoort er meestal gevoelsmatig niet zo bij.....
En dat latex...................kan je ook leuke kleding van maken...lol.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Kelly gedraagt zich eigenlijk nogal overdreven, als je haar filmpjes zonder geluid bekijkt zegt dat al genoeg. Geluid hoeft er niet bij. Maar die reacties op youtube en die reacties van die SGP'er vind ik geen haar beter. Er is nog een lange weg te gaan voor TS-emancipatie, maar Kelly maakt die weg alleen maar langer met haar gedrag
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

jammer dat kelly zich zo onderhand op het niveau begeeft van de sbs reclames die je snachts nogal eens tegen komt

ik zie weinig verschil

of is dat nu juist weer vooruitgang?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Josette schreef:Kelly gedraagt zich eigenlijk nogal overdreven, als je haar filmpjes zonder geluid bekijkt zegt dat al genoeg. Geluid hoeft er niet bij. Maar die reacties op youtube en die reacties van die SGP'er vind ik geen haar beter. Er is nog een lange weg te gaan voor TS-emancipatie, maar Kelly maakt die weg alleen maar langer met haar gedrag
Kelly is over de top, ben ik met je eens. Alleen vind ik het prachtig en jij niet zo, geloof ik. lol Hoe ze daar een beetje wijdbeens op een kanon gaat zitten, of hoe ze komkommervent, geweldig! Gelukkig heb jij niet zoveel nodig met transen-emancipatie en zul je niet snel hinder ondervinden van Kelly. Ik veel eerder en ik neem mijn petje voor haar af. Helemaal super hoe ze de draak steekt met allerlei vooroordelen. Dat ze er tegelijkertijd ook een slaatje uit slaat vind ik weliswaar wat minder, maar dat mag de pret niet drukken.

Het meest lachwekkende stukje vind ik de manager in de Appie die vraagt of meneer wil stoppen met filmen en dat Kelly dan net doet alsof ze zich aangesproken voelt met haar doe niet zo flauw. Het is allemaal wat onconventioneel en misschien moeilijk te verhapstukken als je het in de dichotome man/vrouw kaders wil plaatsen, maar ik kan me geen "geslaagde" trans voorstellen die zhaar geslachtelijkheid niet kan relativeren. Hoewel, zoals gezegd, commercieel van aard weet Kelly op zeer sarcastische wijze haar vinger op een aantal zere plekken te leggen. Hulde!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Nee, ik vind het niet prachtig wat ze doet. Een Barbera Pirch (treinmachinist), of andere vakmensen die TS zijn doen veel meer voor emancipatie dan een showfiguur. Ik heb liever TS-vakfiguren die buiten hun TS-zijn ook nog een ander, gewoon, leven hebben.
liefs, Josette
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Het is allemaal wat onconventioneel en misschien moeilijk te verhapstukken als je het in de dichotome man/vrouw kaders wil plaatsen, maar ik kan me geen "geslaagde" trans voorstellen die zhaar geslachtelijkheid niet kan relativeren.
Zooo!! En wanneer kom jij naar het Noodles-café :lol: ?

En ja, je kan wel met haar lachen :lol: . Heeft ze nu al een eigen bedrijf?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:Beide...........ongesteldheid en varkens blaas......dat penetreren tja.............hoort er meestal gevoelsmatig niet zo bij.....
En dat latex...................kan je ook leuke kleding van maken...lol.
Latex vind ik nogal onhandig omdat je een of ander spuitbusje spul nodig hebt om het te laten glimmen. Niet zo. Tsja, daar kan ik niet zoveel mee. Zolang je zoiets hebt lijkt het me in ieder geval wel zo reëel om niet gaan speculeren over een eventuele update. Ik vind het idee van voorbehoedsmiddelen in de vorm van dode dieren darm veel gruwelijker dan een mensen eitje eigenlijk. Ik bedoel, je eet toch ook kippeneieren? =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Josette schreef:Nee, ik vind het niet prachtig wat ze doet. Een Barbera Pirch (treinmachinist), of andere vakmensen die TS zijn doen veel meer voor emancipatie dan een showfiguur. Ik heb liever TS-vakfiguren die buiten hun TS-zijn ook nog een ander, gewoon, leven hebben.
tis de realiteit josette, zowel kelly als de treinmachinist als de loodgieter
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Joyy schreef:jammer dat kelly zich zo onderhand op het niveau begeeft van de sbs reclames die je snachts nogal eens tegen komt

ik zie weinig verschil

of is dat nu juist weer vooruitgang?
HAHA, helemaal met je eens, ze gedraagt zich nogal..."blond" & "sexy".Nja, het is waarschijnlijk goed voor haar imago, heel veel anders kan ze geloof ik niet.
Plaats reactie