T&T avonden zwolle

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

T&T avonden zwolle

Bericht door Ingezz »

Hallo allemaal,

Ik lees net op de site dat t&t avonden in deventer op houden te bestaan vanwege te weinig animo, en ik vroeg me af hoe het gaat met de t&t avonden in Zwolle. is hier iemand die daar weleens komt???

Groetjes
Inge
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Ingezz,

op de eerste avond zijn we met 4 dames van de TenT Groningen daar geweest, en dat was wel leuk, maar het is wel een eind rijden en Groningen is dan toch wat dichterbij.
het veschil zit er ook in dat Groningen door de week is en Zwolle op zaterdag.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik geloof dat Zwolle een soort van afsplitsing van Deventer is. Zoiets heb ik hier ergens gelezen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Als je niet zeker weet hoe het zit, moet je daar geen melding van maken.

Het half lezen, wat hier zo vaak gebeurd, wekt alleen maar verwarring.

Zwolle is opnieuw gestart en draait al een half jaar ongeveer. En Deventer is nu pas gestopt, omdat ze daar te weinig aanloop hebben en de gastdames er zelf niet meer wonen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

joy-ts schreef:Zaterdag 19 juli heeft de laatste Transgenderavond Deventer plaatsgevonden in COC-cafe “Face It”.

Na bijna een jaar hebben wij besloten niet langer door te gaan in Deventer.

De reden hiervoor is te weinig bezoekers/sters. Een aantal van onze bezoeksters is inmiddels gestart met een Transgenderavond in Zwolle. Iedere 2e zaterdag van de maand eveneens in het COC. Bovendien is er elke tweede donderdag van de maand een Transgendercafe in “De Meermin” te Nijmegen.

Hiermee is er in de regio Oost al voldoende plaats voor de transgender-community om elkaar te ontmoeten.
Bron: dit draadje.

Zo goed?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

TV-Bea schreef:Als je niet zeker weet hoe het zit, moet je daar geen melding van maken.

Het half lezen, wat hier zo vaak gebeurd, wekt alleen maar verwarring.

Zwolle is opnieuw gestart en draait al een half jaar ongeveer. En Deventer is nu pas gestopt, omdat ze daar te weinig aanloop hebben en de gastdames er zelf niet meer wonen.

Groetjes Bea.

Even een reactie van mij is ex-gastvrouw van Deventer.
Hadden we in Deventer een goed lopende avond gehad waren we echt niet gestopt. En de afstand viel best mee, we kunnen vaak meerijden met een vriendin die er altijd bij was. Dus het fabeltje dat ik niet meer in Deventer woon gaat niet.
De reden is simpel dat wij onze tijd niet steken in een avond waar niemand op afkomt buiten de vaste 3-4 dames. De reden van het wegblijven van mensen laat zich raden.

Dan steken we onze tijd liever in het organiseren van andere activiteiten tbv de trangenderwereld. Ook het trangendercafe in Nijmegen loopt goed en dat is een opsteker voor ons. Aantallen en nationaliteiten worden ook steeds meer.

Dat er twee dames die in Deventer kwamen in Zwolle begonnen zijn , konden Wendy en mijzelf alleen maar toejuichen. HEt is helaas in Deventer niet gelukt en ik hoop dat het in Zwolle wel gaat lukken.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Plaats reactie