Hi allemaal,
realiseer me opeens, heb even wat tijd, dat ik een jaar geleden zo rond 17 november mij aangemeld heb bij trav. org. Wat kan er veel veranderen in een jaar, denk dat voor velen geld maar voor mij is er ontzettend veel veranderd.
Ben ook verbaasd in feite over meer dan 300 en zo postings wat heeft een mens somsveel te melden, zin en onzin ongetwijfeld.
Waar ik naar toe wil is dat ik hier op dit forum het afgelopen jaar toch wel veel gehad heb aan de diverse postings over de meest uiteen lopende zaken maar speciaal die waarin openhartig door de diverse dames over travestie/transsexualiteit werd gesproken en ervaringen/gevoelens werden gedeeld.
Een jaar geleden wist ik niets van de "T"wereld en was groen als gras , opzich is onschuld mooi maar je komt er niet ver mee in het leven . Het posten hier heeft mij in ieder geval geholpen om de eerste stappen vorig jaar naar T&T Eindhoven temaken en toen ging er letterlijk een nieuwe mij onbekende wereld voor mij open.
Heb veel andere dames leren kennen en vaak fijne gesprekken gehad over onze "T"gevoelens en zijn.
Het proces van zoeken naar je ware ik was in gang gezet, T&T, Humanitas, Virgin en het VU enz., ik schrijf dit niet als een soort van zie eens wat ik allemaal kan nee ik ben, nu terug blikkend, zelf verbaasd dat dit allemaal in 1 jaar is gebeurd, maar een gemeenschappelijke les hieruit, denk ik, ik heb wel ervaren zoals met alles, je moet het uiteindelijk zelf doen als je je ware ik ("T") wil vinden en wil leven zoals je je in werkelijkheid voelt en de beloning komt dan er achteraan.
Zo maar een berichtje om met jullie te delen,
groetjes, Adriana
Een terugblik na 1 jaar
Moderator: Moderators
En daar heb je ook alle reden toe Adriana want zo'n jaar kan heel ingrijpend zijn.
Op de goeie manier bedoel ik dan he!!!
Ik ben blij een deel hiervan te zijn en ik hoop ook voor jou een voorbeeld geweest te zijn.
Soms valt het niet mee maar de wetenschap dat we niet alleen zijn maakt het een stuk dragelijker.
Zeker als je ook nog eens andere mensen helpt simpelweg door het delen van ervaringen.
Dus Alsjeblieft en Bedankt ook van mij en ook voor ieder ander hier.
Op de goeie manier bedoel ik dan he!!!
Ik ben blij een deel hiervan te zijn en ik hoop ook voor jou een voorbeeld geweest te zijn.
Soms valt het niet mee maar de wetenschap dat we niet alleen zijn maakt het een stuk dragelijker.
Zeker als je ook nog eens andere mensen helpt simpelweg door het delen van ervaringen.
Dus Alsjeblieft en Bedankt ook van mij en ook voor ieder ander hier.