Nieuw forum 'open' transgenderisme
Moderator: Moderators
Nieuw forum 'open' transgenderisme
Ik verbaas mij erover dat er geen forum 'open' transgenderisme is. Zijn er meer die daar behoefte aan hebben (of zal ik maar gewoon toegang tot het gesloten forum vragen)?
Volgens mij breng je nu een hoop gedoe, dat eindelijk van de baan was, weer boven...
Ik weet niet precies waar de strijd nu over ging allemaal, maar de insiders kunnen je vast even updaten.
M.i. is de sfeer hier op het forum sinds het transgendergedeelte afgesloten is een heel stuk milder geworden iig
Ik weet niet precies waar de strijd nu over ging allemaal, maar de insiders kunnen je vast even updaten.
M.i. is de sfeer hier op het forum sinds het transgendergedeelte afgesloten is een heel stuk milder geworden iig
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het transgendergedeelte is zover ik weet altijd al afgesloten geweest, in ieder geval de laatste 2,5jaar.
Volgens mij kun je ook gewoon toegang vragen, er zijn volgens mij geen criteria voor toelating. Zo ver ik weet zijn er alleen toelatingseisen bij het gesloten transseksualiteits forum
Irene
Volgens mij kun je ook gewoon toegang vragen, er zijn volgens mij geen criteria voor toelating. Zo ver ik weet zijn er alleen toelatingseisen bij het gesloten transseksualiteits forum
Irene
Kleine stapjes
Hmm, je maakt mij wel nieuwsgierig (en eigenlijk ook niet, aangezien gehakketak mij niet zo interesseert -als het dat was-). Nou ja, ik wil geen oude wonden open rijten....chica schreef:Volgens mij breng je nu een hoop gedoe, dat eindelijk van de baan was, weer boven...
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik zou graag willen weten wat volgens jou de toegevoegde waarde is boven het huidige subforum TG. Volgens mij zijn er geen problemen met de aanmelding voor dit subforum, dus waarom zou men dit doen?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- dagelijks aanwezig
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Toch zou er een groot bord aan dit forum moeten hangen wat mij betreft: kijk uit google leest mee!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.