Ervaringen T&T-avond Nieuwegein

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Floortje
daar ben ik weer

Ervaringen T&T-avond Nieuwegein

Bericht door Floortje »

Hello
Misschien dat er ergens al een onderwerp loopt, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat gaat op de T&T avond. Ik ben heeeeeel misschien van plan om een keer naar een T&T te gaan in Nieuwegein. Gewoon omdat ik mezelf een keer wil zijn onder andere mensen zonder raar aangekeken te worden. Nu vraag ik me af wat voor sfeertje er hangt, wat voor type mensen er komen, hoe oud ze ongeveer zijn. Nou ja een beetje zulk soort zaken. Ik ben namelijk nog nooit als vrouw naar buiten getreden. En ben ook nog best wel angstig. Vandaar deze vragen. Hoop dat iemand me er verder mee kan helpen!!!!!

Liefs
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

is echt heel erg eng

allemaal mannen in jurken enzo, opgemaakt, de een nog extraverter dan de ander en als je binnenkomt gaan er grote spotlights aan zodat iedereen kan zien wie er binnenkomt :o

nee hoor

er lopen net zoveel diversiteiten aan mensen rond als in een willekeurige straat

het verschil is dat men je niet raar zal aankijken want in hetzelfde schuitje :wink:
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Inderdaad, er komt van alles en de eerste keer wordt je ook opgevangen door de gastvrouw. Er is echt geen reden om je zorgen te maken.

Belangrijkste is dat je zelf vind dat het goed voelt. Je hoeft niet perse helemaal van huis als vrouw te komen, je kan je ook daar terplekke omkleden en opmaken.

Waar je wel op moet letten is dat je niet de verkeerde afslag neemt, en vervolgens elke verkeersdrempel in die vinexwijk gaat tegenkomen, zoals ondergetekende. Uiteindelijk werd ik het zo zat, want verdwaald, dat m'n angst werd omgezet in een soort van vastberadenheid: En nu zal ik er komen ook :wink:

Het was inmiddels zo laat dat ik stiekem dacht dat het al dicht was. Rondje er omheen gelopen en toch maar de voordeur geprobeerd want ik zag toch licht branden ergens. Hey en die was open. Ik had nog heel eventjes zoiets van de T&T is nu over en nu zit de lokale vrijwillige brandweer er te bingo'en. Toch nog dat hele kleine drempeltje over en er bleek gewoon nog de T&T te zitten. Wat ook hield trouwens was dat ik een profiel heb, en dat de keren dat ik erna kwam herkend werd door mensen van de chat. Zo heb je ook sneller aansluiting.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wel oit voorgekomen trouwens

dat de normale t en t eindhoven eenmalig was verplaatst naar een zaaltje achterin en er dus mensen voor het eerst uit de kast, ook meteen oog in oog stonden met de bejaarde biljartclub :wink:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Dit is de programma van 18 oktober

T&T Groep Utrecht

De T&T-avond van T&T groep Utrecht wordt gehouden in buurtcentrum "De Boog", in de wijk Galecop te Nieuwegein.

30 jaar

T&T Utrecht

Buurtcentrum "De Boog"
Thorbeckepark 183
3437 JT Nieuwegein

Zaterdag 18 oktober 2008: Foto's laten maken in een professionele fotoset
Woensdag 8-10 -2008

Op zaterdag 18 okterber 2008 kan iedereen foto's laten maken. Linda, één van de trouwe gasten van T&T Utrecht, neemt haar professionele fotospullen mee. Er zal een professionele fotoset opgebouwd worden, die de hele avond beschikbaar is. Alle aanwezigen kunnen zich zonder opgave vooraf laten fotograferen. Omdat er wel wat onkosten aan vast zitten, wordt van iedereen, die zich laat fotograferen, een kleine bijdrage gevraagd. De gemaakte foto's worden na afloop van de fotosessie op een USB-stick gezet. Je kan zelf een USB-stick meenemen of tegen meerprijs de foto's op een nieuwe 2GB USB-stick laten zetten. Het aantal foto's, dat van je gemaakt wordt, maakt in de prijs niet uit. De prijzen zijn:

Fotosessie (foto's op eigen USB-stick): €5,-
Fotosessie inclusief nieuwe USB-stick: €10,-

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie