Er zijn wat probleempjes/uitdagingen met de bezetting van de toelatingscommissie voor het besloten transsexualiteit forum. Daardoor duurt het een en ander wat langer, gewoon kwestie van goede ouderwetse Hollandsch gedult hebben.
Er is gevraagd naar uitbreiding, maar ja, er is al eerder gevraagd voor meer mensen te helpen op diverse zaken bij het forum. Ik hoop dat het nu wel eens een keer doorgezet wordt. Of hulp vragen en accepteren en het actief maken, of geen hulp vragen.
Kzou best willen helpen, maar ben echt n digibeet. En buiten dat heb ik ook niet veel tijd over. Werk neemt doordeweeks zo'n 55uur in beslg (excl reizen) en het vrijwilligerswerk er buiten ook nog eens 5 per week. En dan heb ik t nog niet over vrienden en familie gehad, laat staan over slapen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Als je t echt wilt weten: ik slaap doordeweeks nooit meer dan 6uur per nacht. In t weekend vaak niet meer dan 8. En t gekke is dat, sinds ik meer oor mezelf uitkom, ik echt hele gekke dingen moet doen wil ik echt moe worden. Zoiets als 24uur wakker blijven en dan 4 uurtjes slapen bv. Maar ik heb nu meer energie dan ooit tevoren.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Zo zou je t kunnen noemen inderdaad. Al gaat het niet ten koste van alles. Doordeweeks zet ik n wekker, in het weekend niet. Maar mijn doelstelling is wel dat men later op mijn begrafenis kunnen zeggen dat ik geleefd heb en niet dat ik haast ongebruikt retour ga...