Handiger overzicht forums door verschuiving van groepen
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
Handiger overzicht forums door verschuiving van groepen
Beste moderators,
Op zich is het overzicht van de forums duidelijk, alleen moet ik steeds omlaag scrollen langs nauwelijks gebruikte forums om bij nieuwe berichten te kijken. Ik heb het dan vooral over de "travestie.org feesten" groep. De vraag is:
Kan deze groep naar helemaal beneden verplaatst worden? (Wellicht tijdelijk terugplaatsen als er een feest aanstaande is)
Groetjes,
Anja (een luie internetster)
Op zich is het overzicht van de forums duidelijk, alleen moet ik steeds omlaag scrollen langs nauwelijks gebruikte forums om bij nieuwe berichten te kijken. Ik heb het dan vooral over de "travestie.org feesten" groep. De vraag is:
Kan deze groep naar helemaal beneden verplaatst worden? (Wellicht tijdelijk terugplaatsen als er een feest aanstaande is)
Groetjes,
Anja (een luie internetster)
Zullen we dan gelijk alle dubbele draadjes sluiten? En topics met n slotje en alle oude feesten? Scheelt ook weer in het scrollen!
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Forumdiva
Dan gaat sommige mensen hun postcount terug naar 5.Nannette schreef:En ook alle antwoorden in een topic die niet terzake doen radicaal verwijderenAmber79 schreef:Zullen we dan gelijk alle dubbele draadjes sluiten? En topics met n slotje en alle oude feesten? Scheelt ook weer in het scrollen!![]()
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
en stan ze spontaan niet meer boven aan in de lijst van meest geplaatste reacties! (en dan heb ik t nu niet over de nummer 1)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Zoals gezegd: ook als men mijn postcount reset naar 0 maakt dat voor het aantal berichten dat ik schrijf niet uit. Ik schrijf als ik daar behoefte aan heb of als ik dat zinvol vind - met de postcount houd ik geen rekening.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik had het iig ook niet over jou.Frederique_ schreef:Zoals gezegd: ook als men mijn postcount reset naar 0 maakt dat voor het aantal berichten dat ik schrijf niet uit. Ik schrijf als ik daar behoefte aan heb of als ik dat zinvol vind - met de postcount houd ik geen rekening.
Groetjes,
Frederique
Postcount..., boeiend...
Zinnige inhoud zegt me meer dan spam.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan