het grote zeik en afzeiktopic

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

het grote zeik en afzeiktopic

Bericht door AM_ber_79 »

Kom op Chloe'tje, aangezien je blijkbaar wilt blijven zeiken en offtopic wil blijven gaan, maar niet naar je eigen woorden wilt luisteren (hoe hopeloos kan je zijn...) heb je hier je geheel eigen topic,waarin je kan zeiken wat je wilt zonder offtopic te gaan. En weet je wat? Je kan hier ook mensen be en veroordelen zonder dat je degene kent! Kom op, ga je gang! Oh ja, geldt ook voor de rest natuurlijk!

Oh ja...en ik? Het moge duidelijk zijn dat ik in t topic "vrolijk oud worden" wel heb laten zie dat ik niet meer offtopic wil gaan. Blijkbaar gaan anderen daar niet in mee. Vandaar hun eigen draadje!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Wat wil je nu eigenlijk bereiken?

Chloe is wat mij betreft iemand die netjes en inhoudelijk heeft gereageerd op al die onzin en off topic geleuter, en dan dit?

Ik heb het me vaak afgevraagd, maar nu post ik het maar voor een keer:

Waar zit je verstand?

Dit topic draagt 0,0 bij aan de huidige sfeer op het forum die wat mij betreft kompleet verziekt is/wordt, vul maar in

Is het je opgevallen dat er nog nauwelijks mensen posten, behalve een kleine kern van 6 a 7 mensen ?

Hoe zou dat komen denk je?

Voor mij is die sfeer iig een reden alleen nog maar sporadisch te lezen, op een heel enkel berichtje na

Joy
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Wat het nut hier van is? Simpel: geen gezeik meer in andere draadjes maar 1 apart topic. Waarom offtopic blijven gaan met gezeik als je er ook een apart topic voor kan maken?

Waar mijn verstand zit? Die vraag zegt in dit geval meer over jou dan over mij.

Oh ja,is het je niet opgevallen dat het weinige posten hier nada niks met mijn aanwezigheid, postings of iets anders te maken heeft? Het was hier al n dooie boel voor ik begon met posten. En als ik me niet vergis en ik wat terug lees naar de periode voor ik hier ooit iets neerzette, kan ik ook moeilijk concluderen dat de verziekte sfeer hier door mij komt. Die was er ook al.

Maar bedankt Joyy! Je gebruikt het topic in ieder geval waar t voor bedoelt is!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Als iemand, op t moment dat n draadje weer geheel ontopic is,offtopic gaat en zeikt over t offtopic gaan en dat mensen daar maar n apart draadje voor moeten maken, moet zo'n iemand ook daarin het goede voorbeeld geven. Vandaar dat ik Chloe hier noemde...
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Dit gaat een erg populair topic worden...De hypocriet..die komt hier niet !
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Re: het grote zeik en afzeiktopic

Bericht door Chloe'tje »

AM_ber_79 schreef:Kom op Chloe'tje, aangezien je blijkbaar wilt blijven zeiken en offtopic wil blijven gaan, maar niet naar je eigen woorden wilt luisteren (hoe hopeloos kan je zijn...) heb je hier je geheel eigen topic,waarin je kan zeiken wat je wilt zonder offtopic te gaan. En weet je wat? Je kan hier ook mensen be en veroordelen zonder dat je degene kent! Kom op, ga je gang! Oh ja, geldt ook voor de rest natuurlijk!
Je loopt hier als een rode stier achter elke willekeurige doek aan. Als je jouw eigen posts naleest zal je zien, dat je nagenoeg overal op reageert, vaak met onzin, maar bijna altijd met een negatieve opmerking naar andere (jaja, zeiken vind ik niet echt een positieve benadering, maar dat is natuurlijk weer overgevoelig van mij).
AM_ber_79 schreef: Oh ja...en ik? Het moge duidelijk zijn dat ik in t topic "vrolijk oud worden" wel heb laten zie dat ik niet meer offtopic wil gaan. Blijkbaar gaan anderen daar niet in mee. Vandaar hun eigen draadje!
Jij wilt alleen on-topic als je zelf voor het laatst gereageerd hebt. Zodra een ander de laatste post heeft, moet je blijkbaar reageren. Daar is deze thread ook een voorbeeld van. Jij kunt niet iets laten rusten en moet reageren. Dat zegt meer over jou dan over mij.

Ik heb er geen enkele behoefte aan mijn dag te vullen met dit soort kinderachtig gedoe. Als jij dat wel wilt en dat hier op dit forum doet, zal er binnenkort niemand meer reageren. Zo, dit geeft je iig weer de mogelijkheid om zielig te roepen dat iedereen tegen je is en dat het hier door een stelletje zuurpruimen bevolkt wordt.

Ik heb veel gehad aan reacties van forum bezoekers hier. Op dit moment heb ik wat minder behoefte aan informatie en kom ik hier voornamelijk voor mijn lol. Althans, dat deed ik.

Dus, omdat je speciaal een thread voor mij aangemaakt hebt, heb ik hier op gereageerd. De rest van de dag ga ik gewoon verder met andere dingen die ik normaliter ook doe en zal vanavond of zo wel lezen hoe je charmante reactie luidt. Er zullen ongetwijfeld wel wat scheldwoorden in voorkomen.

Overigens reageer ik er niet meer op. Door hier steeds op te reageren voeden wij jouw dwangmatige behoefte om van repliek te dienen alleen maar. De geschiedenis heeft tot nu toe uitgewezen dat mensen die hier alleen komen om te stoken, vanzelf wegblijven. En zo niet, kom ik gewoon niet meer :wink:
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik ben toch echt een van de mensen die weinig meer reageren oa door de negatieve toon die er weer is, en die gelukkig toch een tijdje is weggebleven na de ban van een paar mensen. Natuurlijk hebben we allemaal weleens een negatieve en off-topic opmerking, maar momenteel is dat meer dan het geweest is. Het afkraken van personen onderling vind ik raar, want zijn we hier om elkaar te helpen, of juist om het elkaar zo moeilijk mogelijk te maken ?
Ook het continue off-topic gaan draagt niet bij om goede bijdragen te kunnen leveren.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Tis ook best lastig om gewoon eens hand in eigen boezem te steken en te zeggen:

Sorry mensen ik ging te ver, ik zal er op letten



Daarmee is dan de kous af wat mij betreft

Helaas

Joy
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

AM_ber_79
Eredivisie

Geregistreerd op: 5-11-2008
Berichten: 882

En dan tegen anderen zeiken hoe ze aan zoveel berichten komen?

Zoals chloe al zei, je reageert om het reageren en spamt het hele forum vol met niks, al schreeuwend dat anderen het forum vol spammen met niks.

Maar ja, jij bent zo belangrijk dat al die 882 berichten natuurlijk ook meteen belangrijk zijn, he?

Sinds je hier komt post je grofweg 44 berichten per week.
Ik zou het woord hypocriet nog maar eens opzoeken want blijkbaar heb je geen idee van de betekenis.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Kun je binnen dit topic ook weer off-topic gaan?

Ik wilde namelijk even niet zeiken, maar melden dat juist Amber voor mij een van de genen is, die duidelijk gemaakt heeft dat je T kan zijn op een hele 'down to earth' manier

sommige mensen halen hun voer uit dit forum als het gaat om nuttige tips, meedenken over maatschappelijke zaken, het delen van verdriet etc etc...allemaal heel gerechtvaardigd doch...

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die Amber's aanwezigheid beschouwt als een frisse wind door dit toch vaak zwaarbeladen forum. Dit is dit keer van mijn kant geen aanval op zwaarmoedigheid...Gewoon een constatering dat ook Yin en Yang hier beide regeren
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Nou, aangezien dit toch het grote zeik-topic is heb ik ook nog wel wat te zeiken. Iedereen schreeuwt hier zo hard mogelijk naar elkaar.....als er een posting c.q. antwoord komt wat niet geheel aansluit bij jullie persoonlijke beleving.
Maar een forum is en blijft een forum. Daarmee wil ik zeggen dat mensen soms in een opwelling reageren. Dat reacties verkeerd gelezen worden. De vraag: hoe bedoel je dat precies? lees ik hier zelden of nooit. Hebben jullie wel eens getracht om met die mensen waar jullie zo tegen tekeer gaan daadwerkelijk in contact te komen om eens uit te vinden wat ze nu werkelijk te zeggen hebben? De ervaring leert dat als je ergens echt mee zit je juist bij mensen als Amber een luisterend oor, en een serieuze reactie vindt.
En waarom moet je met iedere reactie op dit forum iets "kunnen"? Gebruik wat je kunt gebruiken en leg de rest naast je neer. Haal er je schouders over op. Maar zeik elkaar niet plat over elke verkeerde letter.
En zeker niet over elke verkeerd begrepen reactie.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: het grote zeik en afzeiktopic

Bericht door AM_ber_79 »

Chloe'tje schreef: Zo, dit geeft je iig weer de mogelijkheid om zielig te roepen dat iedereen tegen je is en dat het hier door een stelletje zuurpruimen bevolkt wordt.
Ik mag dan misschien T zijn,zo erg is het ook weer niet met me gesteld! Zielig roepen dat iedereen tegen me is laat ik wel aan anderen over, ik heb belangrijkere en nuttigere dingen om te doen.
Saartje schreef: En dan tegen anderen zeiken hoe ze aan zoveel berichten komen?
Show me...waar zei ik dat dan? Of haal je mij en posts van Janette door elkaar? Wat dan gelijk je hele opmerking over hypocriet zijn onderuit haalt. Want die opmerking heb ik niet gemaakt!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik was eigenlijk van plan helemaal niet te reageren in deze draad, maar het Yin Yang verhaal van Janette heeft me toch over de streep gehaald. In vergelijking met gelukkig alweer een hele poos geleden is het forum een stuk vriendelijker. Amber is af en toe een frisse wind die ook weleens bot uit de hoek kan komen, waarbij ik dan denk, tel eerst even toto tien voor je reageert, maar ach zo erg is ze ook weer niet, mijns inziens altijd bereidt om naar anderen te luisteren en juist dat was in het verleden wel anders.
Sommigen reageren bot anderen zuur, en weer anderen zijn een beetje zeurpieten, uiteindelijk zijn we allemaal verschillend en dat is maar goed ook. Als we net iets meer van elkaar kunnen velen wordt het leven wel zo leuk, want als je je constant moet afvragen of je op iemands tenen gaat staan (wat op een forum, zonder gezichtsuitdrukking of intonatie heel snel gebeurd) wordt het toch wat krampachtig. Aan de andere kant kan het geen kwaad om heel even te wachten voor je ergens op reageert. Je zou het misschien niet zeggen, maar ik heb al heel wat reacties getikt, die ik uiteindelijk toch maar niet verstuurd heb.

Liefs Irene

sorry volledig off-topic, maar daar ben ik goed in ;-)
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

*deze post is niet omdat ik zo nodig moet reageren, maar omdat Irene eerder postte da ik een aanvulling op mijn post kon geven.*

Het is lente. eind van de week verwacht men 20graden. Tijd voor buiten pelen. Word er nog wel eens genoten? Want ik krijg vaak het idee dat het hier toch vooral bestaat uit mensen die t leven enkel en alleen somber in kunnen zien en vergeten zijn wat lachen is.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het leven is niet altijd lachen (dat is geen typische T-verschijnsel overigens) dus moet je leren te genieten van kleine dingen ;-)

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie