Vaccineren? Laat u goed informeren!

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
oudwijf
is nieuw hier
Contacteer:

Vaccineren? Laat u goed informeren!

Bericht door oudwijf »

Belangrijke informatie over het griepvaccin

Er staat een massale vaccinatie op stapel die de overheid mogelijk aan de gehele bevolking wil geven. Dit keer tegen de Mexicaanse griep. Is het wel slim om daar klakkeloos in mee te gaan? In deze brochure dragen wij u een aantal punten aan om in overweging te nemen.

Wij raden u aan om zelf op onderzoek uit te gaan en u zeer goed te laten informeren. Alleen op basis van goede, eerlijke, betrouwbare en onafhankelijke informatie kunt u een weloverwogen beslissing nemen.

Het vaccin is onvoldoende getest

Het vaccin is met spoed ontwikkeld en wordt zo aan de bevolking aangeboden. De tests die normaal voorafgaan aan het beschikbaar stellen van geneesmiddelen worden hierbij grotendeels overgeslagen. Op basis van de versnelde goedkeuring van het vogelgriep vaccin (HSN1), wordt het nieuwe vaccin tegen de Mexicaanse griep (H1N1) zo goed als ongetest geproduceerd. Ook zijn er op dit moment nog geen testresultaten voor kinderen tot 18 jaar. Met andere woorden, de effecten van het vaccin op de gezondheid op lange termijn zijn compleet onduidelijk. En zoals in de volgende punten duidelijk wordt gemaakt, is er grote reden tot bezorgdheid over de gevolgen van het vaccin.

Lees verder

Bewijsstukken ingrediënten van de Mexicaanse Griepprik
Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ik vraag me af of dit wel on-topic is, maar je hebt gelijk. Eén van de ingrediënten is Thimerosal. Op Andere Kijk is er een vertaald artikel over te vinden.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

bedankt voor het posten...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Ik wil hem gewoon hebben voor mijn verzameling, die mexicaanse griep. :o

Als deze het voor elkaar krijgt me te nekken dan verdient hij het hoor. :lol:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

De Mexicaanse griep. Iets wat begon als een enorm dodelijk snel verspreidend en de hele wereld in zijn greep houdend virus is nu een milde griep geworden. En nog steeds worden we bang gemaakt. Regeren is angst zaaien blijkbaar. Er gaan jaarlijks 250-2000 mensen dood aan de "gewone" griep. Enige verschil met deze griep is dat de risicogroep anders is: de mexicaanse griep houdt van jonge mensen, de gewone van oudere mensen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Dit type griep is in de vorige eeuw hier al eerder voorgekomen. Daardoor hebben veel ouderen er weerstand tegen op kunnen bouwen. Jonge mensen missen dat voordeel.

Persoonlijk ben ik niet zo'n aanhanger van Amerikaanse Republikeinen, maar voor Dr. Ron Paul maak ik een uitzondering: Congressman Paul on the Recent Swine Flu Scare.
Plaats reactie