Overtuigend over komen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jerona
daar ben ik weer

Overtuigend over komen

Bericht door jerona »

Ik kijk veel documentaires en websites en ik merk dat er veel meer bij komt kijken dan de primaire veranderingen. Ik vroeg me af wat jullie allemaal hebben veranderd om er overtuigend uit te zien. En in hoe verre zie je dit, doel op littekens.

Ik ben er van overtuigd dat ik ook een adamsappel correctie moet doen omdat mijne heel ver uit steekt maar vind dit erg eng en krijg dan denk ik een zichtbaar litteken.

Ik heb kuiltjes aan de zijkant van mijn billen dus echte mannen kontje. Is dit op te lossen door hormonen?

En ik heb geen kontje en vind dat wel typisch vrouwelijks, is hier iets aan te doen?

Bovenop mijn schouders zitten botten die uit steken, typisch mannelijk, is dit te verhelpen? Of is dit op te lossen door hormonen?
"Kan eindelijk zijn wie ik ben"
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Door een aantal jaar hormonen te slikken verandert je lichaam. Maar de mate waar in dit gebeurt is bij iedereen verschillend. Je kunt ook je billen chirurgisch laten aanpassen door middel van siliconen implantaten. Als je niet tevreden bent over de vorm van je heupen kun je die veranderen door vet uit een andere streek van je lijf te laten verplaatsen. (Lipofilling.) In Europa en de Verenigde Staten is het illegaal om vloeibare siliconen te laten inspuiten. In Zuid-Amerika en ook in Azië wordt dit wel gedaan.

Het litteken van een adamsappelcorrectie is altijd zichtbaar in +- het eerste jaar. Het hangt trouwens ook van de arts af waar de incisie geplaatst wordt. Sommige doen het in een huidplooi van je nek en anderen zo hoog mogelijk. Meestal is het sneetje hoog in de nek kleiner dan in de plooi.
Mijn adamsappel is in 2006 gecorrigeerd en het valt mensen nu nooit op dat ik daar geopereerd ben.

De botten op je schouders zijn chirurgisch niet te corrigeren. Maar door hormoongebruik wordt het aanzicht meestal iets zachter omdat er meer vet op komt.
Ik ben zelf erg dun dus bij mij zijn mijn schouders nog steeds erg knokig. Maar sommige dingen aan je lijf zul je moeten accepteren. Er is een maximum wat je succesvol kunt veranderen.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Ik ben nu bijna drie jaar aan de hormonen, sinds januari 2009, en heb nog steeds dezelfde kuiltjes aan de zijkant van m'n billen als voor de hormonen... bij sommige heeft de werking van hormonen een totaal andere werking dan bij iemand anders... het is zoals het komt...

in Afrika zijn er veel transmeiden die dit probleem oplossen d.m.v. het olie in te spuiten, weet niet hoe dit effect nadien eruitziet en of het echt wel zo'n idee is?!

Mijn lichaam is sowieso al veranderd door het nemen van hormonen alleen zijn bepaalde effecten minder zichtbaar dan andere, zo heb ik bijvoorbeeld ook nog steeds heel minimale borstvorming. maar hormonen neem je niet enkel en alleen opdat je lichaam zou veranderen hor, er komt veel meer bi kijken... :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Vloeibare siliconen in laten spuiten is echt het domste dat je kunt doen. Ze gaan aan de wandel, veroorzaken lelijke pijnlijke klompen en als je echt pech hebt komt het spul in je bloedbaan terecht en kan je het helemaal niet meer navertellen.

En dat geldt zeker ook voor die olie die ze in Afrika inspuiten. Pas is er in de V.S. nog een vrouw overleden omdat ze vloeibaar vet bij haarzelf had ingespoten.

Niet aan beginnen dus!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Helemaal mee eens joandelynn, beter een onvolmaakte vrouw dan een dode vrouw....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmm, wat heb ik allemaal laten doen....????

Nou, de srs natuurlijk, een ffs in Thailand, meerdere stemoperaties en een adamsappelcorrectie....sommige littekens zie je wel, sommige helemaal niet....de littekens van de ffs zijn nagenoeg niet meer te zien....

....of ik overtuigend overkom....????

Ik denk het wel....ik ben groot en best breed maar word toch heel vaak als mevrouw aangesproken....wel gebeurt het ook, dat men me meneer noemt, maar dan vraag ik meestal ietsje geïrriteerd, wie diegene nou bedoelt....

...welk beeld heb ik van mezelf...????

Hmm ja, ik ben een best mannelijke vrouw....ik vind het goed zo, ik heb daarmee een gangbare weg voor mij gevonden om authentiek over te komen....zal ik me anders presenteren, zal het beeld niet kloppen, denk ik bij mezelf....ik merk iig dat me andere vrouwen als ene van hun zien....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: Overtuigend over komen

Bericht door esther-marye »

Je uitstraling en kleding keuze zeggen natuurlijk ook heel veel.
Op een gegeven moment moet je blij zijn hoe je bent. Er zullen altijd mensen zijn die het aan je kunnen zien ook al ben je nog zo pasabel.
Dat is gewoon de prijs die wij moeten betalen.
Groetjes

Afbeelding
Plaats reactie