Ik ben een afstammeling van Javanen. Ik zie wel overeenkomsten, maar ik vind niet echt dat ik op deze mensen lijk.
Een Waria lijkt wel veel op een tante. Echt mooie zie ik niet, maar de geslacht veranderende middelen zijn ook beperkt.
De Javaanse trannie heeft wel 1 voordeel. Ze hebben bijna geen baard of lichaamsbeharing.
Mijn armen waren vroeger ook dunner bezaait dan de lokale gang Marok meisjes, maar baard haren, daar is heel veel geld tegenaan gegaan en ik scheer nog steeds,
want na 5 jaar elektrolyse was ik het zat. Maar denk dat toch wel zo n 80% is vernietigd.
Ik vind dit een leuke documentaire, maar ik had toch meer de mening willen horen van buitenstaanders. Al is dat alleen om de vijand in kaart te brengen (lol).
Met een kleine trots, de Moslim Waria's van het geboorteland van mijn ouders!
https://www.youtube.com/watch?v=SJTzMHD ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Waria's - Indonesische Transseksuele Moslims
Moderator: Moderators
Waria's - Indonesische Transseksuele Moslims
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
-
- ff weer wat posten
Re: Waria's - Indonesische Transseksuele Moslims
Hey,
Ik heb is de tijd genomen om de video te bekijken. Het is best een boeiend verhaal. Het lijt in zekere zin wel op de katoys in thailand. Het blijkt maar weer dat je als T eigenlijk altijd een beetje in de hoek van de samenleving komt te staan. Het blijft een taboe...
Liefs,
Ik heb is de tijd genomen om de video te bekijken. Het is best een boeiend verhaal. Het lijt in zekere zin wel op de katoys in thailand. Het blijkt maar weer dat je als T eigenlijk altijd een beetje in de hoek van de samenleving komt te staan. Het blijft een taboe...
Liefs,