Hi Suzanne,
Weet ik, maar soms komen die gevoelens gewoon zo slecht uit. Het is een snelle oplossing. Kweenie, het lijkt op dat moment een goede oplossing. Begrijp me niet verkeerd, naderhand realiseer ik me wel dat het weer eens echt dom was
Iedereen zijn eigen manier, tjien staat hier toch al (probeert haar eigen wat op te monteren). Dacht altijd dat ik met die andro ietwat minder aggresief uit de hoek kom?? Mijn 'snelle oplossing' is dan ook een vechtpartij zoeken. Ben nooit een goede vechterbaas geweest dus dat levert me wel wat blauw op. Zoek ze dus nog altijd op als ik te down ben. Weet eigenlijk beter want het kan er voor zorgen dat ik via een bewijsje dat niet meer leeg is mijn werk verlies. Serieus dom als je weet dat ik voor volgend jaar alles in orde heb buiten de financiële kant .(heb dat werk nodig moet nog ergens aan zo'n 4000 euro geraken tegen eind volgend jaar).
Volgend jaar is voor mij zowat het enigste goei houvast. Januari onder het mes en in de helft van het jaar mijn papieren in orde

. Als ik dat kwijt zou geraken op een of andere manier. Infeite ben ik nu zelf wat aan het raaskallen. Ben zelf ook serieus op weg op de depri kant uit te gaan. Mijn psy omschreef me maandag als een wandelende bom. Niet echt een goed signaal denk ik want ze was de derde in twee weken die me op een gelijkaardige manier omschreef.
Probeer me alles zowat af te schrijven, luk niet echt goed. Zes maanden terug aan het zakken , intresse voor maar een paar dingen. Heb in maanden geen boek gekocht voor mijn bibliotheek gekocht, gamen (iets dat ik vroeger uren aan een stuk kon doen, hou ik een uurtje vol. Een groot stuk is dat ik eenzaam voel, en onlongs nog eens met de neus op de feiten ben gedrukt (onder andere door het feit dat ik nu alleen woon sinds 2mnd).
Vraag me nog bijna elke dag af of ik op de goede weg ben. Kom elke keer op 'ja' uit. Had 2 j terug alles terug gezet om pers. redenen. had me bijna een collocatie opgeleverd. Ben wel bang soms voor al de mogelijk complicaties, zeker na die lijst, en om het feit dat het een grote stap is. Maar heb in feite niet echt zo'n keus. Is er wel maar het is de keus die in feite geen keus is. B
Ben ik hier nu wartaal aan het uitslaan? Kan mijn eigen al niet meer volgen. ga ff offline, een koffietjedrinken, en zien dat ik weer een beetje recht op mijn benen sta dat ik goed thuis geraak.
grtz
L
PS Ken nog iemand die voortstudeert en in haar transitie zit