Puur genieten zonder spijt

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Denise Leasen
is nieuw hier

Puur genieten zonder spijt

Bericht door Denise Leasen »

Ik ben reeds jaren bezig met het ontdekken hoever ik wil en durf gaan in travestie en heb gisteren ongelooflijk genoten van iets wat je als man "normaal" nooit zou doen.
Vraag me ook wel af of dit iets is wat travestieten ooit doen en/of stelt het voor de meeste onder jullie niets voor, maar voor mij was het een verschrikkelijk prettig ervaring.
Ik had 's morgens een zakelijke afspraak aan de andere kant van het land en deze afspraak zou voormiddag afgerond geraken. Ik had alle kleding, make-up enz... meegenomen in een tas.
Na de afspraak ben ik naar Roeselare gereden, heb mijn wagen net buiten het centrum geparkeerd.
Ik had met mezelf 2 afspraken gemaakt, de eerste afspraak was, dat ik de eerste dames kledingzaak zou binnen stappen en zou vragen aan de verkoopster of ik me zou mogen omkleden.
Het was een relatief kleine smalle langen winkel en de afstand tot de toonbank leek met het lood in de schoenen héél ver.
OK, daar sta je dan als man en een mooie dame achter de toonbank, dus ik vroeg om me mogen om te kleden en dat was voor haar totaal geen probleem, bracht me naar de paskamers en ik kon rustig mijn gang gaan.
Wat me meteen opviel was dat er geen spiegels hingen in de paskamers, dus ik schrok van nee, hier kan ik me niet volledig omkleden.
Maar de verkoopster wees naar de spiegels in de winkel en ze gaf aan dat het voor haar geen enkel probleem was, ze zou zelfs niet kijken......
Dus dan maar even dapper geweest en gewoon gedaan wat ik me zelf opgedragen had, alle kleding uit en, bh, string, nylon kousen aan en het jurkje erover, dat viel nog mee, maar nu de make-up voor de spiegels in de winkel.
Verstand op nul en gewoon uit het pashokje komen dacht ik bij mezelf, helaas had de verkoopster al bij de eerste seconde haar belofte verbroken. "Ik zal niet kijken" werd ik blijf kijken, maar gelukkig was ze heel positief en stond ze open voor andere vreemde gewoonten.
Het is natuurlijk niet alledaags een man in je winkel, in een jurk, kaal hoofd en make-up aan het aanbrengen, maar ze stond er niet verkeerd tegenover.
Wat me opviel was dat ik door voor de spiegel te staan ook volledig in het zicht van de deur stond, die open stond en ook dat mensen me vanuit het raam konden gade slaan.
Er zijn ook heel wat dames de winkel komen binnen wandelen en ogenschijnlijk stond ik er niet, vreemd genoeg.
Maar ook hier ben ik dapper blijven doorgaan met make-up aan te brengen.
Na de make-up de juwelen aangebracht, mijn pruik opgezet en een vestje aangedaan en heb dan in de winkel op een stoel mijn nagels gelakt.
De verkoopster had bewondering voor mijn durf en zag me met pretoogjes naar buiten wandelen en heeft me veel succes gewenst.
De 2de afspraak die ik met mezelf gemaakt had was niet minder dan de eerste.
Ik ga wekelijks meermaals in het Van der Valk hotel in Nazareth ontbijten of een koffie drinken in het restaurant als man gekleed wel te verstaan en dat zou vandaag ook gebeuren, maar dan als vrouw gekleed.
De rit naar het hotel was al spannend en eens aangekomen, ben ik gewoon uitgestapt, heb mijn computertas genomen en ben naar binnen gaan wandelen. Het was er druk en je denkt natuurlijk dat alle ogen op je gericht zijn. Dat was ook zo, maar vermoedelijk als man gekleed zou dat ook zo geweest zijn maar dan merk je het niet op.
Heb mijn vast tafeltje uitgekozen omdat er een stopcontact dichtbij is en ben mijn computer beginnen opstellen.
Ik heb er uren genoten van het werken als vrouw gekleed, heb zelfs heel wat telefonische zakelijke gesprekken gehad waardoor ze konden horen dat ik een man was, maar heb me er gewoon niets van aangetrokken.
Het was gewoon super leuk om te doen, heb er werkelijk van genoten.
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Contacteer:

Re: Puur genieten zonder spijt

Bericht door Ellen Kaufeld »

Hallo Denise,

Dat heb je leuk verwoord, en natuurlijk ontzettend dapper van je.
Toen ik je verhaal had gelezen dacht ik aan mijn eerste keer uit en weet nog hoe spannend dat was.
Wat ik je wel vertellen kan dat is dat het telkens naar meer smaakt.

Geniet ervan meid.

Ellen.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
Plaats reactie